Ik ben opzoek naar een geschrikt nummer die ik kan gebruiken als opkomst nummer van een crematie. Voor een oude man..
Ik ben niet in die wereld thuis.. Zijn wens was dat er vogels in voorkomen omdat die ervan hielt. Het moet niet een heel lang nummer zijn
Heeft iemand een idee?..
Anoniem
Geplaatst: 01-01-21 23:21
Bij vogels denk ik meteen aan Slow Motion Blackbird van Steve Reich. Prachtig nummer vind ik dat, en kan denk ik ook wel bij een crematie:
Vjestagirl
Geplaatst: 01-01-21 23:23
Als je eens zoiets pakt? Dit kun je heel gemakkelijk omzetten naar MP3, je kunt het zo lang en zo kort maken als je zelf wil, het is super neutraal en het heeft vogels.
JoyCiej007
Geplaatst: 01-01-21 23:25
Deze cd heb ik jáááren geleden gekocht bij zo'n "in de tuinen" winkel. Echt prachtig, rustgevend, de nummers zijn niet lang. Alles kun je hier horen, alleen zie je dan niet de inhoud/welk nummer waar begint.
Edit: hier kun je de lijst vinden: Als je op het nummer klikt, dan kom je op dat nummer op youtube uit. Kun je idd heel makkelijk downloaden en op een usb stickie zetten etc. https://www.google.com/search?sxsrf=ALe ... 80&bih=667
Een ouwetje: Vanmorgen vloog zij nog van Robert Long. Hebben wij gebruikt bij het afscheid van mijn schoonvader, vond ik toen erg mooi. Er komen volgens mij niet echt vogelgeluiden in voor denk ik, dat weet ik eigenlijk niet eens meer...