Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 14:49

-O- Ben 44 en nog geen oproep, maar heb maar hypergevoeligheid voor luchtweg infectie met chronische bronchitis niet belangrijk geloof ik. :')

Heb mijn kipsate te lekker gemaakt. <3 :9 :9 :9 :9

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 14:53

Ik snap de volgorde ook niet helemaal. Ik heb namelijk al wel een oproep ontvangen en mag 24 mei voor de eerste prik. Ik ben 25. Heb dan wel astma, maar zo goed als nooit last. Maar goed. :')

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 14:57

Met astma ben je risico groep. :j

Britta31

Berichten: 13151
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 15:00

Mijn dochter van 18 ook.Ze mankeert niets.Haar zus met bronchitis heeft geen oproep.En ik erger mij aan de bejaarden in de supermarkt.Hebben die geen hersens of zo.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 15:02

Marcella schreef:
Met astma ben je risico groep. :j


Jaa snap ik, maar mijn vriend met astma heeft bijvoorbeeld nog geen oproep. Maar goed, zolang iedereen die prik maar z.s.m. krijgt.

lenaa_tje

Berichten: 10346
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 15:17

Nyaleti schreef:
Krijg een oproep voor de corona vaccinatie want " ik val in de risicogroep" maar ik ben 24 en gezond? Kan online ook geen afspraak maken. Thanks voor de valse hoop :=

Dat ligt aan je browser even een andere browser of je geschiedenis verwijderen.
De ene huisarts is wat makkelijker in opgeven dan de andere huisarts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 16:04

Mijn schoonzus die mij melde dat er geen vrijgezellen ging zijn voor mij omdat er niemand reageerde op haar berichten. Krijg ik nu printscreens en reacties van mensen die direct hadden gereageerd en 8 mei konden. De enigste die geen reactie gaf was mijn schoonzus. -O-

Myfairytale
Berichten: 5394
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 16:07

Moestuin schreef:
Mijn schoonzus die mij melde dat er geen vrijgezellen ging zijn voor mij omdat er niemand reageerde op haar berichten. Krijg ik nu printscreens en reacties van mensen die direct hadden gereageerd en 8 mei konden. De enigste die geen reactie gaf was mijn schoonzus. -O-


:oo dat vind ik wel heel erg!
Hoop dat het alsnog geregeld wordt voor je.

Nyaleti

Berichten: 6239
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 16:08

Oh ik mag m'n vaccinatie halen omdat ik afgelopen jaar bij de huisarts ben geweest omdat ik last had van m'n knieën. Prima maar ??????
assistente heeft me uitgelegd dat ze indicaties krijgen van de GGD / RIVM en op basis daarvan patiënten mogen oproepen. Nu woon ik in een dorpje en hebben ze misschien daarom de ruimte om mij ook al een oproep te sturen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 16:11

Myfairytale schreef:
Moestuin schreef:
Mijn schoonzus die mij melde dat er geen vrijgezellen ging zijn voor mij omdat er niemand reageerde op haar berichten. Krijg ik nu printscreens en reacties van mensen die direct hadden gereageerd en 8 mei konden. De enigste die geen reactie gaf was mijn schoonzus. -O-


:oo dat vind ik wel heel erg!
Hoop dat het alsnog geregeld wordt voor je.


Ja ik weet ook niet wat te denken. Ben er even overstuur van. Mijn zus zelf gaat nu nog mensen opbellen maar de meesten konden dit weekend en volgend weekend niet ivm verlengde weekenden. De 28ste is de trouw dus ik hoop op niet te veel meer.

Malbec
Berichten: 1952
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 16:27

Jeetje zeg @moestuin.... (bokt moet die @tjes even gaan laten werken) ben er even stil van.
Wat een actie zeg.

Zebrastreep

Berichten: 9784
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 16:35

Moestuin schreef:
Mijn schoonzus die mij melde dat er geen vrijgezellen ging zijn voor mij omdat er niemand reageerde op haar berichten. Krijg ik nu printscreens en reacties van mensen die direct hadden gereageerd en 8 mei konden. De enigste die geen reactie gaf was mijn schoonzus. -O-


Ik hoop nog ergens dat het een soort surprise party is en dit een deel van een grap is om je alsnog te verassen anders zou ik het wel heel erg voor je vinden....

Dan houden we maar een Bokt vrijgezellen feest :j

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 16:46

Ergeren niet echt, maar baal enorm.
Collega van mij is woensdag positief getest en mag vrijdag pas weer naar buiten.
Mn manager is komende 2 weken met vakantie en nu moet ik dus verplicht op kantoor zitten.

Alleen komt de andere afdeling volgende week ook weer naar kantoor. Nadat ze vrijwel allemaal Corona hadden. Vind t toch wel spannend ofzo...

@moestuin: Spreek je je schoonzus er wel over aan?
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 14-05-21 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Berichten: 12167
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 16:56

Goh moestuin dat is banketstaaf :(:)
Net wat Zebrastreep zegt, wie weet!

Telpeva

Berichten: 14749
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 17:22

Ik snap niet waarom sommige eigenaren van dieren het oke vinden om hun dier in andermans tuin te laten komen, en daar te laten schijten.

Net weer drollen in mijn border eruit gehaald, en stinken joh gatver

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 17:28

Afbeelding

Dit. Straatgenoot die dit gewoon achter ons huis op het grasveld dumpt. Ik geef ze tot maandag, anders leg ik er een briefje bij.

Gini
Berichten: 17931
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 17:37

Moestuin, dat is echt zo een nare streek dat ik de uitnodiging aan je schoonzus voor het huwelijk per direct zou intrekken. Leugenaars moet ik niet rond me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 18:35

Rambogirl schreef:
Ergeren niet echt, maar baal enorm.
Collega van mij is woensdag positief getest en mag vrijdag pas weer naar buiten.
Mn manager is komende 2 weken met vakantie en nu moet ik dus verplicht op kantoor zitten.

Alleen komt de andere afdeling volgende week ook weer naar kantoor. Nadat ze vrijwel allemaal Corona hadden. Vind t toch wel spannend ofzo...

@moestuin: Spreek je je schoonzus er wel over aan?


Lijkt mij inderdaad spannend!

Ja, ze wordt er op aangesproken. Ik heb 2 jaar terug de hare georganiseerd (quad rijden, leuke spelletjes, uit eten etc) dus ik vind het echt gewoon heel laag bij de grond.

Helaas dames, ik denk dat het niet 1 of andere grap is. Ik heb mijn zus vrij kwaad aan de lijn gehad inclusief printscreens dat er niets werd georganiseerd wegens te weinig animo (kregen ze zonet te horen nadat mijn zus haar erop sprak hoe het nu zat want ze negeerde gewoon iedereen) Andere vriendin waar ik mijn hart bij had gelucht belde ook nog inclusief printscreens erna dat ze pas anderhalve week terug was uitgenodigd met de mededeling: Maar het zal toch niet doorgaan want we zijn met te weinig. Geen idee, maar met corona moet je sowieso geen reuzegroep hebben ofzo.

Kleine sidenote: Morgenmiddag wordt mijn vriend opgehaald voor zijn vrijgezellen die ik heb georganiseerd en die gaat door met minder man dan het aantal dat mijn schoonzus te weinig vindt. Mijn vriend gaat haar er ook nog op aanspreken want dit is echt gewoon ondermaats.

Gini: Ze is helaas getuige :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41659
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 18:51

Andere getuige zoeken. Dit is echt beneden alle peil.

Foaly

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:02

Dat dus. Zo'n figuur wil je toch uberhaupt niet als getuige?

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:04

Oh moestuin wat een rotstreek!

Ik zou ook een andere getuige zoeken, pech voor haar. daaaaag... :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:04

Jeetje, Moestuin. -O- :knuffel:
Die hoefde ik voorlopig echt even niet te zien, laat staan als getuige op mijn bruiloft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:25

Foaly schreef:
Dat dus. Zo'n figuur wil je toch uberhaupt niet als getuige?


Ze is die van mijn vriend. Dat is een keus die ik even aan hem laat. Hij gaat wel met haar in gesprek en mijn zus gaat haar zo ook nog bellen. Denk dat ze het wel gaat beseffen.
Ze is aller sinds bij de tafelschikking al verplaats van tafel.

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:41

Jeetje Moestuin, wat ontzettend naar!

hagelslag
Berichten: 9062
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:43

Moestuin schreef:
Foaly schreef:
Dat dus. Zo'n figuur wil je toch uberhaupt niet als getuige?


Ze is die van mijn vriend. Dat is een keus die ik even aan hem laat. Hij gaat wel met haar in gesprek en mijn zus gaat haar zo ook nog bellen. Denk dat ze het wel gaat beseffen.
Ze is aller sinds bij de tafelschikking al verplaats van tafel.


Sorry maar haar uitnodiging van de bruiloft zou ik per direct terug nemen.
Assosciaal en naar wat ze doet