Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
black_kelpie

Berichten: 7867
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:42

Telpeva schreef:
Hebben jullie even?

- In slaap vallen met je telefoon in je hand
- Rond 3u in de nacht wakker schrikken omdat diezelfde telefoom luidruchtig uit bed valt
- Niet meteen verder kunnen slapen want het toilet roept
- Halverwege de route terug naar bed echt KEIHARD je 2 kleinste teentjes stoten aan de hoek van een kastje
- Half slaapdronken weer naar bed, maar het doet toch wel pijn en het voelt raar... Het zal toch niet?
- Licht aan, en jahoor. Een heel bloedspoor, op mijn WITTE vloerbedekking.
- Strompelend naar de ehbo doos en dan mjdden in de nacht googlen hoe je bloed uit vloerbedekking kunt halen
- Bloed deppen tot je een ons weegt terwijl je naar bed wilt

Het zit ook op mijn lakens, uiteraard ook net op een wit stuk. Meteen ander beddengoed gepakt, en nu, lig ik met deze temperaturen dus onder flanel.
2u later is alles opgeruimd en weer schoon, maar mijn tenen doen nog steeds zeer en ik ben klaarwakker grrr. En ik neem nooit meer zo'n lichte vloerbedekking, man wat een stress

Auwwww! :(:) Hier vorige week ook zoiets, grote teen gestoten aan de onderkant van het bed toen ik midden in de nacht naar de wc moest. Ik had gelukkig meteen door dat het bloedde en ik heb laminaat in de slaapkamer, dus ik kon vrij snel verder slapen :=

Marcella

Berichten: 36880
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 11:50

Telpeva auw.

Ben 10.30 uur terug gebeld door monteur ja ik kom eraan. Nu nog steeds geen monteur met dat hij het ook niet kon beloven dat het zou lukken.

Zou wel fijn zijn als ik vanavond warm zou kunnen douchen. En warm water met afwassen is ook wel fijn aangezien het met water koken zo lang duurt voor ik genoeg water heb.

MyWishMax

Berichten: 25509
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 11:52

Au!!! Wel alles uit vloerbedekking gekregen?

Ik lag lekker in de zon, maar door buren en het bezoek daar maar weer naar binnen met deur dicht. Geen zin om gezeur aan te horen, omdat mijn hond blaft naar vreemden en ze niet snappen dat tegen hem gaan roepen en over de schutting heen kijken hem boos maakt ipv stil en de hond van bezoek onder de schutting door laten kruipen ook niet handig is.

(En nee, hij blijft normaal niet blaffen. Hij reageert normaal meteen als ik zeg dat het klaar is, maar niet als ze telkens tegen hem beginnen te roepen. Als ze gewoon normaal met elkaar praten en hond bij zich houden hoor je de mijne niet)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33882
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 12:06

Bijna de hele nacht (alweer) niet geslapen door de buurvrouw enorme hitte. Appen en aanbellen haalde niks tot weinig uit. Vriendje sliep zelfs pas rond 8uur vanmorgen... echt top zo’n warm huis met geluidsoverlast. :n

Telpeva

Berichten: 14844
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 12:14

Ja alles is uit de vloerbedekking :D dat duurde even maar dan heb je wat. Beetje slaaptekort nu maar dat trekt wel weer bij, ik geloof dat ik iets van 3 a 4 uur heb kunnen slapen. Yay voor koffie :')

MarlindeRooz ik vind jouw woonsituatie echt zo erg, elke keer weer wat en jij krijgt op je kop voor minimale dingen, het is wel heel oneerlijk :knuffel:

Marcella

Berichten: 36880
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 12:38

Nog steeds aan het wachten op monteur. Wil mijn aardbeien schoonmaken en laten drogen zodat ze de vriezer in kunnen. |o

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33882
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 12:44

Moet wel het goede nieuwe brengen dat het nu wel zo goed als 100% zeker is dat verhuizen er aan zit te komen. Maakt het iets dragelijkere om zo slecht te slapen!

lenaa_tje

Berichten: 10351
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 13:13

Dat de TomTom ons vanuit Limburg over Eindhoven naar huis stuurde. We hadden nu net zo goed over Duitsland naar huis kunnen rijden

Marcella

Berichten: 36880
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 13:19

Monteur geweest en dus hele weekend geen warmwater, want boiler doet het niet meer. Zou mij niet verbazen als ik dus gewoon tot woensdag geen warmwater gaat hebben aangezien dan pas de nieuwe boiler geïnstalleerd gaat worden.

Tova

Berichten: 1034
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Drempt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 15:02

culaccino schreef:
Hersenschudding sucks! En studeren met dit weer ook. Sterkte!

Lastig, Tova! Moet je een soort reflectie geven op je examen of zo?

Ik erger me behoorlijk aan het geroddel van mijn collega's (bijna allemaal mannen! Ik dacht dat vrouwen erg waren). Mijn baas doet het ook. Er wordt vooral veel negatief gepraat over een hele lieve collega die privé door een rotperiode is gegaan. Ze roddelen uiteraard nooit in haar bijzijn, maar onderhuids voelt ze zich toch wat buitengesloten, daardoor is ze wat op haar hoede en zo wordt het een vicieuze cirkel. Ik zeg er vrijwel altijd wat van maar pfff, volgende dag hoor ik het weer. :x -O-


Zie je berichtje nu pas. Maar moet of een voorbereiding maken van een MDO of een evaluatie verslag van een MDO of een overdracht van een MDO. Maar weet de indeling van het verslag niet zo goed en weet gewoon niet goed wat ik in het verslag moet zetten.

Ik moet het echt voor mij zien anders krijg ik niets op papier.

Flying_Angel

Berichten: 15744
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 15:20

Dat mijn kat wilde uithalen naar onze baby van 5 maanden :\

FrNo
Berichten: 3679
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 16:24

Flying_Angel schreef:
Dat mijn kat wilde uithalen naar onze baby van 5 maanden :



:(:)

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 16:46

Pindakaas! Letterlijk overal! Op dr toet, op dr vingers, op de randen van het bord, op de onderkant van het bord, op de tafel, handvat van het mes, onderkant van de tafel, op de stoel, op de honing knijpfles, op dr rietjesbeker, in dr haren.... ohja en een laag van ongeveer een centimeter op het brood. En ik vind pindakaas echt super smerig.

Nee mama niet helpen selluf doen :')

nicole_floor

Berichten: 3310
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 16:51

corinep schreef:
Pindakaas! Letterlijk overal! Op dr toet, op dr vingers, op de randen van het bord, op de onderkant van het bord, op de tafel, handvat van het mes, onderkant van de tafel, op de stoel, op de honing knijpfles, op dr rietjesbeker, in dr haren.... ohja en een laag van ongeveer een centimeter op het brood. En ik vind pindakaas echt super smerig.

Nee mama niet helpen selluf doen :')


Heerlijk _O-

Lestrange01

Berichten: 2828
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 17:08

Super veel last van allergieen vandaag, ik heb al een pilletje ervoor genomen maar mn ogen doen nog steeds pijn

Loeky01
Berichten: 7319
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 17:33

M'n vriend die de hele dag op z'n luie donder heeft gezeten terwijl hij alleen maar even de vaatwasser hoefde uit en in te ruimen. En ik heb de hele dag gewerkt, ben moe. Loopt hij te mopperen dat ik vraag of hij wil koken. Jeetje mina zeg. Als ik toch eens zo zou mopperen als hij, zou er niks van komen hier.

nicole_floor

Berichten: 3310
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 17:39

Lestrange01 schreef:
Super veel last van allergieen vandaag, ik heb al een pilletje ervoor genomen maar mn ogen doen nog steeds pijn

Hier ook! Niks lijkt te helpen, heb ik ook al een paar keer mijn ogen proberen te koelen met een koud washandje.

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 17:59

Subsidie voor rechtsbijstand afgewezen. Echt, waarom moet het allemaal zo moeilijk gaan :):) kan ik weer met juridisch loket gaan bellen morgenochtend, want zij hebben mij deze advocaat toegewezen :x

Oh en dan de eerste keer sinds een jaar weer met de trein en meteen vertraging. Heerlijk deze dag :+

wyoming

Berichten: 2520
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 18:35

wyoming schreef:
Er zou iemand komen voor een asbest check. Vroegen ze of ik van half 1 tot half 5 thuis was, dus ik zeg nee alleen tot half 2. Oh dan plannen we je gewoon meteen om half 1. Je raad het al, niemand gezien om half 1. Maar nu is het bijna half 2 en hebben ze toch echt pech als ze komen. Ik kan moeilijk mijn zoon op school laten wachten omdat hun niet op tijd komen.


Om half 2 ben ik de hond uit gaan laten en daarna weggegaan en heb ik ze gebeld. Oh dus u bent ondertussen weg begrijp ik. Ja zoals ik woensdag al had aangegeven, ik kon maar tot half 2, ik moet mijn zoon ophalen. Oh maar u komt daarna niet meer terug. Nee want ik ga naar de camping. Oh dan bellen we volgende week wel voor een nieuwe afspraak.
En dan vandaag een briefje in de brievenbus vinden, we zijn vrijdag langs geweest maar u was niet thuis. Goh, echt? Wat een verrassing. (Had je maar op de afgesproken tijd moeten komen)

Sherivey
Berichten: 8790
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 18:49

Lestrange01 schreef:
Super veel last van allergieen vandaag, ik heb al een pilletje ervoor genomen maar mn ogen doen nog steeds pijn

Hier ook drama vandaag. Niet eens ve buiten geweest, maar zere keel, benauwd en veel niezen

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37381
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 20:10

Hooikoorts valt vreemd en gelukkig genoeg hier mee vandaag. Snap er niks van maar ben er wel blij mee.

Mijn ergernis diegene die de "oranje" toeter heeft bedacht. Waar zat die met zijn hoofd? En waarom leek het een goed idee die dingen te ontwikkelen en te verdelen. Heeft diegene geen buren oid? Oftewel ergens hier heeft iemand zo n kreng weer van zolder getrokken en loopt er al ruim een half uur mee rond te toeteren. _-:(

Telpeva

Berichten: 14844
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 20:31

Ohjee zo'n vuvuzela? Sterkte daarmee!

Flying_Angel

Berichten: 15744
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 20:33

Hier ook vuvuzela’s! Stop ermee :\ de baby slaapt

iirrssjjee

Berichten: 5958
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 20:56

Dat ik net op de skeelers stond en ik een melding kreeg dat er vaccins over waren, als ik binnen 15min er kon zijn, kon ik m krijgen. Het is 10 min rijden, was net 10min weg op de skeelers :(

Sherivey
Berichten: 8790
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 21:52

Oké, ik heb hier dus nooit last van geluid bij de buren, maar nu staat er ivm wk muziek zo hard aan dat het door mn tv heen komt.

Rot op met die overdreven voetbalgekte 8)7