Kobo plus luister-abo - mogelijk op laptop? (Mac)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Kobo plus luister-abo - mogelijk op laptop? (Mac)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 17:22

Sinds vanochtend ben ik eindelijk voor de bijl gegaan - ik heb een abo aangeschaft op audioboeken via Bol, het Kobo Plus Luisteren-abonnement! *\o/* *\o/* *\o/*

Ik snap hoe dat via de gsm werkt, ik heb in het verleden ook al audioboeken aangekocht via mijn Kobo-app. Mocht mijn gsm nu meer geheugen hebben, zou het nog werken ook :') Maar goed, dat kan een SD-kaartje met meer capaciteit wel oplossen! Met de gsm lukt het dus wel.

In tussentijd zou ik graag via de laptop willen downloaden en beluisteren, via mijn kersverse abonnement natuurlijk. Minder belastend voor mijn telefoon als ik thuis ben.
Is dit mogelijk?

Ik ben via de website van Kobo op een programma uitgekomen dat ik heb gedownload - Rakuten Kobo. Dit zou in principe moeten werken
En verder kom ik dus niet... Ik heb het programma, ik kan boeken opzoeken. Maar verder kom ik niet.

Afbeelding
Onderaan zie je letterlijk "listen with your Kobo App". Oké, maar kan ik die app dan wel of niet downloaden op de laptop?

Ik heb een MacBook Air. Het programma zou moeten werken. Maar ofwel snap ik het niet, ofwel is het gewoon niet mogelijk om via de laptop te downloaden/luisteren.

Iemand een idee?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:24

Knip

Sorry ik was te snel, ik gebruik geen luisterboeken. Ja je kan de app downloaden op je Mac, maar je kan alleen boeken lezen. Niet luisteren.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 17:27

Loeky01 schreef:
Knip

Sorry ik was te snel, ik gebruik geen luisterboeken. Ja je kan de app downloaden op je Mac, maar je kan alleen boeken lezen. Niet luisteren.

Ah wat zonde! -O-

Edit: kan ik de audioboeken wél downloaden via de laptop? En zo overzetten op mijn telefoon?