Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laughterline

Berichten: 4977
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gansbaai, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:27

Alle relschoppers van vandaag, stelletje debielen.

Italie, Spanje, Zuid Afrika en nog vele andere landen hebben een echte hard lockdown gehad en mochten hun huis helemaal niet verlaten. Ze maken er het beste van en zingen op hun balkon samen een liedje. De 'lockdown' van NL stelt eigenlijk niet zo veel voor, vergeleken met die landen. Moeten nu na maanden lang na 9u s'avonds binnen blijven en ze beginnen meteen te rellen, gebouwen te vernielen, teststraat in brand gestoken etc. Gadverdamme zeg..... Nederland zou zich eens aan de regels houden hoor.

ikkedus
Berichten: 3303
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:37

Dat er 1 droeftoeter in mijn buurt al een half uur aan het jodelen is buiten. Of whatever the fiets voor geluid. SUPERirritant.
Wil aandacht klaarblijkelijk.

Felien_Kyra

Berichten: 2090
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:50

laughterline schreef:
Alle relschoppers van vandaag, stelletje debielen.

Italie, Spanje, Zuid Afrika en nog vele andere landen hebben een echte hard lockdown gehad en mochten hun huis helemaal niet verlaten. Ze maken er het beste van en zingen op hun balkon samen een liedje. De 'lockdown' van NL stelt eigenlijk niet zo veel voor, vergeleken met die landen. Moeten nu na maanden lang na 9u s'avonds binnen blijven en ze beginnen meteen te rellen, gebouwen te vernielen, teststraat in brand gestoken etc. Gadverdamme zeg..... Nederland zou zich eens aan de regels houden hoor.

Nou dit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:52

laughterline schreef:
Alle relschoppers van vandaag, stelletje debielen.

Italie, Spanje, Zuid Afrika en nog vele andere landen hebben een echte hard lockdown gehad en mochten hun huis helemaal niet verlaten. Ze maken er het beste van en zingen op hun balkon samen een liedje. De 'lockdown' van NL stelt eigenlijk niet zo veel voor, vergeleken met die landen. Moeten nu na maanden lang na 9u s'avonds binnen blijven en ze beginnen meteen te rellen, gebouwen te vernielen, teststraat in brand gestoken etc. Gadverdamme zeg..... Nederland zou zich eens aan de regels houden hoor.
Hier noemen ze deze avondklok ook "het zwaarst mogelijke middel." Ik kan nog wel wat middelen bedenken die nog véél zwaarder zijn. :') Wat dat betreft zijn Nederlanders ook gewoon ontzettend individualistisch.

Veulen84: Heb je er al eens over geprobeerd te praten met diegene? Ik zou denk ik niet van het ene op het andere moment beginnen met negeren, ik zou het die persoon wel zeggen dat ik geen behoefte heb aan contact in welke vorm dan ook, dus ook niet als je elkaar op straat tegenkomt.

Nyaleti

Berichten: 6295
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 00:13

Ik schaam me gewoon als Nederlander :n

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 00:20

Mkango schreef:
Veulen84: Heb je er al eens over geprobeerd te praten met diegene? Ik zou denk ik niet van het ene op het andere moment beginnen met negeren, ik zou het die persoon wel zeggen dat ik geen behoefte heb aan contact in welke vorm dan ook, dus ook niet als je elkaar op straat tegenkomt.


Heel vaak. Geloof de afgelopen 2 maanden al 5 keer. De laatste keer 2/3/4 januari. Toen stond ze vol gas te gillen dat ze het kinderachtig vond dat ik haar geen oliebollen had gegeven maar iemand anders wel. Ik mijn keus proberen uit te leggen (why). Vervolgens zei achter mijn rug andere mensen appen dat ik haar bewust buiten sluit. Toen ook gezegd dat ik wel klaar met d'r was en geen zin meer in d'r had. Dat dit allemaal zo kinderachtig is. En nu probeerd ze via briefjes dingen gedaan te krijgen van me. Steekt ze voor me over en blijft ze voor me staan en zegt ze "ook hallo <verhaal>"... Maar alleen als er bekende in de buurt zijn. En vandaag kwam ik er achter dat ze weer achter me rug om mensen appt om dingen gedaan te krijgen die ik niet wil en te zeggen dat ik zo gemeen ben en haar niks gun.

Ik heb d'r een paar keer wel een plezier willen doen. Maar dat ging ook heel vaak niet goed, ten koste van mij en ze wil steeds meer. Inmiddels elke keer als ze d'r mond open doet voor een gesprek is dat om iets van me gedaan te krijgen. Dus eigenlijk ben ik er wel klaar mee en ik weet ook niet hoe ik anders van iemand af kom. Ik bedoel hoe duidelijker kan je anders zijn dan "mij niet bellen, mij niet opzoeken en mij niet lastig vallen"...??

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 00:22

Dan zou ik haar gewoon negeren. Mocht ze dan in het bijzijn van anderen nog tegen je praten, zou ik gewoon iets zeggen in de trant van "ik heb je niets te vertellen" en weglopen.

Zebrastreep

Berichten: 9823
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 00:39

Ik was jullie al kwijt , duurde even voordat ik realiseerde dat er een nieuw topic aanwezig was :')

Ik irriteer mij aan al die relschoppers zeg man wat een ellende zeg. Gelukkig doen we daar in de noordelijk provincies nog niet aan. Ook al kan ik zo een paar plaatsen noemen waar dit soort grappen wel voor kunnen komen in Drenthe en Groningen.

Blij dat ik aan het werk was en dan de helft niet meekrijg :')

nicole_floor

Berichten: 3276
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 00:43

Soms zou ik willen dat corona iets van een natuurlijke selectie had.. :n

theadora99

Berichten: 3636
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 00:56

laughterline schreef:
Alle relschoppers van vandaag, stelletje debielen.

Italie, Spanje, Zuid Afrika en nog vele andere landen hebben een echte hard lockdown gehad en mochten hun huis helemaal niet verlaten. Ze maken er het beste van en zingen op hun balkon samen een liedje. De 'lockdown' van NL stelt eigenlijk niet zo veel voor, vergeleken met die landen. Moeten nu na maanden lang na 9u s'avonds binnen blijven en ze beginnen meteen te rellen, gebouwen te vernielen, teststraat in brand gestoken etc. Gadverdamme zeg..... Nederland zou zich eens aan de regels houden hoor.

Nou precies dit dus

Britta31

Berichten: 13163
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 01:05

Het Corona kapsel van ons hondje.Gelukkig heeft haar kapper volgende week nog een plekje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 02:45

laughterline schreef:
Alle relschoppers van vandaag, stelletje debielen.

Italie, Spanje, Zuid Afrika en nog vele andere landen hebben een echte hard lockdown gehad en mochten hun huis helemaal niet verlaten. Ze maken er het beste van en zingen op hun balkon samen een liedje. De 'lockdown' van NL stelt eigenlijk niet zo veel voor, vergeleken met die landen. Moeten nu na maanden lang na 9u s'avonds binnen blijven en ze beginnen meteen te rellen, gebouwen te vernielen, teststraat in brand gestoken etc. Gadverdamme zeg..... Nederland zou zich eens aan de regels houden hoor.


Precies dit ja..

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 08:16

Aan alle relschoppers.
& het feit dat ik vannacht niet zo lekker heb geslapem, terwijl ik vandaag een hele dag moet werken van 8:00 tot 18:00

Amandavd
Berichten: 12109
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 08:17

Moet je voor de lol eens kijken op de facebookpagina van nee tegen 1,5 meter. Die lopen dat nog allemaal goed te praten en te verdedigen, achterlijk volk.

laughterline

Berichten: 4977
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gansbaai, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 08:27

Mkango schreef:
laughterline schreef:
Alle relschoppers van vandaag, stelletje debielen.

Italie, Spanje, Zuid Afrika en nog vele andere landen hebben een echte hard lockdown gehad en mochten hun huis helemaal niet verlaten. Ze maken er het beste van en zingen op hun balkon samen een liedje. De 'lockdown' van NL stelt eigenlijk niet zo veel voor, vergeleken met die landen. Moeten nu na maanden lang na 9u s'avonds binnen blijven en ze beginnen meteen te rellen, gebouwen te vernielen, teststraat in brand gestoken etc. Gadverdamme zeg..... Nederland zou zich eens aan de regels houden hoor.
Hier noemen ze deze avondklok ook "het zwaarst mogelijke middel." Ik kan nog wel wat middelen bedenken die nog véél zwaarder zijn. :') Wat dat betreft zijn Nederlanders ook gewoon ontzettend individualistisch.


Inderdaad.. ik ben nu een paar weken in NL om familie op te zoeken maar woon eigenlijk in Zuid Afrika. Als je daar de regels verbreekt krijg je meteen een boete en/of half jaar lang celstraf. Je kon maanden niks, niks kopen, zelfs niet online. Alcohol en sigaretten verbod voor maanden. Ik zei al als ze dat in Nederland doen gaan mensen meteen protesteren. Nooit verwacht dat het echt zo gewelddadig werd hier. Is het nou echt zo moeilijk denk ik dan... nee want ‘onze vrijheid’ gaat eraan. Hou toch op man :n Als ze zo doorgaan wel ja :P las nu zelfs dat ze een ziekenhuis en eerste hulp hebben geprobeerd te vernielen. Hoe laag ben je dan... mensen liggen binnen te vechten voor hun leven en dan doe je dit.

Captain

Berichten: 21409
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 08:37

Echt bizar.. ze moeten de mensen die ze arresteren/op de bon slingeren registreren in het systeem en nooit meer medische hulp bieden. Zelfs niet voor een ingegroeide teennagel. Oprotten!

Kairos
Berichten: 2728
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 08:43

Captain schreef:
Echt bizar.. ze moeten de mensen die ze arresteren/op de bon slingeren registreren in het systeem en nooit meer medische hulp bieden. Zelfs niet voor een ingegroeide teennagel. Oprotten!

Ja precies, of zoals mijn vader zei opsluiten op een militaire basis, zonder tv en internet en eens laten opvoeden door een stel drillsergeants.

I mean, ik vind de huidige maatregelen ook buitenproportioneel, maar ik zou nooit dingen gaan slopen om mijn zin door te drammen...

Nayomie
Berichten: 32792
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 08:48

Mensen die de avondklok met WOII vergelijken.. "onze vrijheid". Bok op.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 09:08

M'n pakketje dat op 'Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt' blijft staan. Hij zou gister bezorgd worden :=

Er zit voor 500 euro aan waarde in, dus ik heb stress }:0

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 09:32

Iemand is al zeker een kwartier bezig met hun autoruiten krabben — rotgeluid. Zet je motor aan. :')

lenaa_tje

Berichten: 10348
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 09:33

Mkango schreef:
Iemand is al zeker een kwartier bezig met hun autoruiten krabben — rotgeluid. Zet je motor aan. :')

Misschien zijn de deuren vast gevroren :D

Ja en dat was mijn ergernis .... :') een kwartier staan krabben omdat ik m’n deuren niet open kreeg,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 09:49

lenaa_tje schreef:
Mkango schreef:
Iemand is al zeker een kwartier bezig met hun autoruiten krabben — rotgeluid. Zet je motor aan. :')

Misschien zijn de deuren vast gevroren :D

Ja en dat was mijn ergernis .... :') een kwartier staan krabben omdat ik m’n deuren niet open kreeg,

O ja. :)* :')

vladimir1979
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 09:54

corona-rellen.... echt joh....

negeren is lastig bij een persoon die zoveel aandacht vraagt, maar echt, volhouden! en ook tegen je andere vrienden/contacten gewoon zeggen dat je niet meer met haar te maken wilt hebben...

eigen ergernis: aankijken tegen 2 dagen werkstress ivm belangrijke deadline, en mijn lijf vindt het nu eigenlijk al niet meer leuk. gaat het me vandaag wel lukken om regelmatig even van compu weg te lopen, frisse neus buiten te halen etc. om te voorkomen dat míjn lijf in de kramp schiet? hopelijk wel!! gelijk wel woensdag-vrijdag vrij gepland om lekker bij te komen.

BarbabientjeJarig

Berichten: 8206
Geregistreerd: 12-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 09:55

Kairos schreef:
Captain schreef:
Echt bizar.. ze moeten de mensen die ze arresteren/op de bon slingeren registreren in het systeem en nooit meer medische hulp bieden. Zelfs niet voor een ingegroeide teennagel. Oprotten!

Ja precies, of zoals mijn vader zei opsluiten op een militaire basis, zonder tv en internet en eens laten opvoeden door een stel drillsergeants.

I mean, ik vind de huidige maatregelen ook buitenproportioneel, maar ik zou nooit dingen gaan slopen om mijn zin door te drammen...


Dit..

Marcella

Berichten: 36811
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 09:57

En nu hoofdpijn vanuit mijn nek. Niet leuk denk dat de 2 kruiwagens houtsnippers toch teveel was.