Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 08:30

Gefeliciteerd Jolien *\o/*

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 09:29

Wauw, super fijn zeg Jolien! Gefeliciteerd!

Ik erger me nu elke ochtend aan de overbuurman die op zijn harley naar zijn werk gaat. Ding maakt onnodig veel lawaai, galmt hier door de straat heen en als hij wat vergeet van huis, laat hij dat ding lekker doorpruttelen. Ik ben er 's ochtends op tijd uit. ^)

fjordjes

Berichten: 12067
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 09:35

Bij ons rijdt er elke nacht/avond een 2 takt brommer door de straat die enorm veel herrie maakt en die blijf je lang horen..

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 09:37

fjordjes schreef:
Bij ons rijdt er elke nacht/avond een 2 takt brommer door de straat die enorm veel herrie maakt en die blijf je lang horen..

Oh dat is al helemaal niet prettig! -O-

Sherivey
Berichten: 8751
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 10:14

Ik erger me aan mezelf. Ben doodsbang omdat ik morgen 1 of 2 verstandskiezen moet laten trekken bij de kaakchirurg.
Snap niet waar die angst vandaan komt, want het is helemaal geen heftige ingreep oid. Maar bij letterlijk alles waarbij gesneden/geopereerd moet worden waarbij narcose/verdoving nodig is, schiet ik in paniek :roll:

taartjee
Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 10:31

Ik heb zo een toets maar heb er nauwelijks voor kunnen leren doordat ik afgelopen weekend samen met mijn ouders heb gevierd dat zij 30 jaar getrouwd zijn en we zijn een weekend weg geweest. Heb wel voor de eindexamen presentatie moeten werken, maar als ik ook nog had moeten leren had ik beter thuis kunnen blijven. Dus ik ben een beetje bang dat ik zo de toets heel hard ga falen

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 10:40

Dilan93 schreef:
Ik erger me aan mezelf. Ben doodsbang omdat ik morgen 1 of 2 verstandskiezen moet laten trekken bij de kaakchirurg.
Snap niet waar die angst vandaan komt, want het is helemaal geen heftige ingreep oid. Maar bij letterlijk alles waarbij gesneden/geopereerd moet worden waarbij narcose/verdoving nodig is, schiet ik in paniek :roll:


:knuffel: kl*te is dat.
Heb je het al aangegeven? Misschien als je alvast even belt, kunnen ze er rekening mee houden?

Ik erger me aan een vrouw die naast me op de bank in de wachtkamer komt zitten ipv gewoon één van de 100 andere stoelen verder uit mijn persoonlijke ruimte te nemen.

MarliesV

Berichten: 15242
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 10:47

Aan een collega die bij elke handeling zo ongeveer loopt te zuchten en te steunen.

Sherivey
Berichten: 8751
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 10:49

marley93 schreef:
Dilan93 schreef:
Ik erger me aan mezelf. Ben doodsbang omdat ik morgen 1 of 2 verstandskiezen moet laten trekken bij de kaakchirurg.
Snap niet waar die angst vandaan komt, want het is helemaal geen heftige ingreep oid. Maar bij letterlijk alles waarbij gesneden/geopereerd moet worden waarbij narcose/verdoving nodig is, schiet ik in paniek :roll:


:knuffel: kl*te is dat.
Heb je het al aangegeven? Misschien als je alvast even belt, kunnen ze er rekening mee houden?

Ik erger me aan een vrouw die naast me op de bank in de wachtkamer komt zitten ipv gewoon één van de 100 andere stoelen verder uit mijn persoonlijke ruimte te nemen.

Nee niet gebeld, geef het morgen voor de behandeling wel even aan.

Ohh dat is zo irritant ja. Heb dat in de bus ook vaak gehad. Halve bus is leeg, komen ze naast me zitten. Soms ook echt met een walm van zweet of zware mierzoete parfum.

Mag nu niet meer ivm corona. Mogen ze erin houden :')

TheNovelist

Berichten: 1518
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 10:54

Onze kat heeft een abces in zijn kaak, samen met bijna 40 graden koorts. Maandag naar de DA gegaan en die had de wond open gemaakt en uitgespoeld. Nu moeten mijn moeder en haar vriend dus de wond verzorgen zodat de wond open blijft, omdat ik niet meer thuis woon (eerst deed ik het altijd). Zat er nu al een korst op en gaan ze voor controle vanmiddag weer naar de DA. Mijn arme poezels :( hopelijk maakt die het goed

Afbeelding

hagelslag
Berichten: 9153
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 11:31

Nayomie schreef:
Wauw, super fijn zeg Jolien! Gefeliciteerd!

Ik erger me nu elke ochtend aan de overbuurman die op zijn harley naar zijn werk gaat. Ding maakt onnodig veel lawaai, galmt hier door de straat heen en als hij wat vergeet van huis, laat hij dat ding lekker doorpruttelen. Ik ben er 's ochtends op tijd uit. ^)


Ohhhh ik zou dat echt een heerlijk geluid vinden



Ik irriteer mij aan mensen in het algemeen, en dat de vrachtauto nog bij de garage staat.

Ik ben al 1.5 uur gaan wandelen....
Als 't goed is, is hij rond 12-1 uur klaar

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 11:33

hagelslag schreef:
Nayomie schreef:
Wauw, super fijn zeg Jolien! Gefeliciteerd!

Ik erger me nu elke ochtend aan de overbuurman die op zijn harley naar zijn werk gaat. Ding maakt onnodig veel lawaai, galmt hier door de straat heen en als hij wat vergeet van huis, laat hij dat ding lekker doorpruttelen. Ik ben er 's ochtends op tijd uit. ^)


Ohhhh ik zou dat echt een heerlijk geluid vinden



Ik irriteer mij aan mensen in het algemeen, en dat de vrachtauto nog bij de garage staat.

Ik ben al 1.5 uur gaan wandelen....
Als 't goed is, is hij rond 12-1 uur klaar

Ik wil best met je ruilen hoor. :D En als je dan op zondag ook niet erg vindt dat hij met maten aan zijn motoren aan het klussen zijn, dan weet ik de woonplek voor je. :D Gelukkig willen we ergens rustiger gaan wonen, de stad is niet helemaal aan mij besteed. :o

hagelslag
Berichten: 9153
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 11:34

Ohhh neuhh zondag ben ik ook rond 8 wel wakker....
T maakt mij niet uit.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 11:35

Niet fit wakker worden. Zielig zijn met 31 graden en een hijgende deadline in je nek is niet tof.

Sherivey
Berichten: 8751
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 11:41

Sowieso is dit plakweer niet tof. :=

Wij hebben gelukkig een huis dat zichzelf op 20-22 graden houdt.
Maar ben blij als de buitentemperatuur wat minder is

Kan momenteel ook niet hardlopen omdat ik het benauwd heb (hooikoorts) en continu loop te niezen

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 13:04

Huisartsassistentes die te dom zijn om dingen goed af te handelen. Ik wilde uitgeschreven worden en ze moesten mijn dossier naar mijn nieuwe huisarts sturen. Ze hebben mijn zusjes dossier opgestuurd en haar uitgeschreven.

Sherivey
Berichten: 8751
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 13:06

[***] schreef:
Huisartsassistentes die te dom zijn om dingen goed af te handelen. Ik wilde uitgeschreven worden en ze moesten mijn dossier naar mijn nieuwe huisarts sturen. Ze hebben mijn zusjes dossier opgestuurd en haar uitgeschreven.

Jullie zijn niet toevallig tweeling?

Wel onhandig van ze :=

Luxorvalkje
Berichten: 1945
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 13:08

Bij mij bleek de ha mijn oude adres nog te hebben (woon al bijna vijf jaar op dit adres)
Kreeg ik een tijd terug de brief van de coronavaccinatie van mijn moeder.

Wij hebben niet dezelfde geboortedatum (daar vragen ze bij ons altijd naar)
Nu staat mijn moeder op mijn adres, en ik nog steeds op het oude.
En ze krijgen het maar niet goed in het systeem.

Lestrange01

Berichten: 2822
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 13:26

Dilan93 schreef:
Ik erger me aan mezelf. Ben doodsbang omdat ik morgen 1 of 2 verstandskiezen moet laten trekken bij de kaakchirurg.
Snap niet waar die angst vandaan komt, want het is helemaal geen heftige ingreep oid. Maar bij letterlijk alles waarbij gesneden/geopereerd moet worden waarbij narcose/verdoving nodig is, schiet ik in paniek :roll:



Kan je niet aan je huisarts vragen of je een betablocker mee mag krijgen? Dit wordt weleens gedaan omdat je op die manier minder paniek voelt. Het heeft mij ook geholpen toen ik een kies moest laten trekken.

Ik erger me eraan dat het super warm is in mijn zolderkamer, ik zit dus nu ook buiten mijn huiswerk te maken omdat het in de woonkamer te druk is. En dat is ergernis nummer twee, mijn ma heeft een nieuwe tv van 1000 euro gekocht, ook gelijk een 4k kabel erbij gekocht op aanraden van de winkel, maar het beeld is oprecht slechter dan dat van onze oude tv die al 10+ oud was. Ik had er al een slecht gevoel over het moment dat ik hem zag in de winkel. Hopelijk kan het opgelost worden en anders gaan we hem inruilen.

EDIT: En omdat ik nu buiten zit heb ik uiteraard gelijk last van hooikoorts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 13:36

Dilan93 schreef:
[***] schreef:
Huisartsassistentes die te dom zijn om dingen goed af te handelen. Ik wilde uitgeschreven worden en ze moesten mijn dossier naar mijn nieuwe huisarts sturen. Ze hebben mijn zusjes dossier opgestuurd en haar uitgeschreven.

Jullie zijn niet toevallig tweeling?

Wel onhandig van ze :=


Nee ze is 3 jaar jonger dan ik. Wel dezelfde beginletter. Ik zag dit al aankomen dus ik heb nog gezegd dat ze op geboortedatum moeten zoeken en niet op naam.
Nu zeggen ze dat mijn zusje op dezelfde dag heeft aangegeven dat haar dossier naar deze huisarts gestuurd mocht worden.
1. Nee dat heeft ze niet
2. Wat moet ze met een huisarts op 4 uur reizen met het ov?
Dat heb ik dus gezegd. "Ja maar jij zei in je mail dat het dossier van je zusje verstuurd moest worden"
1. Nee dat stond er niet
2. Ze is meerderjarig en ik heb daar niks over te zeggen

Geef gewoon toe dat je fout nummer 267 hebt gemaakt in 3 jaar tijd!

Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 13:42

Dat mijn keel alweer een stuk beter is maar ik toch het idee heb hooikoorts te hebben... Ben nu gras aan het maaien op werk en ik voel gewoon weer de pijn terugkomen

iirrssjjee

Berichten: 5954
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 13:46

Dat tot aan gisteren mij de hooikoorts klachten bespaard bleven. Maar ik ze nu dubbel zo hard terug heb :(

Sherivey
Berichten: 8751
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 13:57

[***] schreef:
Dilan93 schreef:
Jullie zijn niet toevallig tweeling?

Wel onhandig van ze :=


Nee ze is 3 jaar jonger dan ik. Wel dezelfde beginletter. Ik zag dit al aankomen dus ik heb nog gezegd dat ze op geboortedatum moeten zoeken en niet op naam.
Nu zeggen ze dat mijn zusje op dezelfde dag heeft aangegeven dat haar dossier naar deze huisarts gestuurd mocht worden.
1. Nee dat heeft ze niet
2. Wat moet ze met een huisarts op 4 uur reizen met het ov?
Dat heb ik dus gezegd. "Ja maar jij zei in je mail dat het dossier van je zusje verstuurd moest worden"
1. Nee dat stond er niet
2. Ze is meerderjarig en ik heb daar niks over te zeggen

Geef gewoon toe dat je fout nummer 267 hebt gemaakt in 3 jaar tijd!

Pff lekker dan :(

Das idd gewoon een fout van hun kant.

Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand belde om de verzekering van een kind, tweeling en zelfde voorletter :=
Dat er dan dingen mis gaan kan ik me enigzins voorstellen

xPabloBokt

Berichten: 9482
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-21 14:34

Toch met mijn vannacht ontsnapte kat bij de dierenarts, ben bang dat ze een grasaar heeft ingeslikt.. -O-

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 15:06

xPabloBokt schreef:
Toch met mijn vannacht ontsnapte kat bij de dierenarts, ben bang dat ze een grasaar heeft ingeslikt.. -O-

Ik duim voor je van niet! :(:)