Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14759
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 13:38

Het is prime day bij amazon, als het goed is hebben ze veel korting enzo. Maar ik snap gewoon niet hoe die app werkt, het is zo ontzettend onoverzichtelijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 14:10

Migraine en nog aan het werk.

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 14:29

Stadstoezicht kreeg het denk ik een beetje benauwd, de fiets is terug gezet zonder even te melden of excuses aan te bieden. Nja goed, de fiets staat er weer :+

Kookaburra

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 14:41

Nayomie schreef:
Stadstoezicht kreeg het denk ik een beetje benauwd, de fiets is terug gezet zonder even te melden of excuses aan te bieden. Nja goed, de fiets staat er weer :+

:+
Duimen dat je nog iets hoort.

capopjekop

Berichten: 30664
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 14:44

Iedere keer als ik van een bepaald persoon verlost lijk te zijn, komt er weer een teken van leven >;)

En vandaag afspraken met de woningbouw gemaakt wat er nog moet gebeuren voordat ik de sleutel inlever. Ze hebben de regels strenger gemaakt dus ik moet de verf die de vorige bewoner op het glas en radiatoren heeft gesmeerd er af zien te bikken.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 15:20

capopjekop schreef:
Iedere keer als ik van een bepaald persoon verlost lijk te zijn, komt er weer een teken van leven >;)

En vandaag afspraken met de woningbouw gemaakt wat er nog moet gebeuren voordat ik de sleutel inlever. Ze hebben de regels strenger gemaakt dus ik moet de verf die de vorige bewoner op het glas en radiatoren heeft gesmeerd er af zien te bikken.


Huh, wat bijzonder dat jij die verf er nu af moet halen. Dat is toch totaal niet logisch? Wij hebben in ons huur appartement 2 geverfde muren door de vorige bewoner, no way dat wij die wit gaan verven als we eruit gaan.

capopjekop

Berichten: 30664
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 15:26

Word nog een uitdaging. Ze hebben bijvoorbeeld toen de kunstof kozijnen niet afgeplakt. Dat heb ik toen al proberen weg te krijgen toen ik de woning kreeg. En alle muren die niet egaal zijn moet ik over schilderen. Beetje onzinnig want iedereen schildert toch zelf zijn huis. Maar ga het wel doen. Anders sturen ze de rekening op

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 15:28

En je hebt ook aangegeven dat dit de staat is waarin je de woning hebt gekregen? Wat zeiden ze daarop?

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 15:32

Idd ze mogen niet zomaar de regels veranderen in je contract, daar moet je van op de hoogte zijn gebracht.

Rennie89
Berichten: 37268
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 15:38

Vandaag mij dood geërgerd aan die onnodig links rijders... ben 2 x genoodzaakt geweest om rechts in te halen nadat seinen etc niet werkte. Hele files erachter alles... waarom gaan mensen niet gewoon naar rechts of kijken in hun spiegels???

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-21 15:41

Dat de zorg voor mijn moeder in het ziekenhuis te wensen over laat. Werkdruk in de zorg oké, ik weet het. Maar ze wordt gewoon om de haverklap vergeten, mensen zijn niet op de hoogte van haar situatie en ze ligt sowieso met haar 57 met drie dementerende ouderen op een kamer wat ontzettend energie slurpt.

Ze moet haar energie kunnen steken in herstellen in plaats van de hele dag achter haar eigen zorg aan lopen

capopjekop

Berichten: 30664
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 15:42

__Sannne schreef:
En je hebt ook aangegeven dat dit de staat is waarin je de woning hebt gekregen? Wat zeiden ze daarop?


Ja, maar zie dat maar te bewijzen. Dat horen ze vaker. Ik heb toen geen foto's gemaakt helaas. Dus ik ga maar even een paar dagen bikkelen.

Rennie89
Berichten: 37268
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 15:43

xPabloBokt schreef:
Dat de zorg voor mijn moeder in het ziekenhuis te wensen over laat. Werkdruk in de zorg oké, ik weet het. Maar ze wordt gewoon om de haverklap vergeten, mensen zijn niet op de hoogte van haar situatie en ze ligt sowieso met haar 57 met drie dementerende ouderen op een kamer wat ontzettend energie slurpt.

Ze moet haar energie kunnen steken in herstellen in plaats van de hele dag achter haar eigen zorg aan lopen

Heel veel sterkte en beterschap voor je moeder :knuffel:

hahahatsjoe

Berichten: 2396
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 16:15

Rennie89 schreef:
Vandaag mij dood geërgerd aan die onnodig links rijders... ben 2 x genoodzaakt geweest om rechts in te halen nadat seinen etc niet werkte. Hele files erachter alles... waarom gaan mensen niet gewoon naar rechts of kijken in hun spiegels???


Tsja als mensen gaan seinen wordt ik dwars. En wie ben jij om te bepalen dat ik onnodig links rij ? Zitten 2 kanten aan he.

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 16:18

hahahatsjoe schreef:
Rennie89 schreef:
Vandaag mij dood geërgerd aan die onnodig links rijders... ben 2 x genoodzaakt geweest om rechts in te halen nadat seinen etc niet werkte. Hele files erachter alles... waarom gaan mensen niet gewoon naar rechts of kijken in hun spiegels???


Tsja als mensen gaan seinen wordt ik dwars. En wie ben jij om te bepalen dat ik onnodig links rij ? Zitten 2 kanten aan he.


Meestal niet, de regel is dat je rechts gaat rijden als je niet aan het inhalen bent. Als je dus naar rechts kan en je doet het niet als anderen willen inhalen, ben je gewoon niet wettelijk bezig. Er zijn dus inderdaad 2 kanten aan dit verhaal, maar slechts 1 kant wordt door de wetgeving ondersteund ;)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 16:32

capopjekop schreef:
__Sannne schreef:
En je hebt ook aangegeven dat dit de staat is waarin je de woning hebt gekregen? Wat zeiden ze daarop?


Ja, maar zie dat maar te bewijzen. Dat horen ze vaker. Ik heb toen geen foto's gemaakt helaas. Dus ik ga maar even een paar dagen bikkelen.


Ohh pff, wat poedersuiker. Succes!

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 16:48

hahahatsjoe schreef:
Rennie89 schreef:
Vandaag mij dood geërgerd aan die onnodig links rijders... ben 2 x genoodzaakt geweest om rechts in te halen nadat seinen etc niet werkte. Hele files erachter alles... waarom gaan mensen niet gewoon naar rechts of kijken in hun spiegels???


Tsja als mensen gaan seinen wordt ik dwars. En wie ben jij om te bepalen dat ik onnodig links rij ? Zitten 2 kanten aan he.


Dan ook niet janken als ik je rechts inhaal. :=

Gini
Berichten: 17936
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 17:16

Als iemand je langs rechts dreigt in te halen, is dat inderdaad wel een heel goed teken dat je onnodig links rijdt. Dwars doen door te traag links te blijven rijden is enorm knullig. :')

Telpeva

Berichten: 14759
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 17:26

xPabloBokt schreef:
Dat de zorg voor mijn moeder in het ziekenhuis te wensen over laat. Werkdruk in de zorg oké, ik weet het. Maar ze wordt gewoon om de haverklap vergeten, mensen zijn niet op de hoogte van haar situatie en ze ligt sowieso met haar 57 met drie dementerende ouderen op een kamer wat ontzettend energie slurpt.

Ze moet haar energie kunnen steken in herstellen in plaats van de hele dag achter haar eigen zorg aan lopen

:knuffel: Sterkte en liefs!

Rennie89
Berichten: 37268
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 18:02

hahahatsjoe schreef:
Rennie89 schreef:
Vandaag mij dood geërgerd aan die onnodig links rijders... ben 2 x genoodzaakt geweest om rechts in te halen nadat seinen etc niet werkte. Hele files erachter alles... waarom gaan mensen niet gewoon naar rechts of kijken in hun spiegels???


Tsja als mensen gaan seinen wordt ik dwars. En wie ben jij om te bepalen dat ik onnodig links rij ? Zitten 2 kanten aan he.

Als jij links rijd zonder verkeer voor of naast je onder de snelheidslimiet, dan rijd je onnodig links en houd je het verkeer op én creëer je een gevaarlijke situatie. Ik ben altijd in het begin heel beleeft, eerst richting naar links aan zodat ze zien dat ik wil inhalen, werkt dit niet geef ik een seintje, daarna word ik wel geïrriteerd. Ik zal niet gaan seinen als ik zie dat iemand aan het inhalen is op de linkerbaan, alleen als diegene een veilige mogelijkheid (al langer) heeft om naar rechts te gaan ;) dus ja, kan je lekker dwars doen, maar jij bent dan degene die gevaarlijk doet. Meestal zijn de onnodig links rijders bezig met andere dingen dan het verkeer overigens ;)

Sherivey
Berichten: 8693
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 18:34

Pablobokt, wat slecht van het ziekenhuis zeg! Sterkte :(:)

Oké, ik dacht dat de spits vanmorgen erg was, vanmiddag heb ik tussen Nieuwekerk ad IJssel en Botlek/Spijkenisse met 30-50 kmh over de weg geschoven.
En O-VER-AL mensen die er nog even gauw tussen moeten, of gevaarlijke stunts uithalen om even 2 auto's in te halen voor ze de uitvoegstrook op gaan.

Rij gewoon normaal.

Overigens wel bedankjes gekregen van 2 vrachgwagenchauffeurs omdat ik ruimte voor ze maakte :)

MyWishMax

Berichten: 25373
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 18:39

Dilan, ik rijd daar regelmatig, want woon er vlakbij. Dat is heel normaal daar :') Ik moest naar college ook altijd ruim een uur of langer rekenen voor een stuk van 25 minuten zonder file. Reed meerdere kerennper week van gouda/ Nieuwerkerk naar Spijkenisse en dat het nooit fout is gegaan is een wonder. Of ik let zelf goed genoeg op :=

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 18:44

xPabloBokt schreef:
Dat de zorg voor mijn moeder in het ziekenhuis te wensen over laat. Werkdruk in de zorg oké, ik weet het. Maar ze wordt gewoon om de haverklap vergeten, mensen zijn niet op de hoogte van haar situatie en ze ligt sowieso met haar 57 met drie dementerende ouderen op een kamer wat ontzettend energie slurpt.

Ze moet haar energie kunnen steken in herstellen in plaats van de hele dag achter haar eigen zorg aan lopen


:knuffel: :knuffel:

Sherivey
Berichten: 8693
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 19:01

MyWishMax schreef:
Dilan, ik rijd daar regelmatig, want woon er vlakbij. Dat is heel normaal daar :') Ik moest naar college ook altijd ruim een uur of langer rekenen voor een stuk van 25 minuten zonder file. Reed meerdere kerennper week van gouda/ Nieuwerkerk naar Spijkenisse en dat het nooit fout is gegaan is een wonder. Of ik let zelf goed genoeg op :=

Ik ben echt een dorpsmuts hoor :')

Vind het vreselijk om in die drukte te moeten rijden.
Maar met het OV was echt niet praktisch voor waar ik vandaag moest wezen.

En het is een goede oefening voor me, want stiekem vind ik rijden een beetje spannend :o
(Heb al zo'n 7 jaar m'n rijbewijs, ik weet het, het is erg)

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 19:21

hahahatsjoe schreef:
Rennie89 schreef:
Vandaag mij dood geërgerd aan die onnodig links rijders... ben 2 x genoodzaakt geweest om rechts in te halen nadat seinen etc niet werkte. Hele files erachter alles... waarom gaan mensen niet gewoon naar rechts of kijken in hun spiegels???


Tsja als mensen gaan seinen wordt ik dwars. En wie ben jij om te bepalen dat ik onnodig links rij ? Zitten 2 kanten aan he.

Ja dit. Als ik onnodig links zou rijden, ga ik naar rechts. Maar als we 100 mogen en ik haal met 110 een andere auto in en jij gaat zitten duwen, ga ik niet harder voor je rijden :'(