Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 19:49

taartjee schreef:
Ik ben helemaal blij dat ik net m'n vaccinatie heb ingepland, maar ik zit mezelf nu alweer helemaal bang te maken omdat ik een mega vaccinatie angst heb die ik heb overgehouden aan die ene vaccinatie waarvan je er 2 tegelijk krijgt. Werd toen in de houdgreep genomen door iemand terwijl ik al bang was en sindsdien ben ik mega bang. Vaccinatie duurt nog ruim 2 weken, maar zit me er nu al druk om te maken :')


Ik was ook bang. Iedereen was ook super aardig dus heel valse bedoening is het. Maar vooruit arme ik heeft het toch maar overleefd.

(Ok het viel achteraf gezien mega mee :+ )

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 19:51

Captain schreef:
Telefoon teruggestuurd.. Krijg ik nu een bevestiging met foto's van KRASSEN ER OP?!?!?!? Die zaten er zeer zeker 100000% niet op toen ik hem verzond, want hij heeft altijd in een compleet hoesje gezeten, voor- en achterkant.


Ooit eens meegemaakt. Apple wou geen garantie geven want er zat een haarbarst in. Is een heel verhaal geworden maar ik heb na 4u45 bellen en 2 supervisors versleten hebben een nieuwe iPhone gehad. Laat je niet afschepen en laat hen bewijzen dat hij al kapot was voor verzending. Ik heb wel nog tips anders.

Zebrastreep

Berichten: 9849
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 19:52

taartjee schreef:
Ik ben helemaal blij dat ik net m'n vaccinatie heb ingepland, maar ik zit mezelf nu alweer helemaal bang te maken omdat ik een mega vaccinatie angst heb die ik heb overgehouden aan die ene vaccinatie waarvan je er 2 tegelijk krijgt. Werd toen in de houdgreep genomen door iemand terwijl ik al bang was en sindsdien ben ik mega bang. Vaccinatie duurt nog ruim 2 weken, maar zit me er nu al druk om te maken :')


Bij die prik waarvan je 2 tegelijk krijgt is het bij mij ook mis gegaan :') Hele boze mevrouw want ik begon om mij heen te slaan en ze kreeg de spuit bijna zelf in haar arm.

taartjee
Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 20:08

Ik ga sowieso zitten, liggen hoeft voor mij op zich niet, heb hepatitis B 3 jaar geleden ook overleefd en gelukkig hoef ik maar 1 keer!

Achteraf valt het me ook altijd heel erg mee, ik zit mezelf altijd helemaal zenuwachtig te maken. Net als met testen, de eerste keer was ik ook mega zenuwachtig maar het viel me zo erg mee!

Bij die 2 tegelijk durfde ik al niet eens te gaan zitten en toen ben ik opgepakt door een grote meneer en toen was het kwaad al geschied. Maar wel "fijn" om te horen dat ik niet de enige ben die door die 2 prikken een angst heb overgehouden aan vaccineren. Ik kende namelijk echt niemand die bang is voor een vaccinatie, iedereen in mijn omgeving vind bloedprikken veel erger, maar ik vind bloedprikken dan echt totaal geen probleem :') Soms snap ik mijn eigen logica echt niet.

Loeky, lekker dan, zo'n gesloten houding. Echt mega uitnodigend! 8)7

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 21:05

Ik vind het ook dood eng zeker als het lang geleden is. Nu vind ik het weer ok omdat het net geweest is en het niet zo erg was.

Zelf een spuit zetten in een paard vind ik dan weet niet spannend. Logica.

Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 21:18

'Ik ben dinsdagavond bij je'

Niemand gezien

Sanniejtjuh

Berichten: 1227
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 21:29

luuntje schreef:
Sanietje, zit er geen lijk in je zak met boomschors?


Als dat zo is dan is het al voledig vergaan :')

luuntje

Berichten: 14010
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 21:34

Sannietje, misschien kom je nog een schedel tegen in je zak :+ .

Jolien87

Berichten: 17518
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 21:50

Een tijdje terug deelde ik mijn sollicitatie ergernis en vanavond ben ik gebeld dat ik ben aangenomen! *\o/*

Sherivey
Berichten: 8791
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 21:51

Jolien87 schreef:
Een tijdje terug deelde ik mijn sollicitatie ergernis en vanavond ben ik gebeld dat ik ben aangenomen! *\o/*

Gefeliciteerd! :D

KookaburraJarig

Berichten: 5437
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 21:51

Jolien87 schreef:
Een tijdje terug deelde ik mijn sollicitatie ergernis en vanavond ben ik gebeld dat ik ben aangenomen! *\o/*

*\o/*

Britta31

Berichten: 13189
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 22:12

Dat onze dochter geen thuislessen had,maar heeft gespijbeld.

fleurtjeuh
Berichten: 10401
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 22:25

Britta31 schreef:
Dat onze dochter geen thuislessen had,maar heeft gespijbeld.

Oei!
En nu?
Is het al langer zo of alleen vandaag?

lenaa_tje

Berichten: 10351
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 22:27

Britta31 schreef:
Dat onze dochter geen thuislessen had,maar heeft gespijbeld.

Dat excuus heb ik al vaker gehoord :D
Als ze dan nog online meededen maar dat is ook niet het geval

Ineke2

Berichten: 33168
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 22:36

Jolien87 schreef:
Een tijdje terug deelde ik mijn sollicitatie ergernis en vanavond ben ik gebeld dat ik ben aangenomen! *\o/*

Gefeliciteerd *\o/*

marley93

Berichten: 6049
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 22:48

Jolien87 schreef:
Een tijdje terug deelde ik mijn sollicitatie ergernis en vanavond ben ik gebeld dat ik ben aangenomen! *\o/*


Gefeliciteerd! *\o/*

Firefly289

Berichten: 179
Geregistreerd: 22-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 22:58

Dat mijn stage erop zit (zorg). En hoewel ik opgelucht ben kan mijn hoofd nog niet accepteren dat het nu klaar is. Ik stond alleen en ben alleen van die kleine totaal niet belangrijke dingen vergeten door drukte (tafel dekken, datum aanpassen op t bord)
Waarom moet mijn brein zich altijd zo druk maken om van die nutteloze dingen. Het is niet meer mijn probleem, waarom kan mijn brein het niet gewoon laten gaan :')

Telpeva

Berichten: 14851
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 00:03

Jolien87 schreef:
Een tijdje terug deelde ik mijn sollicitatie ergernis en vanavond ben ik gebeld dat ik ben aangenomen! *\o/*

Wat leuk gefeliciteerd! *\o/*

Ik erger mij aan een paar hondeneigenaren in de wijk. Afgelopen drie kwartier zijn er nu 3x! Confrontaties geweest in de straat met honden die op elkaar reageeren door te blaffen, grommen en tekeer te gaan. Ook 1 eigenaar die allerlei stemcommando's deed + fluiten om zijn hond bij zich te roepen (wtf, dit is aanlijngebied, hier wonen mensen en die willen ook gewoon kunnen slapen? Sst?) en nu loopt er eentje langs met zo'n flex lijn die de hele tijd heel hard kggTIK! Doet.

Ik wil slapen, laat me! :')

xPabloBokt

Berichten: 9510
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-21 01:35

Net wakker gemaakt worden door mijn broer dat de voordeur open stond.. beide katten weg.. die al meer dan drie jaar niet buiten zijn geweest en al helemaal niet in deze omgeving..

Eentje is al terug, die zat gewoon aan de overkant van de straat, maar de mijne is nog steeds kwijt, ik ga kapot van de angst ;(

xPabloBokt

Berichten: 9510
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-21 04:03

xPabloBokt schreef:
Net wakker gemaakt worden door mijn broer dat de voordeur open stond.. beide katten weg.. die al meer dan drie jaar niet buiten zijn geweest en al helemaal niet in deze omgeving..

Eentje is al terug, die zat gewoon aan de overkant van de straat, maar de mijne is nog steeds kwijt, ik ga kapot van de angst ;(


ZE IS TERUG :):)

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 04:29

Fijn dat ze terug is, pablo!

Hier wakker met buik en rug pijn. Het enige wat ik wil is slapen grr.. Kruik gemaakt, is m'n kruik lek potver....

Linnie050

Berichten: 11817
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 06:11

Iemand in de buurt deelt de onderstaande tekst.

Ze is een roddeltante en weet alles over iedereen.
En met 1 kind in de buurt mochten haar kinderen nooit mee spelen (heeft ze een uitgesproken mening over) omdat ze aso ouders heeft.
Je houdt het niet tegen als ze op straat spelen dus het gaat al beter

Afgelopen week was er avondvierdaagse.
Loopt ze met een andere moeder uit de straat en de kinderen voor zichzelf (vanuit school een route geregeld) elke avond delen op fb.
Ik denk dan altijd neem zo een meisje waarvan je weet ouders gaan dat niet doen gewoon mee.

De tekst
Mijn huis is een veilige zone. Gezichtsmaskers niet nodig. Ik heb altijd frisdrank, water , koffie of thee. Mijn tafel is niet veroordelend. Elke familie of vriend die moet kletsen zijn altijd welkom. We kunnen praten, een knuffel delen, lachen, een schreeuw, of gewoon luisteren. Als je honger hebt, geef ik je te eten.(niet te veel ) Ik zal altijd mijn best doen om beschikbaar te zijn... je bent altijd welkom!! Dit is een waarde die verloren is gegaan... Ik hoop dat minstens één vriend dit kopieert en plaatst.

Ineke2

Berichten: 33168
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 06:42

Dat het vandaag en morgen tropisch warm word… Maar vooral de hoge luchtvochtigheid en s’avonds onweersbuien. Heerlijk klam -O- en nauwelijks slapen yeah -O-

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 07:08

Dat ik zoveel moeite had met opstaan vandaag :O

hahahatsjoe

Berichten: 2407
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 08:23

Jolien87 schreef:
Een tijdje terug deelde ik mijn sollicitatie ergernis en vanavond ben ik gebeld dat ik ben aangenomen! *\o/*


Gefeliciteerd *\o/*

Perzische kat verhaard, wolken haar, grr, overal. Iemand tips voor een goede borstel ? Zo erg als dit jaar is het serieus nog nooit geweest.