Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Captain

Berichten: 21412
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:40

saskiaojan schreef:
In ons dorpsgroep op fb had iemand een paardenpaspoort gevonden, ik wist van wie die was... haar getagt in het bericht en een appje gestuurd en gewoon 0 reactie op, paar tellen later was het bericht aangepast dat de eigenaar gevonden was.
Gewoon geen dankjewel helemaal niks....
vriendin ik heb je net een boel geld, gedoe en stress bespaard but no thanx....


Mensen worden echt steeds ondankbaarder, en met social media er bij is ook niet altijd een fijne combinatie..

Bij mijn ex-verzorgpaard liepen 2 meiden van 16 en 14 die mijn nieuwe paard wilde komen kijken, maar hij staat op ongeveer een uur rijden van hen vandaan. Dus ik had aangeboden dat ik ze dan wel even wilde ophalen en terugbrengen. 'Ja leuk!'

Had wat datums gestuurd, en dan worden die appjes gewoon niet eens meer geopend.. oke dan niet joejoee!!!

TheNovelist

Berichten: 1518
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 20:42

saskiaojan schreef:
TheNovelist schreef:
Dat ik vandaag ben gaan winkelen in Utrecht en een tas daar heb laten staan.... kwam ik thuis pas achter.. -O- waarom vergeet ik alles...

Oh nee, wat zat erin?


Gelukkig alleen een korte broek, maar die zat zo ontzettend goed en ik wilde hem maandag graag aan :') als ze hem niet meer vinden dan bestel ik hem online maar word dan wel een duur broekje. Volgende keer geef ik alles aan mijn vriend, die verliest het iig niet haha!

iirrssjjee

Berichten: 5954
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 23:23

Die vrouw in de "film" een ode aan de kat op netflix. Ze beweert dat katten geen trucjes kunnen leren zoals een hond dat wel kan (ze noemde een high-five als voorbeeld).... Kom hier bij mijn kat kijken dan :+
Die kan; zit, poot, boks, high-five, hoog, spring, draai, lig, en rol. Dus.....

xPabloBokt

Berichten: 9482
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-21 23:50

Vind dat altijd zo'n kul, als mensen zeggen dat je katten niet kunt trainen.

Die van ons gaan perfect netjes zitten als ze eten krijgen. :+

Oh ja, en ze wachten ook tot ik zeg dat ze aan mogen vallen. Waarbij ze keurig hun lieftallige mondjes dicht houden.

Bloemetje75
Berichten: 1993
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 23:54

Op twee plaatsen in de buurt muziek buiten. Twee beats door elkaar... het is bijna middernacht ik wil graag slapen.

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:01

Bloemetje75 schreef:
Op twee plaatsen in de buurt muziek buiten. Twee beats door elkaar... het is bijna middernacht ik wil graag slapen.

Woon je hier toevallig in de buurt :') Hier ook een feest waarbij iedereen zo luidkeels mogelijk meezingt met de muziek, vreselijk irritant..

Bloemetje75
Berichten: 1993
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:02

Speelden ze net /nu Happy Birthday? Ze zingen inderdaad vrolijk mee...

Zebrastreep

Berichten: 9832
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:03

Ik denk dat de meeste katten beter zijn afgericht dan mijn Jack Russel , die heeft al vanaf dag 1 wortels in haar oren.

Bloemetje75
Berichten: 1993
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:03

Flowery, als je profiel klopt, horen we verschillende feestjes... ik woon niet in Nl...,

Marcella

Berichten: 36831
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:10

Iemand van de moestuin die eerst loop te klagen dat er zoveel onkruid staat. En dan over dat ik te druk ben om een bakkie thee te komen doen bij hem. Joh misschien moet je dan ook maar eens je onkruid verwijderen met je luie gepensioneerde reet.

En schijnbaar geen warmwater meer t/m woensdag, want de lui die de stoppenkast vervangen hebben de oude aansluiting weg gesneden. Morgen eerst bellen hierover en klacht.

black_kelpie

Berichten: 7853
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:15

Hier ook pleurisherrie buiten en ik wil slapen, moet werken morgen. Wanneer komt er weer een avondklok? Please? :=

Sodera

Berichten: 5312
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:40

Ik wil slapen maar een van onze katten is nog buiten. Ze zijn het niet gewend om buiten te slapen ofzo en dit is bij tijd en wijle sowieso een vrij wilde kat, dus als we m nu vannacht buiten laten komt ie nooit meer terug ben ik bang....

Z’n broertje is ook helemaal van de wap dat ie alleen binnen is, zonder Roe...

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:42

Oei, hopelijk staat hij zo op de stoep Sodera!

En sterkte aan iedereen die met de herrie van anderen zit. :(

Ik erger me aan mijn overdreven bewijsdrang en dat ik daarom om half 1 in de nacht bezig ben met m'n werk. Niemand vraagt het van me, niemand verwacht het, het kan absoluut wachten tot maandag, iedereen is al blij met mij erbij en dit gaat het niet nóg beter maken... zucht.
Ik ben gek, kierewiet & van lotje getikt. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:42

Mensen die nu liegen over het aantal mensen die op hun 'kleine feestje' zouden komen. Wacht dan gewoon nog heel ff of geef mensen alle info zodat zelf kunnen kiezen.

Sodera

Berichten: 5312
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 01:04

Sodera schreef:
Ik wil slapen maar een van onze katten is nog buiten. Ze zijn het niet gewend om buiten te slapen ofzo en dit is bij tijd en wijle sowieso een vrij wilde kat, dus als we m nu vannacht buiten laten komt ie nooit meer terug ben ik bang....

Z’n broertje is ook helemaal van de wap dat ie alleen binnen is, zonder Roe...

We hebben in de tuin een filmpje afgespeeld met “cat calls”. Kat was binnen 2 minuten binnen maar is nog wel op zoek naar de andere katten....

Nja voor een keer heeft ie pech.

Rawr, gekkie, ga lekker slapen joh!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 01:04

Zenuwpijn en incompetente collega’s die er ook nog mee wegkomen. :x

Telpeva

Berichten: 14808
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 05:08

Hebben jullie even?

- In slaap vallen met je telefoon in je hand
- Rond 3u in de nacht wakker schrikken omdat diezelfde telefoom luidruchtig uit bed valt
- Niet meteen verder kunnen slapen want het toilet roept
- Halverwege de route terug naar bed echt KEIHARD je 2 kleinste teentjes stoten aan de hoek van een kastje
- Half slaapdronken weer naar bed, maar het doet toch wel pijn en het voelt raar... Het zal toch niet?
- Licht aan, en jahoor. Een heel bloedspoor, op mijn WITTE vloerbedekking.
- Strompelend naar de ehbo doos en dan mjdden in de nacht googlen hoe je bloed uit vloerbedekking kunt halen
- Bloed deppen tot je een ons weegt terwijl je naar bed wilt

Het zit ook op mijn lakens, uiteraard ook net op een wit stuk. Meteen ander beddengoed gepakt, en nu, lig ik met deze temperaturen dus onder flanel.
2u later is alles opgeruimd en weer schoon, maar mijn tenen doen nog steeds zeer en ik ben klaarwakker grrr. En ik neem nooit meer zo'n lichte vloerbedekking, man wat een stress

Sherivey
Berichten: 8748
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 07:19

Telpeva, auwww kleine tenen stoten doet zo'n zeer! Staat het nog recht?

Aan iedereen met luidruchtige buren, sterkte :=

Ik erger me aan het feit dat vorig weekend mijn schouders zijn verbrand en er, ondanks insmeren erna, nu allemaal vel los komt |o

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 07:33

Buren. Overbuur en direct naast ons.
Allebei een BBQ met een heleboel mensen. Nu interesseert t me niet dat er zoveel mensen zijn, maar de herrie die ze produceren.
Overbuurman was tegen 12en klaar en helemaal stil en viert nooit iets, maar buurman maakt t zijn taak om zijn huis in een of andere feesttent te veranderen...
Nooit iets laten weten maar vrijwel elk weekend een ...herrie. Stank door heel ons huis van de BBQ's.
En dan kom je rustig beneden net, en dan kan je vervolgens kattenzeik ruimen omdat Mr. Knoxville (roepnaam Johnny) het dus ook te rumoerig vond vannacht... :Y)

fjordjes

Berichten: 12067
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 08:14

De buurman die flink aan het rochelen is... Gadver hou er mee op!

Zertab

Berichten: 12321
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 08:33

Dat ik heel veel last van mijn hooikoorts heb en niet weet of ik morgen kan werken. Is een twijfelgeval. Ben niet ziek ziek, maar ook echt niet fit en alles kost energie x100

Ik wil wel gewoon gaan werken morgen maar pff

Sherivey
Berichten: 8748
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 08:44

fjordjes schreef:
De buurman die flink aan het rochelen is... Gadver hou er mee op!

Uhg, daar krijg ik dus kotsneigingen van :=

Ik ben door iets gestoken. Heb nu een enorme, harde bult op mn been :roll:

Telpeva

Berichten: 14808
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:22

Dilan93 schreef:
Telpeva, auwww kleine tenen stoten doet zo'n zeer! Staat het nog recht?

Aan iedereen met luidruchtige buren, sterkte :=

Ik erger me aan het feit dat vorig weekend mijn schouders zijn verbrand en er, ondanks insmeren erna, nu allemaal vel los komt |o

Volgens mij staan ze nog recht :D er zit alleen een kras alsof er een mes overheen is gegaan :') heel gek! Misschien moet ik maar van die beveiligings dingetjes voor kinderen op de hoeken gaan monteren, niet omdat ik kinderen heb, maar voor mijzelf omdat ik een kluns ben _O-

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:27

Ohh dat doet echt pijn!
Twee keer mijn kleine teentje gebroken := overbkluns gesproken!
Ik dacht echt dat hij de andere kant op zou wijzen :j

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:41

Auw Telpeva := Dat is sowieso niet leuk laat staan midden in de nacht :(:)