Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sherivey
Berichten: 8761
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 09:28

Ik heb dat dus met alle soorten mesjes :')

Oke, ik doe soms ook wel even vlug, daar kan het misschien aan liggen.
Is wel meestal rond mn knie dat het open gaat

Kookaburra

Berichten: 5431
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 09:29

Al geprobeerd om te scheren na het douchen? Of al eens scheerschuim gepikt van je vader/broer/vriend?

Sherivey
Berichten: 8761
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 09:36

Kookaburra schreef:
Al geprobeerd om te scheren na het douchen? Of al eens scheerschuim gepikt van je vader/broer/vriend?

Ik heb scheerschuim voor gevoelige huid :j
Gaat sindsdien iets beter, dat wel

MyWishMax

Berichten: 25474
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 09:45

Dilan93 schreef:
Ik heb dat dus met alle soorten mesjes :')

Oke, ik doe soms ook wel even vlug, daar kan het misschien aan liggen.
Is wel meestal rond mn knie dat het open gaat


En heb je knie gebogen of gewoon recht? Ik moet buigen zodat huid wat strakker staat, als ik dat niet doe haal ik mezelf ook open.

Oh en ik scheer met crèmespoeling, dat werkt voor mij veel beter als scheerschuim haha

Sherivey
Berichten: 8761
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 09:46

MyWishMax schreef:
Dilan93 schreef:
Ik heb dat dus met alle soorten mesjes :')

Oke, ik doe soms ook wel even vlug, daar kan het misschien aan liggen.
Is wel meestal rond mn knie dat het open gaat


En heb je knie gebogen of gewoon recht? Ik moet buigen zodat huid wat strakker staat, als ik dat niet doe haal ik mezelf ook open.

Oh en ik scheer met crèmespoeling, dat werkt voor mij veel beter als scheerschuim haha

Gebogen :j

Cremespoeling heb ik nog nooit geprobeerd

Arethe
Berichten: 2563
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 09:47

Heb je (gedroogd3) peterselie in huis? Dat is een fijne wanneer ze niet willen eten. Werkt hier altijd om het weer op gang te krijgen.

Amber_anne schreef:
Mag ik even klagen

Vannacht om kwart over twee heeft een van de katten over gegeven over de grond, alle kleedjes, een mandje, dekbed en houden huisje waar het mandje op lag

Vanochtend ga ik de konijnen voeren en zie ik dat een van mijn konijnen niet eet (alweer). Ze is super bang en vangen wordt een drama om naar de dierenarts te gaan

Daarbovenop heb ik een oppas pup die blaft als ik de kamer uit ga dus kan ik niet helpen het konijn te vangen en naar de dierenarts te gaan

MarliesV

Berichten: 15246
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 09:56

Amber_anne, pup ff negeren, laat maar blaffen en helpen met vangen?
Hopelijk komt het goed met je nijn.

Ik erger mij vandaag aan mensen die zichzelf zeeeeer belangrijk vinden op het werk. Laat we het er op houden dat mijn visie totaal afwijkt daarvan haha.

taartjee
Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:06

Docenten die het fijn vinden om eindopdrachten te geven in plaats van een toets. Ik heb veel liever een toets, daar leer ik tenminste echt van...
Moet hierom dus straks ruim 2 uur reizen (iets meer dan een uur heen en iets meer dan een uur terug) voor een presentatie van 5 minuten
Geef mij maar gewoon een toets. Scheelt mij heel veel stress.

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:11

taartjee schreef:
Docenten die het fijn vinden om eindopdrachten te geven in plaats van een toets. Ik heb veel liever een toets, daar leer ik tenminste echt van...
Moet hierom dus straks ruim 2 uur reizen (iets meer dan een uur heen en iets meer dan een uur terug) voor een presentatie van 5 minuten
Geef mij maar gewoon een toets. Scheelt mij heel veel stress.


Ik wil je ergernis niet tenietdoen he, je mag je natuurlijk ergeren, maar even ter geruststelling: dit sluit wel veel sterker aan bij het werkleven. Je moet zaken voorbereiden, presenteren, met stof bezig zijn en er wordt verwacht dat je ook daaruit voldoende leert om volgende keer iets gelijkaardig te doen met minder voorbereiding.

Ik snap dus wel de denkrichting van deze docenten. Bedenk dat het vaak voor hen ook gemakkelijker is om een toets op te stellen en te verbeteren, dus meestal zit er wel goede wil achter.

Amber_anne

Berichten: 6956
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:15

Peterselie helaas niet in huis. Maar ze rent al weg als ik het hok in stap. Eet ook helemaal niks helaas

Ik denk dat de pup straks negeren het beste werkt idd

Dierenarts heeft ook pas om 3 uur plek dus heb nog even helaas

taartjee
Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:37

SinneJ schreef:
taartjee schreef:
Docenten die het fijn vinden om eindopdrachten te geven in plaats van een toets. Ik heb veel liever een toets, daar leer ik tenminste echt van...
Moet hierom dus straks ruim 2 uur reizen (iets meer dan een uur heen en iets meer dan een uur terug) voor een presentatie van 5 minuten
Geef mij maar gewoon een toets. Scheelt mij heel veel stress.


Ik wil je ergernis niet tenietdoen he, je mag je natuurlijk ergeren, maar even ter geruststelling: dit sluit wel veel sterker aan bij het werkleven. Je moet zaken voorbereiden, presenteren, met stof bezig zijn en er wordt verwacht dat je ook daaruit voldoende leert om volgende keer iets gelijkaardig te doen met minder voorbereiding.

Ik snap dus wel de denkrichting van deze docenten. Bedenk dat het vaak voor hen ook gemakkelijker is om een toets op te stellen en te verbeteren, dus meestal zit er wel goede wil achter.



Heb je zeker gelijk in! Ik vind het alleen jammer dat de presentatie bestaat uit misschien nog net 10% van de hele leerstof. We hebben dit vak al een half jaar minder gehad in verband met ziekte van de docente en daarom zou ik liever een toets willen waarin alle leerstof naar voren komt en niet maar een klein deel.

Daarnaast plakken bijna alle docenten dan de deadline op hetzelfde moment wat mij ontzettend veel stress oplevert omdat ik opdrachten moet inleveren, maar daarnaast ook moet leren voor andere toetsen. Ik snap het principe van de opdracht zeker, maar stem dan wel af met je studenten hoe en wat. Ik heb dan ook geen probleem met presenteren, dat is iets wat bij mij heel natuurlijk gaat en wat ik makkelijk doe, maar dit had bijvoorbeeld ook prima online gekund.
Nu ben ik zo'n 3 uur kwijt aan tijd die ik ook had kunnen gebruiken om te leren voor mijn toets van morgen. Ik denk dat daar mijn frustratie dan ook het meeste ligt, voor 5 minuten naar school.

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:38

@Taartjee, dan heb je gewoon gelijk, gooi die frustraties eruit, girl! :')

DiscoDipp

Berichten: 2882
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:46

Dilan93 schreef:
Kookaburra schreef:
Al geprobeerd om te scheren na het douchen? Of al eens scheerschuim gepikt van je vader/broer/vriend?

Ik heb scheerschuim voor gevoelige huid :j
Gaat sindsdien iets beter, dat wel



Koop zon wax ding!!!
Ik ZWEER er echt bij, ik heb n super dun huidje en ben gewoon super lomp. Maar sinds ik het zo doe, geen wondjes, geen jeuk, helemaal niks! En t het doet geen eens pijn :D Zal even een linkje zoeken!

Edit:

https://www.bol.com/nl/nl/p/ontharingsw ... gINGfD_BwE

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:49

Gezeur van mijn dochter over niets.Zou het morgenvroeg om 8.00 te vroeg zijn om de heg te snoeien met de motormaaier?De heg staat onder haar slaapkamerraam }:)

hahahatsjoe

Berichten: 2400
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:50

Nayomie schreef:
Ik krijg error. :')


Dat kreeg ik dus ook :D :D :D

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 10:53

Vrouw die haar oortjes uit de telefoon doet om op luidspreker te bellen in de trein. :\

Kookaburra

Berichten: 5431
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:14

Britta31 schreef:
Gezeur van mijn dochter over niets.Zou het morgenvroeg om 8.00 te vroeg zijn om de heg te snoeien met de motormaaier?De heg staat onder haar slaapkamerraam }:)

Heeft je dochter bokt? Dan weten we al welke ergenis wij kunnen verwachten.

Captain

Berichten: 21418
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:15

[***] die om 11u begint maar nog steeds niemand.
Ok, doei!

Sherivey
Berichten: 8761
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:30

DiscoDipp schreef:
Koop zon wax ding!!!
Ik ZWEER er echt bij, ik heb n super dun huidje en ben gewoon super lomp. Maar sinds ik het zo doe, geen wondjes, geen jeuk, helemaal niks! En t het doet geen eens pijn :D Zal even een linkje zoeken!

Edit:

https://www.bol.com/nl/nl/p/ontharingsw ... gINGfD_BwE

Dat lijkt mij dus altijd heel pijnlijk. Maar misschien toch heg proberen waard :)

Dankje voor de tip!

Rennie89
Berichten: 37286
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:31

Mijn scooter is bijna totall los doordat ik een jaar geleden verkeerde benzine er in had gedaan blijkt nu. Had ik dit eerder laten oplossen was het nog te doen maar nu is de vraag nog of het op te lossen is voor onder de 200 euro -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:35

mijn angst voor de tandarts.

Maddy_Paola

Berichten: 1339
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:36

Een collega die recht in je gezicht helemaal lief en aardig diet maar achter je rug om alles bij elkaar banketstaaf, en je zwart maakt met dingen die ze zrlf 10x erger doet. Ergste is nog, dat is een manager en ze is ouder, ik probeer me juist niet teveel te bemoeien met collega's behalve corrigeren als ze iets fout doen of helpen en tips geven op werkgebied vanuit mijn ervaring.
Toch erg als je als enige manier om jezelf omhoog te praten is om anderen naar beneden te halen >;)


Dilan93 schreef:
DiscoDipp schreef:
Koop zon wax ding!!!
Ik ZWEER er echt bij, ik heb n super dun huidje en ben gewoon super lomp. Maar sinds ik het zo doe, geen wondjes, geen jeuk, helemaal niks! En t het doet geen eens pijn :D Zal even een linkje zoeken!

Edit:

https://www.bol.com/nl/nl/p/ontharingsw ... gINGfD_BwE

Dat lijkt mij dus altijd heel pijnlijk. Maar misschien toch heg proberen waard :)

Dankje voor de tip!

Heb ook een epilator, mn moeder gebruikt liever de mijne dan die zij heeft want die doet bijna geen pijn _O-

Marcella

Berichten: 36850
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:37

Nieuwe boiler en alweer of nog steeds problemen. :+

Nog steeds niks gehoord van sociale dienst of sollicitatie. |o

taartjee
Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:37

Robijntjah schreef:
mijn angst voor de tandarts.


Die angst deel ik met je, ik kreeg begin van de week een brief van de tandarts dat ze me gaan uitschrijven als ik geen contact op neem, maar ik durf niet. Ben veel te bang dat ze wat van m'n verstandskiezen gaan zeggen, dat die er echt uit moeten maar noway jose dat die eruit gaan, heb er geen last van en ze liggen prima

Amber_anne

Berichten: 6956
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 11:42

Robijntjah schreef:
mijn angst voor de tandarts.


Ik heb als tandarts assistente gewerkt en leef met je mee. Ik vond het altijd zo vervelend om mensen met angst te zien

Als je vragen hebt over wat er precies gebeurt bij de tandarts en waarom mag je me altijd een pb sturen