Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CharleyT
Berichten: 4013
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:40

xPabloBokt schreef:
@Mkango nee natuurlijk is dat niet zo! Dit is ook gewoon mijn mening erover. Ik vind het zelf ook niet het mooiste wat ik ooit gehoord heb qua wijze van voordracht. Voor mij is de inhoud gewoon belangrijker en die vond ik wel treffend.


Voor mij tellen presentatie en tekst evenveel. Door de bijzondere presentatie en soms slecht te verstaan, is de inhoud ook aan me voorbijgegaan.
Eerlijk gezegd wist niet of ik moest lachen of huilen, wat gebeurde daar in hemelsnaam? Kortom, niet geslaagd, sneu voor de persoon in kwestie.

CharleyT
Berichten: 4013
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:47

xPabloBokt schreef:
Ik erger me er dus juist aan dat mensen nu over de wijze van voordracht praten. Dan heb je i.m.o. niet geluisterd naar de voordracht van Roxane van Iperen :o

Ik vond het op zijn eigen manier prachtig en ik vond de boodschap zeer treffend. Ik vind het ook belangrijk dat de jongere generatie betrokken wordt en een stem krijgt. "Op dat wij niet vergeten".

Leef en laat leven, dat is echte vrijheid in mijn ogen. Waardeer elkaar zoals we zijn. Ik vind het onwijs knap van dat meisje.

Vrijheid in wijze van herdenken is ontzettend belangrijk. Prima dat de vorm van voordracht je niet aan staat, maar het gaat om de inhoud.


Jammer dat je je ergert aan iemands mening. De wijze van voordracht vond ik dus danig vreemd, warrig, apart en slecht verstaanbaar dat de boodschap me ontging voor het grootste deel. Ingewikkeld tekst, poezie?, vond het geen 4 mei herdenking waardig.

Gelukkig kwam Andre van Duin met een fraaie indrukwekkende speech. Perfect gebracht.

Mars

Berichten: 33308
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:51

De inhoud is ook volledig aan me voorbij gegaan door de bizarre manier van voordragen. Zonde.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33888
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:52

Ik vond het ook slecht te volgen. En ik heb echt wel lastigere literaire werken (bijvoorbeeld in middel Nederlands) gelezen dan deze voordracht. Het is gewoon de intonatie die het erg lastig maakte. Vond het soms wel even heel sterk maar het is niet mijn ding. Maar vind het goed dat ze deze nieuwe kunstvorm betrekken bij deze herdenking.

Captain

Berichten: 21429
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:56

Vriend die vindt dat de schoonmaker niet genoeg doet. Ofja, niet snel genoeg werkt. De schoonmaker doet 130m2 in twee uur.. stoffen, stofzuigen, dweilen op alle 3 de verdiepingen. Is altijd druk en heen en weer aan het rennen. Vriend beweert dat in 1 uur te kunnen. Note: doet letterlijk NIETS aan het huishouden. Soms eens stofzuigen als ik dat vraag.

Maar het is goed, volgende week annuleer ik de schoonmaker, mag hij het zelf gaan doen. Hij krijgt een uur.

Marcella

Berichten: 36907
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:57

Captain schreef:
Maar het is goed, volgende week annuleer ik de schoonmaker, mag hij het zelf gaan doen. Hij krijgt een uur.

}> ~~}> ~~}> ~~}>

MyWishMax

Berichten: 25518
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:58

Captain schreef:
Vriend die vindt dat de schoonmaker niet genoeg doet. Ofja, niet snel genoeg werkt. De schoonmaker doet 130m2 in twee uur.. stoffen, stofzuigen, dweilen op alle 3 de verdiepingen. Is altijd druk en heen en weer aan het rennen. Vriend beweert dat in 1 uur te kunnen. Note: doet letterlijk NIETS aan het huishouden. Soms eens stofzuigen als ik dat vraag.

Maar het is goed, volgende week annuleer ik de schoonmaker, mag hij het zelf gaan doen. Hij krijgt een uur.


Het kan best dat hij dat redt. Alleen of het net zo netjes is?

Mijn vorige schoonmaakster had 2 uur en een kwartier. Dat was in een kleiner huis als jullie, maar meer taken. Die redde dat maar net, maar soms bij grotere klus niet. Toen werd het verhoogd naar 3 uur en kwam er een nieuwe. Huidige schoonmaker redt het makkelijk, zelfs in de oude tijd, zelfs met die grotere klussen. Alleen is veel minder secuur. Dat viel eerst niet op, maar nu wel. Eerst dacht ik dus dat die andere gewoon traag was, nu mis ik haar :') ik krijg ook niet duidelijk dat er secuurder gewerkt moet worden of dat dingen die overgeslagen worden bij de normale dingen horen die elke week moeten.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 06-05-21 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41917
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:58

Captain schreef:
Vriend die vindt dat de schoonmaker niet genoeg doet. Ofja, niet snel genoeg werkt. De schoonmaker doet 130m2 in twee uur.. stoffen, stofzuigen, dweilen op alle 3 de verdiepingen. Is altijd druk en heen en weer aan het rennen. Vriend beweert dat in 1 uur te kunnen. Note: doet letterlijk NIETS aan het huishouden. Soms eens stofzuigen als ik dat vraag.

Maar het is goed, volgende week annuleer ik de schoonmaker, mag hij het zelf gaan doen. Hij krijgt een uur.

Klinkt netjes, wat je schoonmaker doet, hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:59

Captain schreef:
Vriend die vindt dat de schoonmaker niet genoeg doet. Ofja, niet snel genoeg werkt. De schoonmaker doet 130m2 in twee uur.. stoffen, stofzuigen, dweilen op alle 3 de verdiepingen. Is altijd druk en heen en weer aan het rennen. Vriend beweert dat in 1 uur te kunnen. Note: doet letterlijk NIETS aan het huishouden. Soms eens stofzuigen als ik dat vraag.

Maar het is goed, volgende week annuleer ik de schoonmaker, mag hij het zelf gaan doen. Hij krijgt een uur.

Heldin! _/-\o_ :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33888
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:00

Kan je dat op film vastleggen dan Captain? :))

Captain

Berichten: 21429
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:00

Hij heeft zelf gezegd het in een uur te kunnen. Prima, succes!
Deze schoonmaker is echt zo secuur! Alles is echt spic en span natijd. Dat redt mijn vriend echt niet, maar we gaan het zien. Ik hou jullie op de hoogte. :D

MyWishMax

Berichten: 25518
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:03

Haha dat bedoel ik, misschien redt hij dat ook, maar vast niet zo netjes als dat zij het doet :D succes :')

Nayomie
Berichten: 32795
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:04

Captain schreef:
Vriend die vindt dat de schoonmaker niet genoeg doet. Ofja, niet snel genoeg werkt. De schoonmaker doet 130m2 in twee uur.. stoffen, stofzuigen, dweilen op alle 3 de verdiepingen. Is altijd druk en heen en weer aan het rennen. Vriend beweert dat in 1 uur te kunnen. Note: doet letterlijk NIETS aan het huishouden. Soms eens stofzuigen als ik dat vraag.

Maar het is goed, volgende week annuleer ik de schoonmaker, mag hij het zelf gaan doen. Hij krijgt een uur.

_O- :')

Captain

Berichten: 21429
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:07

Weet zeker dat zelfs een uur alleen de badkamer hij niet zo schoon krijgt. Maar we gaan het zien. :D

Ik heb hem al weleens gefilmd Marlinde!! :') Zo redt hij het sowieso niet in een uur. _O-


Telpeva

Berichten: 14868
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:08

Whahahahahaha

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:11

Hahahahahahahahahha, héérlijk. _O-

chanicha

Berichten: 12200
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:14

_O- _O-

Nou neem mijn man dan maar niet, die is zoooo secuur met stofzuigen, plafondranden, op kasten en noem maar op :=

fleurtjeuh
Berichten: 10409
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:16

Hij gaat ook gewoon nog een tijdje door voordat hij het doorheeft _O-

MyWishMax

Berichten: 25518
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:18

chanicha schreef:
_O- _O-

Nou neem mijn man dan maar niet, die is zoooo secuur met stofzuigen, plafondranden, op kasten en noem maar op :=


Ik zou willen dat ik zo secuur was of een schoonmaakster had die dat was. Ik zie dat niet allemaal en maak dus lijstjes als ik wat tegen kom zodat de schoonmaker het kan doen. Hij ziet helemaal niks. :=

Nu heeft die het lijstje van gisteren dus niet (helemaal) gedaan en was al weg voordat de 3 uur voorbij waren...

Captain

Berichten: 21429
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:20

fleurtjeuh schreef:
Hij gaat ook gewoon nog een tijdje door voordat hij het doorheeft _O-


Hij had oordopjes in hahaha!

wyoming

Berichten: 2521
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:33

Ik heb 30 april een matras besteld, zou 4 mei geleverd worden, tot nu toe nog geen matras.
Ik heb al geprobeerd te bellen met de klantenservice maar daar wordt niet opgenomen. Nu maar een mail gestuurd, hopelijk wordt daar wel op gereageerd.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33888
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:35

Ja haha ik ken het filmpje! :D Ik vraag me gewoon heel erg af hoe dat soort mannen hun huis schoon hielden zonder vriendin in huis. Verdween het stof etc dan gewoon of hoe moet ik dat zien? _O-

CharleyT
Berichten: 4013
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:36

MarlindeRooz schreef:
Ik vond het ook slecht te volgen. En ik heb echt wel lastigere literaire werken (bijvoorbeeld in middel Nederlands) gelezen dan deze voordracht. Het is gewoon de intonatie die het erg lastig maakte. Vond het soms wel even heel sterk maar het is niet mijn ding. Maar vind het goed dat ze deze nieuwe kunstvorm betrekken bij deze herdenking.


Nieuwe kunstvorm? Serieus.... die ken ik nog niet en weet ook niet of die'kunstvorm' wil kennen.

Captain

Berichten: 21429
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:37

Nouja toen hij op zichzelf woonde maakte hij gewoon zelf schoon.. En in ons appartement hielp hij ook gewoon mee, maar nu we een schoonmaker hebben doet hij niks meer (ik ook niet veel hoor, maar nog wel íets) en dat is verder ook prima, hij werkt hard genoeg. Maar ga dan niet klagen over de schoonmaker die de benen onder zijn lijf uit rent. :?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33888
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:38

CharleyT schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik vond het ook slecht te volgen. En ik heb echt wel lastigere literaire werken (bijvoorbeeld in middel Nederlands) gelezen dan deze voordracht. Het is gewoon de intonatie die het erg lastig maakte. Vond het soms wel even heel sterk maar het is niet mijn ding. Maar vind het goed dat ze deze nieuwe kunstvorm betrekken bij deze herdenking.


Nieuwe kunstvorm? Serieus.... die ken ik nog niet en weet ook niet of die'kunstvorm' wil kennen.

Dat iets niet je smaak is betekent niet dat het geen kunst is. Het is trouwens niet per se iets nieuws. Maar het is wel weer opnieuw "hip".

Ik vind de meeste klassieke muziek niks, is dat dat dan ook geen kunst?