Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 22:33

Telpeva schreef:
Niet echt een ergernis maar meer een frustratie die ik even eruit wil gooien, dat mag ook wel hier hoop ik? Een kennis van mij is opgenomen in het ziekenhuis, op de IC, en is er zo slecht aan toe dat hij in coma is gebracht. Gezonde man, net iets ouder als ik (in de 30), getrouwd, vader van 2 kinderen |( stomme rotcorona!


Ik duim dat hij erdoor komt :(:)

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 22:37

Heftig Telpeva :knuffel:

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 23:22

Wat poedersuiker Telpeva. Corona is echt zo'n grillige rotziekte. Sterkte :knuffel:

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 23:27

Dit is bij mijn huis (ongeveer).

Hoe ik zo moe kom? Geen idee. :+Afbeelding

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 23:38

Mijn hoge hartslag. Pure stress maar als ik wil slapen zo irritant.

Bloemetje75
Berichten: 1992
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 00:06

Wakker geschrokken van geen idee wat. En opnieuw slapen wordt voorlopig niets want ik ben klaar wakker.

iirrssjjee

Berichten: 5950
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 01:34


fleurtjeuh
Berichten: 10357
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 03:04

:x :r 8)7
Bah bah bah

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 06:59

Triest... Zijn er nog opvoedingskampen oid? Erg jammer dat de diensttijd niet meer verplicht is. Dat had nog een tijdje geduurd voor deze jongens maar een 2/3 maanden flinke discipline volgen kan geen kwaad in zulke gevallen.

Ik heb de uitslag van de corona test en deze is negatief. Maar ik voel mij alsnog wel belabberd.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 07:10

Gebroken nacht nadat dochter heeft overgegeven etc. Bellen ze ons net uit bed om te leveren. Ik vind toch dat alles wat buiten kantooruren (vanaf 8.00 na 18.00) toch even gemeld mag worden op voorhand :')

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 07:16

Nou daar heb je wel gelijk in hoor Moestuin.

Dreamy

Berichten: 24071
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 08:16

Heftig Telpeva, hopelijk komt hij er weer bovenop :(:)
Moestuin, ben het ook met je eens hoor!
De rest die het nodig heeft ook dikke knuffel :(:)

Hier helemaal klaar met moe zijn, maar slecht kunnen slapen, daardoor niet snel volledig hersteld (corona, slechts een lichte restklach), daardoor niet naar werk mogen (van werk zelf), daardoor toch soort schuldgevoel (want zou imo wel kunnen werken, mag ook van GGD uit quarantaine - dit weet werk), daardoor toch weer onderliggende stress (ook omdat ik nog geen woning heb en hier nog max. 3 maanden in kan blijven) en daardoor dus waarschijnlijk slecht slaap.
(Weet wel zeker eigenlijk, heb ook al eerder therapie gehad)

En iedereen geeft heel lief tips om te slapen, maar echt niks wilt lukken. Het zit tussen m’n oren. En na 3 weken erover te hebben gezeikt durf ik het ook steeds minder bespreekbaar te maken. Maar heb vanmiddag telefonisch spreekuur met de huisarts ingepland, kijken wat die voor me kan doen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 08:32

Wat naar Dreamy. Erg herkenbaar...

Net weegmoment na een hele week calorieen tellen, rijst etc te vervangen door gezonde optie’s (bloemkoolrijst, wortelnasi etc) Geen gram eraf :\ Om positief te zijn: Ook geen gram erbij. Maar toch :+

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 08:35

Fijn weekend met erg veel emoties gehad maar nu nog helemaal niet klaar om te gaan werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 08:54

Halve nacht bijna m'n bed uit gedreven door het zweten... En waarom? Geen idee, want ik had het ook niet warm of zo. :=

Ineke2 schreef:
Triest... Zijn er nog opvoedingskampen oid? Erg jammer dat de diensttijd niet meer verplicht is. Dat had nog een tijdje geduurd voor deze jongens maar een 2/3 maanden flinke discipline volgen kan geen kwaad in zulke gevallen.

Ik heb de uitslag van de corona test en deze is negatief. Maar ik voel mij alsnog wel belabberd.
Echt hè. Het voorkomt niet alles, maar de manier waarop sommige jongeren tegenwoordig zo van het padje af zijn, is ook echt niet gezond.

Beterschap!

Moestuin schreef:
Wat naar Dreamy. Erg herkenbaar...

Net weegmoment na een hele week calorieen tellen, rijst etc te vervangen door gezonde optie’s (bloemkoolrijst, wortelnasi etc) Geen gram eraf : Om positief te zijn: Ook geen gram erbij. Maar toch :+
:(:) Maar hoe voel je je? Voel je je fitter, zie je wel verschil (oké, na een week is dat vaak wat moeilijk)? Je gewicht is niet alles hè. :)

Marcella

Berichten: 36823
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 09:20

Moestuin beterschap met je kleine meid.

Dat het hier ineens nacht lijkt. Stomme weer.

CharleyT
Berichten: 4008
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 09:35

Ineke2 schreef:
Triest... Zijn er nog opvoedingskampen oid? Erg jammer dat de diensttijd niet meer verplicht is. Dat had nog een tijdje geduurd voor deze jongens maar een 2/3 maanden flinke discipline volgen kan geen kwaad in zulke gevallen.

Ik heb de uitslag van de corona test en deze is negatief. Maar ik voel mij alsnog wel belabberd.


Ach ja, die goeie ouwe diensttijd. Tegenwoordig vaak overschat als oplossing voor meer of minder ontspoorde jonge mensen.
Geloof me, toen de dienstplicht nog bestond gebeurde er ook van alles wat niet door de beugel kon. Maar het bekt wel lekker die roep om dienstplicht.

lenaa_tje

Berichten: 10349
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 09:59

Dat de microfoon van m’n iPhone er mee opgehouden is en ik nu moet bellen via m’n iPad

Zertab

Berichten: 12315
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 10:01

Het weer...

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 10:01

Echt perfect dit. Ik was als eerste van de opleiding klaar met mijn stage. Wilde eerder starten aan de proeve van bekwaamheid. Alsof ik aan een dood paard liep te trekken. Nu ben ik nog met mijn Proefproeve bezig terwijl anderen die later klaar waren met hun stage, nu al aan de proeve van bekwaamheid beginnen. Ik ben hier zó klaar mee hè. Wil gewoon herstellen van mijn burnout.

Zertab

Berichten: 12315
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 10:02

En honger en zin in espresso :+

Miekje23

Berichten: 989
Geregistreerd: 31-03-11
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 10:30

Was gisteren bij mmen ouders. Best gezellig. Ze weten dat ik e3n vei3nd heb( werd niet naar gevraagd) en commentaar leveren op mn kleding. Was nl te bloot gekleed: hallo t is 24 graden. Moet ik me inpakken of zo?

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 10:32

Ik wil een groot transport bedrijf bellen (Kuehne+nagel) voor een pakket wat vandaag geleverd gaat worden, maar weet echt totaal niet waar ik een telefoonnummer vandaan moet halen die ik daarvoor kan bellen :') Het is maar een particuliere zending van 1 doos.
Dus ik erger me een beetje aan de, voor mij, onduidelijke website daarvoor.

Never mind :+ Al opgelost..
Laatst bijgewerkt door _Nancy op 10-05-21 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 10:33

Helemaal van de wap van een telefoongesprek van 25 minuten vanmorgen. Ga maar weer in bed liggen ofzo want studeren lukt zo niet. %)

Zebrastreep

Berichten: 9826
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 10:39

Zenuwen voor mijn presentatie die ik doe voor iemand die ik al bijna 4 jaar ken...

Kijk er erg naar uit om deze week hopelijk mijn laatste examen af te laten tekenen is het zwaarste gedeelte eindelijk achter de rug