Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Duplo schreef:Wat ontzettend naar!
Maar ik zou dit niet alleen bij de ex en haar familie leggen, hij kiest er nog altijd zelf voor om zonder uitleg aan jou te vertrekken.
En je zegt ik ken zijn ex en haar moeder? Ben je daar al geweest of alleen uit verhalen van zijn kant?
Enige wat je nu kan doen is afwachten of hij bij zinnen komt, sterkte iig! Liefdesverdriet is altijd naar
Duplo schreef:Wat ontzettend naar!
Maar ik zou dit niet alleen bij de ex en haar familie leggen, hij kiest er nog altijd zelf voor om zonder uitleg aan jou te vertrekken.
En je zegt ik ken zijn ex en haar moeder? Ben je daar al geweest of alleen uit verhalen van zijn kant?
Enige wat je nu kan doen is afwachten of hij bij zinnen komt, sterkte iig! Liefdesverdriet is altijd naar
Dilan93 schreef:Hoop voor jou natuurlijk dat het nog goed komt, maar probeer niet te blijven wachten op hem. Dat is zonde van je tijd

pien_2010 schreef:Sterkte meid, dit is wel heel erg ruk.
Wat hier eerder is gesuggereerd rondom dreigementen dat hij zijn kind niet meer mag zien, zou zo maar eens kunnen. Daar zouden wel meer mensen alles voor uit hun landen laten vallen inclusief ikzelf.
Het belangrijkste voor nu is dat je niet gaat twijfelen aan je eigen oordeelvermogen. Ik denk dat hij wel echt van je houdt en dat het wel een goede man is.
Zo'n grote liefde kan wel nl in zo'n korte tijd, want tussen mijn man en mij was het ook gelijk heel erg aan en nu bijna 15 jaar later zijn we nog steeds samen in een grote liefde.
Ik wens je sterkte en misschien over een tijdje dat je er achter gaat komen wat er nu werkelijk speelde. Ik vind het heel erg sneu voor jou en voor jullie.
Citaat:Hij heeft een kind van 3 jaar oud samen met haar. Zij woonde al die jaren in Litouwen, hij zat hier en ging enkele weken per jaar die kant op. Volgens zijn woorden was de relatie met haar al een jaar niks anders meer dan een relatiestatus op Facebook. Ze hadden amper contact, alleen voor hun kind of over geld. Ook ging hij bijna niet meer die kant op voor vakantie. Hij heeft er een punt achter gezet voordat ik in beeld kwam.
Mandyy schreef:_Ekenna schreef:En oh sorry! Ik bedoelde zijn (ex) schoonmoeder, niet zijn moeder. Zijn (ex) schoonmoeder is inderdaad nog een collega.
Weet zij van jullie relatie?
Hoe is je band met haar? Zou je via haar eventueel iets te weten kunnen komen? Ik snap dat dat waarschijnlijk lastig ligt..
GDG schreef:Bah. Grote rode vlag over iemand zijn karakter. Waarom zou je met iemand willen zijn die zo met zijn kind omgaat? En nu zou hij ineens voor zijn kind naar Litouwen gaan? Mwah. Maar als het zo is, dan is dat wel des te beter.
_Ekenna schreef:GDG schreef:Bah. Grote rode vlag over iemand zijn karakter. Waarom zou je met iemand willen zijn die zo met zijn kind omgaat? En nu zou hij ineens voor zijn kind naar Litouwen gaan? Mwah. Maar als het zo is, dan is dat wel des te beter.
Tja, als je terug naar huis gaat, naar Litouwen, voor vakantie in een stad en huis waar je liever niet woont, bij zijn schoonvader waar hij geen band mee heeft, en er komt verder alleen maar gezeik.. kan ik het ergens wel begrijpen. Hij is oprecht een goede man die enorm veel van z’n zoon houd. Maar de situatie was moeilijk voor hem.
colinneke schreef:Vergeet je niet om hem weer van jouw adres te halen? Dat hij geen gekke dingen kan doen op jouw adres.
Wat rot dat jij nu de heks bent, hij mocht dus niet verder gaan met zijn leven. Zij hoopten dat alles weer goed zou komen ofzo?
marleen_88 schreef:Ik wil voor jou geloven dat het een goede man is, ik vind zijn acties er alleen niet bij passen.
Ik hoop dat je nem gemakkelijk uitgeschreven krijgt en dat jij snel je leven weer oppakt. Sterkte.