Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33859
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:51

Vriendje woont te ver weg. Na 9 maanden ben ik het zát.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41786
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:54

marley93 schreef:
Blackfoto's van zwarte paarden. :Y)

Oh, daar ken ik een paar van die echt heel mooi zijn <3.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:59

MarlindeRooz schreef:
Vriendje woont te ver weg. Na 9 maanden ben ik het zát.


Kan ik me helemaal voorstellen. :(:) Geen optie om binnenkort dichterbij of samen te gaan wonen?

lenaa_tje

Berichten: 10349
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 20:20

Nyaleti schreef:
De hoeveelheid puisten die ik krijg van de mondkapjes. Echt, m'n kin is om te janken en schaam me dood. Prima skincare routine als je het mij vraagt en ik weiger om een potje van 30 euro te kopen en direct na het open maken al te zien dat het te vettig is voor m'n huid. |o

Oh en ik stuurde vorig jaar (pre corona) een mailtje naar een Engelse over een boek. Meneer werkte toen thuis maar zou kijken wanneer hij weer op kantoor was. Nu, meer dan een jaar later, mailtje terug: hoi ik ben weer op kantoor. boek ligt er nog, heb je nog interesse? Alle lof dat hij er aan dacht _/-\o_ ik helemaal gelukkig. Is dat boek 600 euro. Ha ha ha nee.

Herkenbaar van die puistjes.
Begin gewoon weer aan m’n tweede puberteit zo.
Wel lekker jeugdig

Daks

Berichten: 5835
Geregistreerd: 09-01-08
Woonplaats: Daar waar de zon op en onder gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 20:21

De nieuwe Nederlandse censuur -O-
Laatst bijgewerkt door Daks op 06-05-21 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41786
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 20:24

lenaa_tje schreef:
Nyaleti schreef:
De hoeveelheid puisten die ik krijg van de mondkapjes. Echt, m'n kin is om te janken en schaam me dood. Prima skincare routine als je het mij vraagt en ik weiger om een potje van 30 euro te kopen en direct na het open maken al te zien dat het te vettig is voor m'n huid. |o

Oh en ik stuurde vorig jaar (pre corona) een mailtje naar een Engelse over een boek. Meneer werkte toen thuis maar zou kijken wanneer hij weer op kantoor was. Nu, meer dan een jaar later, mailtje terug: hoi ik ben weer op kantoor. boek ligt er nog, heb je nog interesse? Alle lof dat hij er aan dacht _/-\o_ ik helemaal gelukkig. Is dat boek 600 euro. Ha ha ha nee.

Herkenbaar van die puistjes.
Begin gewoon weer aan m’n tweede puberteit zo.
Wel lekker jeugdig

Same ;(.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33859
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 20:24

Daks schreef:
De nieuwe Nederlandse cencuur -O-

Wat is cencuur?

Zertab

Berichten: 12328
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 20:25

lenaa_tje schreef:
Nyaleti schreef:
De hoeveelheid puisten die ik krijg van de mondkapjes. Echt, m'n kin is om te janken en schaam me dood. Prima skincare routine als je het mij vraagt en ik weiger om een potje van 30 euro te kopen en direct na het open maken al te zien dat het te vettig is voor m'n huid. |o

Oh en ik stuurde vorig jaar (pre corona) een mailtje naar een Engelse over een boek. Meneer werkte toen thuis maar zou kijken wanneer hij weer op kantoor was. Nu, meer dan een jaar later, mailtje terug: hoi ik ben weer op kantoor. boek ligt er nog, heb je nog interesse? Alle lof dat hij er aan dacht _/-\o_ ik helemaal gelukkig. Is dat boek 600 euro. Ha ha ha nee.

Herkenbaar van die puistjes.
Begin gewoon weer aan m’n tweede puberteit zo.
Wel lekker jeugdig


Vreselijk die puistjes inderdaad. Weet ook niet goed wat ik er tegen kan smeren :')

Daks

Berichten: 5835
Geregistreerd: 09-01-08
Woonplaats: Daar waar de zon op en onder gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 20:26

MarlindeRooz schreef:
Daks schreef:
De nieuwe Nederlandse cencuur -O-

Wat is cencuur?


Je snapt toch wat er staat of niet. -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 20:38

Waarom ik niet gewoon eens een keer fatsoenlijk kan eten, zodat ik niet halverwege de dag al compleet instort en begin te trillen. :x

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 20:55

Daks schreef:
MarlindeRooz schreef:

Wat is cencuur?


Je snapt toch wat er staat of niet. -O-


Maar wat wordt er gecencureerd dan? Ik snap het ook even niet helemaal... :o?

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 21:11

Eigenlijk gisteren, maar vandaag nog steeds pissig om.

Maandag een luxe taart op werk laten bezorgen voor mijn verjaardag zodat team maandag en team dinsdag wat lekkers hadden terwijl ik zelf die dagen vrij was. Bewust een grote besteld zodat ik woensdagmorgen zelf nog iets lekkers bij de koffie had, maar een collega heeft het kwart dat over was aan het einde van de dinsdag mee naar huis genomen volgens collega's.

Aan de ene kant denk ik "Joh, laat het gaan" maar het lukt gewoon even niet om nog aardig tegen hem te doen. :\

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 21:14

Rawr schreef:
Eigenlijk gisteren, maar vandaag nog steeds pissig om.

Maandag een luxe taart op werk laten bezorgen voor mijn verjaardag zodat team maandag en team dinsdag wat lekkers hadden terwijl ik zelf die dagen vrij was. Bewust een grote besteld zodat ik woensdagmorgen zelf nog iets lekkers bij de koffie had, maar een collega heeft het kwart dat over was aan het einde van de dinsdag mee naar huis genomen volgens collega's.

Aan de ene kant denk ik "Joh, laat het gaan" maar het lukt gewoon even niet om nog aardig tegen hem te doen. :


Nee, dit meen je niet. Wat belachelijk asociaal! Neem aan dat je er wat van gezegd hebt?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33859
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 21:27

Late night snack trek... als ik weer naar mijn pre-hersenschudding gewicht wil moet ik niks meer eten. Maar ik heb zo’n zin in wat lekkers. *neemt nog een slokje liefmans*

Morgen is het tijd voor borrelsnacks... :))

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 21:36

Rawr schreef:
Eigenlijk gisteren, maar vandaag nog steeds pissig om.

Maandag een luxe taart op werk laten bezorgen voor mijn verjaardag zodat team maandag en team dinsdag wat lekkers hadden terwijl ik zelf die dagen vrij was. Bewust een grote besteld zodat ik woensdagmorgen zelf nog iets lekkers bij de koffie had, maar een collega heeft het kwart dat over was aan het einde van de dinsdag mee naar huis genomen volgens collega's.

Aan de ene kant denk ik "Joh, laat het gaan" maar het lukt gewoon even niet om nog aardig tegen hem te doen. :


Het enige wat ik dan denken is ‘bah oude taart’! Ik vind het al vuil als het een dag oud is laat staan twee dagen. Snap maar al te goed dat een collega daar dan helemaal niet bij stil staat en juist denkt goed te doen door de rest mee te nemen?

Edit: vind het ook bij trakteren horen dat het niet om mezelf gaat eigenlijk. Ik zou dus echt net zo goed deze fout gemaakt hebben zonder erbij stil te staan aangezien je twee dagen vrij was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 21:40

MarlindeRooz schreef:
Late night snack trek... als ik weer naar mijn pre-hersenschudding gewicht wil moet ik niks meer eten. Maar ik heb zo’n zin in wat lekkers. *neemt nog een slokje liefmans*

Morgen is het tijd voor borrelsnacks... :))
Had dat eerder gezegd, dan had ik wat van m'n patat gedeeld. -O-

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 21:45

Rawr schreef:
Eigenlijk gisteren, maar vandaag nog steeds pissig om.

Maandag een luxe taart op werk laten bezorgen voor mijn verjaardag zodat team maandag en team dinsdag wat lekkers hadden terwijl ik zelf die dagen vrij was. Bewust een grote besteld zodat ik woensdagmorgen zelf nog iets lekkers bij de koffie had, maar een collega heeft het kwart dat over was aan het einde van de dinsdag mee naar huis genomen volgens collega's.

Aan de ene kant denk ik "Joh, laat het gaan" maar het lukt gewoon even niet om nog aardig tegen hem te doen. :


Ik snap wel dat je ervan baalt, vooral omdat je er zelf ook nog naar uitkeek maar ik zou gewoon nog even alsnog een lekker stuk verse taart voor mezelf kopen. Dat smaakt nog veel lekkerder ;)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33859
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 21:56

Mkango schreef:
MarlindeRooz schreef:
Late night snack trek... als ik weer naar mijn pre-hersenschudding gewicht wil moet ik niks meer eten. Maar ik heb zo’n zin in wat lekkers. *neemt nog een slokje liefmans*

Morgen is het tijd voor borrelsnacks... :))
Had dat eerder gezegd, dan had ik wat van m'n patat gedeeld. -O-

Vond het al heel knap dat ik vandaag op het werk alleen een broodje vega frikandel heb gehaald en niet ook onze heerlijke verse frietjes. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 21:59

Ik had snel veel calorieën nodig, maar ik heb er nu spijt van, want ik lig nog steeds voor pampus op de bank, maar nu met een boze maag. :') Het was wel heel lekker. :9

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33859
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 22:00

Is toch af en toe prima! Ik had gisteren ook een boze buik (en alsnog te weinig calorieën) door mijn pizza. :))

Soms is dat gewoon het lekkere eten waard.

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 22:02

__Sannne schreef:
Nee, dit meen je niet. Wat belachelijk asociaal! Neem aan dat je er wat van gezegd hebt?

Nope. Beetje passief agressief genegeerd, lekker conflict mijdend. :o

poes schreef:
Het enige wat ik dan denken is ‘bah oude taart’! Ik vind het al vuil als het een dag oud is laat staan twee dagen. Snap maar al te goed dat een collega daar dan helemaal niet bij stil staat en juist denkt goed te doen door de rest mee te nemen?.

Uh huh. Zelf had ik het prima nog gegeten, de koelkast in de kantine is goed koud. Ik denk dat een deel van de frustratie ook komt door het feit dat deze collega ook altijd nogal inhalig is als collega's trakteren maar dat hij zelf nog nooit iets heeft meegenomen in de 5 jaar dat ik met hem werk. En als we van de werkgever of een klant wat krijgen snaait hij zelf ook altijd verreweg het meeste. Ik denk dat als een andere collega het had gedaan ik niet zo geërgerd zou zijn.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 22:13

Oh, ik kan het me helemaal voorstellen, Rawr!

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 22:38

Oh, maar daar had ik toch echt wel wat van gezegd. Min of meer vind ik dat ook gewoon stelen van een collega. Jij deelt het uit, dus het zijn ook jouw restjes en die heeft een ander niet ongevraagd mee te nemen.

Enne sommige taarten zijn juist wat ouder erg lekker :9

Telpeva

Berichten: 14812
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 22:43

Veulen84 schreef:
Oh, maar daar had ik toch echt wel wat van gezegd. Min of meer vind ik dat ook gewoon stelen van een collega. Jij deelt het uit, dus het zijn ook jouw restjes en die heeft een ander niet ongevraagd mee te nemen.

Enne sommige taarten zijn juist wat ouder erg lekker :9


Onze bakker verkoopt deze :))

https://www.bakkerijvdberg.nl/ouwetaart

Marcella

Berichten: 36843
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 22:46

Teveel snacks naast mij staan op tafel. :')