Ik ben op zoek naar charmante wandelschoenen/laarzen. Omdat ik ze bijna altijd draag in de winter, ze best intensief gebruik (hond uitlaten, even bij paard in de opfok langs, maar ook naar m'n werk) en toe ben aan een nieuw paar ben ik benieuwd wat anderen adviseren. Ik had voorheen altijd de Human Nature-laarzen van de ANWB, maar daar ben ik 2 jaar nu wel echt doorheen. Budget maakt niet zoveel uit, prijs naar kwaliteit zullen we maar zeggen.
Ik heb echt al jaren laarzen van Beaufort.. Ik geloof al wel zeven jaar. Ik heb dan weliswaar geen opfokstal waar ik doorheen banjer, maar ik laat er wel iedere dag de hond op uit en ze zijn nog super. Ik heb ze één keer laten verzolen en houd ze wel netjes bij met schoenpoets. https://www.outdoorlaarzen.nl/product/l ... 6834e7a283
Ik heb ook Panama Jack, de Bambina. Zitten echt heerlijk! Had eerst ook human nature, maar deze zitten echt veel fijner
Many
Geplaatst: 26-01-21 08:42
Ik had ook altijd Human Nature laarzen, maar heb sinds dit jaar een paar Dubarry's. Ik heb het model Sligo, dat sluit netjes aan bij de kuit en is daardoor (vind ik) meteen een stuk charmanter dan de wat grovere modellen
(Niet mijn foto)
Doubtless
Geplaatst: 26-01-21 12:02
Ik heb de Mountainhorse Devonshire. Draag ze 3-4 keer per dag voor de wandeling met de hond (45-60 minuten). Altijd warme en droge voeten