Veel geluk gehad vannacht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Veel geluk gehad vannacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 10:50

Gisteravond ging mijn vriend, met wie ik samenwoon, om 21.00 weg. Ik ging om 23.00 naar bed en om 2.30 kwam hij weer thuis. Hij maakt me wakker en vertelde dat hij iets heel stoms had gedaan..... Scheve mond

Hij had de deur achter zich op slot gedaan, maar de sleutels aan de buitenkant in het slot laten zitten. Toen hij weer thuis kwam om 2.30 viel hem opeens op dat hij zijn sleutels nergens kon vinden. En toen keek hij nog eens wat beter.. Ze hingen nog in het slot. Die hebben daar dus 6 uur gehangen... Wij wonen op de 1e verdieping aan een galerij, het is best goed verlicht en er komen veel mensen langs. Ik kan niet anders dan concluderen dat we enorm veel geluk gehad hebben. Ik was gewoon doorgeslapen als iemand onze kostbare spulletjes had gejat. En ik ben zelf natuurlijk ook wel een kwetsbare partij, zo slapend in bed. Echt enorm dom... Maar boos was ik niet, want ik zou er zelf ook toe in staat zijn geweest, ben alleen maar blij dat er niets gebeurd is. Lachen

En als het geen nacht was geweest, had ik denk ik wel mijn sloten laten vervangen, maar ja, nu waren alle sleutelmakers gesloten, dus ik vertrouw het wel.

Dus beschermengeltje, bedankt maar weer! OK dan!

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:53

Gelukkig is er niets gebeurd. Misschien handig als je vriend de sleutels aan zijn broek vast maakt met een lang touwtje, kan hij ze niet meer vergeten Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 13:50

Pff... dan heb je je vriend ook wel op z'n lazer gegeven, dat ie stom is geweest. Je bent er goed vanaf gekomen, maar Scheve mond Pff... mooi dat er niets is gebeurd zeg.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 14:15

Heb hem niet op zijn lazer gegeven. Er was niets gebeurd, en ik geloof dat hij zich al schuldig genoeg voelde.

Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 14:35

ow joh ik ben postbode, en je wilt niet weten hoe vaak ik sleutels in deuren vind!

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 14:51

irish_lady schreef:
ow joh ik ben postbode, en je wilt niet weten hoe vaak ik sleutels in deuren vind!


Ja joh?
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het ook lang niet altijd slecht gaat, met dat soort dingen.

Ik kneep m wel even hoor, want afgelopen zaterdag zijn er nog allemaal fietsen van onze galerij gejat. Nou, als we toen de sleutel hadden laten zitten...
Ik woon niet echt in een buurt om je sleutels in je slot te laten hangen. Stad, achterstandsbuurtje, enz.

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:12

yek, dan moet je maar niet denken aan wat er had kunnen gebeuren. En idd je bent wel heel kwetsbaar slapend in bed. Inbrekers zijn imo bijna altijd mannan

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:22

irish_lady schreef:
ow joh ik ben postbode, en je wilt niet weten hoe vaak ik sleutels in deuren vind!



ik ben ook postbode, maar dan heb ik nou nooit

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:24

whoow zeker wel geluk gehad joh!! Mijn moeder laat ook kei vaak de sleutel achter op de deur zitten en als ik dan uit school kom haal ik ze er altijd maar snel af Tong uitsteken