Waar heb jij vandaag om gelachen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Waar heb jij vandaag om gelachen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:45

We hebben al een lucht je hart topic en een waar heb jij je vandaag aan geërgerd, dus dit leek mij ook wel een leuk idee. Waar heb jij vandaag om gelachen?
Ik heb in een deuk gelegen om alle thuisbezorgd jassen die worden aangeboden op marktplaats, zodat je tijdens de avondklok de straat nog op kan :)

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:56

Vanmorgen kon ik er niet heel erg om lachen maar inmiddels wel en ik gun jullie ook wel een lolletje.

We mochten uitslapen vanmorgen, de afgelopen weken liep dat uitslapen een beetje uit de hand met steeds later (tot 11u) dus ik had mn wekker gezet.
Vriendje had vroege dienst en was dus al om 5u weg en onze zoon was denk ik rond 7u wakker, had de tablet gepakt en lag lekker filmpjes te kijken.
Ik slaap nogal vast (als ik eenmaal slaap) en ik lag dus nog heerlijk te :Z :Z toen ik hem hoorde roepen "MAM wat is dat voor raar geluid??" en voor ik wakker kon worden stond hij al met grote bange ogen naast me.
Het klonk een beetje alsof de douche en toilet wat opborrelden, zoals ze ook weleens doen als het heel hard regent, dus ik met mn wakkere hoofd naar het raam, wel regen maar niet heel hard. In de badkamer borrelde het badputje inderdaad iets op dus ik heb de stop erin gedaan, maar het echte geluid kwam van beneden.
Dus ik naar beneden, ik trek de deur van het toilet open en er kwam gewoon windkracht 10 uit de pot! hele hokkie tot het plafond vol sop, water, stukjes papier (en gelukkig GEEN stront!!).
Nou joe, ik heb de deur weer dichtgedaan, daar gaan we nu echt niks aan doen. Ik zag de rioolwagen buiten staan dus jasje over mn pjama heen, schoenen aan en ik naar die truck.
ja hoor zegt die vent "je hebt een briefje in de bus gehad" :? eeeh nou echt niet.
Maar hij zei er ook bij dat hij net klaar was dus ik ben (in de regen :roll:) afgedropen naar huis.
Mn wekker was nog niet gegaan dus we zijn zo weer in bed gaan liggen om verder te slapen, achterlijk gedoe zo 'smorgens vroeg.
Buuf appte nog over de rare geluiden (alleen had zij wel een briefje gehad en zij had, zoals geïnstrueerd, netjes een emmer vol water op de dichte klep gezet.
Toen de wekker ging hebben we eerst ontbeten en toen zoon braaf aan zn schoolwerk zat heb ik maar een grote emmer bleek, de dweil en een paar handschoenen gepakt en ik kan je vertellen dat mijn toilet weer keurig ruikt naar zwembad, ipv die vieze putjeslucht..

Anoniem

Re: Waar heb jij vandaag om gelachen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:09

Och arme jij! :')