Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:06

Ik zie mijn moeder ook niet met Moederdag, vond ze ook niet leuk. :+

Jammer dan, we gaan naar familie van mijn vriend. :P

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:21

MarlindeRooz schreef:
Ik zie mijn moeder ook niet met Moederdag, vond ze ook niet leuk. :+

Jammer dan, we gaan naar familie van mijn vriend. :P


Ik zie m'n moeder super vaak, ze krijgt ook vaak dingetjes. Het boeit haar ook niet. Waar ik boos om word is dat mn beste vriendin dondersgoed weet hoe krap ik zit en dan nog zo'n opmerking maakt.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:21

Princess_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik zie mijn moeder ook niet met Moederdag, vond ze ook niet leuk. :+

Jammer dan, we gaan naar familie van mijn vriend. :P


Ik zie m'n moeder super vaak, ze krijgt ook vaak dingetjes. Het boeit haar ook niet. Waar ik boos om word is dat mn beste vriendin dondersgoed weet hoe krap ik zit en dan nog zo'n opmerking maakt.

Ja dat is niet echt aardig...

Marcella

Berichten: 36840
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:25

Princess_ schreef:
Beste vriendin vraagt wat ik mijn moeder geef voor moederdag. Ik antwoord dat ik letterlijk geen geld heb. Waarop zij reageert:
Citaat:
Nou dat is wel beetje beschamen hoor haha. 't is niet alsof het een spontane dag is waar je niets van af weet.


En dan vind ze het gek daar ik daar ietwat pissig op reageer :+

Mijn moeder krijgt het hele jaar door dingetjes van me wat bemoei je je ermee. Kan daar slecht tegen.

Mijn moeder krijg een krop verse andijvie. :P :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:26

Ik doe en heb er ook niks mee en erger me echt kapot aan al die overdreven reclames ervoor. Cadeaus geven hebben we jaren geleden al afgeschaft en daar gaan zitten alleen zodat ik kan zeggen "ik ben langs geweest met moederdag," nah.

Princess :knuffel: Zolang jij en je moeder er oké mee zijn, dikke prima toch? :)

Amandavd schreef:
Nou ja, ergens heeft ze wel een punt. Geen geld vind ik ook een slecht argument.

Maaaaar, het is jouw keuze, en wat jij doet moet je lekker zelf weten en daar hoeft niemand wat van te vinden.
Waarom het er dan toch nog even inwrijven als je merkt dat iemand het geen chille opmerking vindt, zeker gezien de reden?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-05-21 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:27

Ja normaal doen wij met de kinderen samen een cadeau maar daar heb ik weinig zin aan na de laatste keer dat we dat deden. Toen moest ik zelf vertellen dat het cadeau voor diegene ook van mij was. Omdat ze het (zonder overleg) gegeven hadden op een andere dag dan toen we het vierden. En er was niet bij gezegd dat het ook van mij was. :=

Dus dan haal ik zelf wel wat, hoef ik zelf ook niet te vertellen dat het cadeau van die dag er voor ook van mij was. :=

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:28

Na 6 dagen eindelijk een vrije dag en was van plan helemaal niks te doen, loopt één van de katten mank en moet ik weer naar de DA

Foaly

Berichten: 4948
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:31

Amanda, je weet toch niet waarom iemand geen geld heeft? Ik zou dus ook even voorzichtig zijn met daarover te oordelen :=

Mijn moeder krijgt van mij ook (nog) niets, maar we gaan volgende week samen naar de kringloop. Vind ze daar iets dat ze leuk vindt, krijgt ze het van mij.

Telpeva

Berichten: 14812
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:42

Foaly schreef:
Lekkere beste vriendin is dat :+ Sowieso is moederdag voor mij een ergernis, 1 en al commercie want als je geen geld uitgeeft houd je niet van je moeder. Ofzo :7

+1
Wel of geen geld er voor hebben vind ik niet eens relevant, wij hebben er nooit wat mee gedaan, waarom dan nu wel? Omdat verkopers zeggen dat het moet? Ik vind het zó gemaakt en fake

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 13:51

Iedereen moet doen waar die blij van wordt toch? Ik vind het fijn om mijn moeder wat te geven, maar het gaat om het gebaar en niet om de waarde van het cadeau vind ik.

Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 15:23

Mijn moeder zei net ik wil een tekening voor moederdag

Ik ben 23 en ga straks een tekening maken :')

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 15:34

Zebrastreep schreef:
Mijn moeder zei net ik wil een tekening voor moederdag

Ik ben 23 en ga straks een tekening maken :')

_/-\o_

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 15:37

Zebrastreep schreef:
Mijn moeder zei net ik wil een tekening voor moederdag

Ik ben 23 en ga straks een tekening maken :')


Dit is echt heel schattig <3

Marcella

Berichten: 36840
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 15:38

Geweldig toch. :D _/-\o_

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 15:40

Bunq, en dat terwijl het niet eens mijn bank is.

Arethe
Berichten: 2562
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 15:41

Ik heb ooit op 25 jarige leeftijd een macaroni tekening plus ketting voor m’n moeder gemaakt.

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 16:01

Arethe schreef:
Ik heb ooit op 25 jarige leeftijd een macaroni tekening plus ketting voor m’n moeder gemaakt.


_O- _O- _O-

Ik heb gisteren heel onorigineel een fles van haar vaste parfum besteld. Maar dan weet ik ten minste wel dat ze er iets mee doet. :')

Foaly

Berichten: 4948
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 16:02

Nou ja, dat ook. 9 van de 10 cadeaus verdwijnen volgens mij achterin een kast, en dat is gewoon superzonde :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 16:07

Ik wil toch altijd wel iets bijzonders geven als ik een cadeau aan iemand geef, dus ik ben heel spaarzaam in het geven van cadeaus. Deels ook omdat ik ook niet zuinig ben, maar het geld me ook niet op de rug groeit. :)) Zelfs als het ogenschijnlijk iets heel simpels is als een boek, gaat er wel een hoop denktijd in zitten, dus dingen waar mijn ouders al in verzuipen omdat ze het net zo makkelijk zelf kopen (goede olijfolie, douchegel, parfum etc.) vind ik al niks aan om voor ze te kopen. Dat komt dan gewoon op de plank tussen de rest te staan en iedereen is binnen 5 minuten alweer vergeten dat het ooit een cadeau was. :+

Telpeva

Berichten: 14812
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 16:09

Grr, net een blok tekenpapier gekocht in een stenen winkel, en kom er nu thuis achter dat een of andere dodo er met vieze vingers doorheen heeft staan bladeren. Gatverdamme, ik wil niet eens weten wat voor vuil dit precies is? Hoe krijg je het voor elkaar om met ranzige handen een winkel in te gaan en dingen beet te pakken, en dan helemaal om door smetteloos wit papier te bladeren? En het product dan ook gewoon ranzig en dus beschadigd weer terug leggen?
Waarom zijn mensen zo -O- ik had zo veel zin om te gaan tekenen maar het zit overal aan de zijkanten waar je het beet houdt. Bah gewoon

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 16:16

Dat een lam op god weet welke manier haarzelf had vastgedraaid in het schapengaas. Been flink afgekneld. Bij loshalen direct ontstekingsremmers gegeven maar ondertussen is haar been formaat olifant >;) Om 17.15 naar de dierenarts... Ik geef mijn geld op vrijdagavond liever uit aan een cocktail dan aan de dierenarts :+

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 16:22

Mkango schreef:
Ik wil toch altijd wel iets bijzonders geven als ik een cadeau aan iemand geef, dus ik ben heel spaarzaam in het geven van cadeaus. Deels ook omdat ik ook niet zuinig ben, maar het geld me ook niet op de rug groeit. :)) Zelfs als het ogenschijnlijk iets heel simpels is als een boek, gaat er wel een hoop denktijd in zitten, dus dingen waar mijn ouders al in verzuipen omdat ze het net zo makkelijk zelf kopen (goede olijfolie, douchegel, parfum etc.) vind ik al niks aan om voor ze te kopen. Dat komt dan gewoon op de plank tussen de rest te staan en iedereen is binnen 5 minuten alweer vergeten dat het ooit een cadeau was. :+


Dit heb ik dus ook inderdaad, al hangt het wel van de persoon en het cadeau af. Van deze parfum weet ik bijvoorbeeld dat mijn moeder er echt blij mee is, omdat het echt 'haar' luchtje is. Maar een andere vriend heb ik bijvoorbeeld weer een zelfgemaakt schilderij gegeven en die hangt er nog steeds in de kamer.
Ik wordt niet blij van nutteloze of 'standaard' cadeaus. Geef me dan een cadeaubon ofzo. Dus dat houd ik ook altijd in gedachten als ik voor anderen iets moet bedenken.

Om on-topic te blijven... :Y) Ik erger me aan een vreetbui waarin ik een pakje knapper-bolletjes van Knorr zit weg te werken.

imaudy
Berichten: 5086
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 16:27

Dat het zo druk op stal was. Ga weg als je klaar bent met je paard ipv de hele middag rondhangen.

Mo_86

Berichten: 1250
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 16:32

In het kader van vreetbuien: ik erger me aan m’n nu al een jaar durende vreetbui en mijn metabolisme, je ziet het ook best wel om het maar even zo te zeggen. En te lui zijn echt te gaan sporten ook nog hè... :')

Nu wel weer een uurtje per week hockey, maar ik zoek nog de motivatie er echt meer aan te gaan doen en ook m’n eetpatroon aan te pakken. Iemand tips?

Verder: al twee weken wordt er gegild dat het lente wordt dit weekend: warm, zon, terrasweer! Is het bijna zo ver: een dag benauwd plakweer met onweer gevolgd door opnieuw dagenlang nat en te koud weer. Pestklimaat...

Caira
Berichten: 26078
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 16:46

Dat ik een oproep voor een vaccin krijgt op basis van medische indicatie. Wtf ik ben al 10 jaar niet meer bij de huisarts geweest :o alleen bevallen dit jaar, maar dat is geen indicatie. Nu wil ik weten hoe of wat en is de huisarts niet telefonisch bereikbaar. Echt witheet word ik daarvan, kan ik zooo niet tegen