Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myfairytale
Berichten: 5419
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:51

We kunnen over een paar weken onze puppy ophalen (nee geen corona-puppy, maar vanwege overlijden vorige hond). Hardstikke leuk een nieuwe pup, we zijn ook bij het nestje wezen kijken en gaan binnenkort nog een keer.
Echter zit er nog een pupje bij, waarvan de oogjes me ook heel erg raakten. Op het filmpje van de fokker weer minder en nu ik weer nieuwe foto's heb gezien weer wel. Aaargh... we hebben al een ander hondje uit dat nestje besproken.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:51

Myfairytale schreef:
We kunnen over een paar weken onze puppy ophalen (nee geen corona-puppy, maar vanwege overlijden vorige hond). Hardstikke leuk een nieuwe pup, we zijn ook bij het nestje wezen kijken en gaan binnenkort nog een keer.
Echter zit er nog een pupje bij, waarvan de oogjes me ook heel erg raakten. Op het filmpje van de fokker weer minder en nu ik weer nieuwe foto's heb gezien weer wel. Aaargh... we hebben al een ander hondje uit dat nestje besproken.


Je kan er ook twee nemen. :D Wat voor hondje wordt het? <3

DiscoDipp

Berichten: 2880
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:10

Van die mensen die een paard/pony op internet knallen die eruit zien alsof het woord hoefsmid niet in hun woordenboek staat, hartstikke overbouwd, kort in de pas of zelfs niet zuiver, compleet scheef in de bespiering etc etc. En dan hebben ze het lef om er 15-20K voor te vragen.

Ja jongens ieder zijn eigen keus, maar ik vind dit zo afdoen aan het welzijn van dat dier.. En natuurlijk allemaal geïmporteerde paarden ook, PRE’s en Ierse. Onder het mom van snel geld maken.

Om te kotsen gewoon.

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:22

DiscoDipp schreef:
Van die mensen die een paard/pony op internet knallen die eruit zien alsof het woord hoefsmid niet in hun woordenboek staat, hartstikke overbouwd, kort in de pas of zelfs niet zuiver, compleet scheef in de bespiering etc etc. En dan hebben ze het lef om er 15-20K voor te vragen.

Ja jongens ieder zijn eigen keus, maar ik vind dit zo afdoen aan het welzijn van dat dier.. En natuurlijk allemaal geïmporteerde paarden ook, PRE’s en Ierse. Onder het mom van snel geld maken.

Om te kotsen gewoon.


Het verkopen vind ik nog te doen, het feit dat mensen dus zo lukraak fokken 'voor de leuk' of 'het is een gratis dekking/paard/ongelukje' vind ik kwalijker.

Ik erger me aan de hond. Die ligt voor mijn stoel te slapen, maar laat echt mega stinkwinden. %)

Marcella

Berichten: 36840
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:29

Mensen die op mijn facebook advertentie reageren dat ze een zak voor glazen potjes hebben. En dan vraag je waar op te halen krijg je geen reactie meer.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:36

Wilde vanmiddag mijn nieuwe wandelschoenen uitproberen (corona made me do it oke) maar ben letterlijk te moe. _O-

fjordjes

Berichten: 12067
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 14:30

Ik heb iets gewonnen op Facebook, m'n gegevens door gegeven en een week afgewacht. Heb toen netjes een berichtje gestuurd met of het klopte dat ik nog niks had gehoord. Als antwoord kreeg ik dat het rechtstreeks via het merk ging en dat als degene een 3s code zou krijgen die het door zou geven aan mij maar dat zou begin van (deze) de week zijn. Tot op heden nog steeds niks gehoord. Ben ik nu ongeduldig of moet ik gewoon maar afwachten

Marcella

Berichten: 36840
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 14:35

Dat ik opsta van de bank knie vol weigert en ik tegen de vlakte ga wegens geen controle/pijn. %)

DiscoDipp

Berichten: 2880
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 14:39

marley93 schreef:
DiscoDipp schreef:
Van die mensen die een paard/pony op internet knallen die eruit zien alsof het woord hoefsmid niet in hun woordenboek staat, hartstikke overbouwd, kort in de pas of zelfs niet zuiver, compleet scheef in de bespiering etc etc. En dan hebben ze het lef om er 15-20K voor te vragen.

Ja jongens ieder zijn eigen keus, maar ik vind dit zo afdoen aan het welzijn van dat dier.. En natuurlijk allemaal geïmporteerde paarden ook, PRE’s en Ierse. Onder het mom van snel geld maken.

Om te kotsen gewoon.


[b]Het verkopen vind ik nog te doen, het feit dat mensen dus zo lukraak fokken 'voor de leuk' of 'het is een gratis dekking/paard/ongelukje' vind ik kwalijker. [/]

Ik erger me aan de hond. Die ligt voor mijn stoel te slapen, maar laat echt mega stinkwinden. %)


Bah ja! Ook zoiets. :r

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 15:31

Buurvrouw zo aan het stampen dat het in mijn kastjes trilt. Echt ben je dan seniel of wat.

Moska

Berichten: 3412
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 15:39

Ik word gek. Er vliegen allemaal van die dikke bromvliegen in mijn huis. Geen idee waar ze vandaan komen. Heb er net wel vijftien gevangen en naar buiten gelaten.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 15:52

Moska schreef:
Ik word gek. Er vliegen allemaal van die dikke bromvliegen in mijn huis. Geen idee waar ze vandaan komen. Heb er net wel vijftien gevangen en naar buiten gelaten.

Heb je je buren nog gezien de laatste dagen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 16:11

Dieët. Honger.

Moska

Berichten: 3412
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 16:25

Anoeska27 schreef:
Moska schreef:
Ik word gek. Er vliegen allemaal van die dikke bromvliegen in mijn huis. Geen idee waar ze vandaan komen. Heb er net wel vijftien gevangen en naar buiten gelaten.

Heb je je buren nog gezien de laatste dagen?


Het zijn studenten en wel vrij rustig de laatste dagen :D

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 16:27

Android auto en de verbinding met Spotify. Zit ik te wachten, kan die opeens geen verbinding meer maken. Vervelend dingetje want het gebeurt vaker. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 16:40

Marktplaatsgebruiker.. Ik vond het leuk om via de optie 'in je buurt' te kijken wat voor random dingen er op kruipafstand van mijn huis of werk te koop zijn. Maar er is nu iemand in mijn buurt die ruim >40.200 (!!!) advertenties heeft geplaatst van tweedehands auto-onderdelen :')

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 18:50

Een kiezel in het avondeten van Hello Fresh. Ik heb direct moeite om de rest weg te krijgen. -O-

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:16

Dat er opeens nergens in de supermarkten boterhamzakjes te krijgen zijn.

Mars

Berichten: 33289
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:27

Mensen die ineens met ‘hen/die’ aangesproken wensen te worden.

Kookaburra

Berichten: 5430
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:29

Wetgeving.

theadora99

Berichten: 3638
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:35

Kortzichtige mensen |o

marleen_88

Berichten: 14105
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:37

De temperatuur. :brr:

Nyaleti

Berichten: 6309
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:40

De hoeveelheid puisten die ik krijg van de mondkapjes. Echt, m'n kin is om te janken en schaam me dood. Prima skincare routine als je het mij vraagt en ik weiger om een potje van 30 euro te kopen en direct na het open maken al te zien dat het te vettig is voor m'n huid. |o

Oh en ik stuurde vorig jaar (pre corona) een mailtje naar een Engelse over een boek. Meneer werkte toen thuis maar zou kijken wanneer hij weer op kantoor was. Nu, meer dan een jaar later, mailtje terug: hoi ik ben weer op kantoor. boek ligt er nog, heb je nog interesse? Alle lof dat hij er aan dacht _/-\o_ ik helemaal gelukkig. Is dat boek 600 euro. Ha ha ha nee.

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:42

Blackfoto's van zwarte paarden. :Y)

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 19:51

Dat ik naar de supermarkt ga voor vuilniszakken en terug kom met lekker eten... Maar geen vuilniszakken _O-