Infonu gestopt: Welke oud-Bokkers schreven ook mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mazida

Infonu gestopt: Welke oud-Bokkers schreven ook mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-20 14:04

Door Bokt ontdekte ik 10 jaar geleden een nieuw hobby: Schrijven voor de online encylopedie Infonu. In het begin ws ik heel fanatiek en je verdiende er ook nog een leuk zakcentje mee via AdSense. Nu logde ik na maanden weer eens in, want ik had weer tijd om te schrijven en zag ik dat ze gestopt waren |( . Weet dat er in 2011 een fanatiek clubje op Bokt was, wie heeft er ook goede herinneringen aan Infonu? En zijn er eigenlijk nog alternatieven of is het vergane glorie :+ ?

Alwiene

Re: Infonu gestopt: Welke oud-Bokkers schreven ook mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 16:06

Gestopt??? Potver, ik heb ooit een aantal artikelen geschreven en kreeg daar tot nu toe elk jaar een zeer bescheiden zakcentje van zo ongeveer 1x per jaar.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-20 16:10

Ze gaan verder als archief Alwiene, er kunnen geen nieuwe artikelen meer worden ingediend.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 16:37

Ik zag het inmiddels. Ik zag ook dat ik 10 euro afkoop heb gekregen voor het stoppen met het refferalprogramma, maar dat ik daar niets mee kan omdat het totale saldo daarvan geen 20 euro is, kan ik het dus niet laten uitbetalen. Ja zo kan ik ook iedereen 10 euro uitbetalen :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 16:57

Ik was al even niet zo actief meer, ik had meer dan 500 artikelen. In goede tijden was dit goed voor rond de 100 per maand, nu was het al gedaald naar zo'n 20 per maand, maar ik deed er ook niet zoveel meer voor. Het leukste vond ik dat een artikel onderwerp voorbij kwam op tv en ik zo opeens iets van 8000 bezoekers had op een artikel. Ik was nog benieuwd naar reacties op de site, maar het forum zie ik ook niet meer.

Ik had altijd het idee dat wanneer ik naar het buitenland zou verhuizen (wat ook echt het plan is) ik denk ook weer actiever zou gaan schrijven zodat je in mindere financiële tijden nog een soort klein extraatje hebt. Ik zou het ook wel willen weten als er een alternatief is.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-20 17:40

Dat idee had ik dus ook Moonsparkle, ik heb nu eindelijk tijd om te schrijven, maar nu is het gedaan. Ik vond het ook echt leuk, maar ja, aan alles komt een eind :+

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 17:53

moonsparkle schreef:
Ik was al even niet zo actief meer, ik had meer dan 500 artikelen. In goede tijden was dit goed voor rond de 100 per maand, nu was het al gedaald naar zo'n 20 per maand, maar ik deed er ook niet zoveel meer voor. Het leukste vond ik dat een artikel onderwerp voorbij kwam op tv en ik zo opeens iets van 8000 bezoekers had op een artikel. Ik was nog benieuwd naar reacties op de site, maar het forum zie ik ook niet meer.

Ik had altijd het idee dat wanneer ik naar het buitenland zou verhuizen (wat ook echt het plan is) ik dan ook weer actiever zou gaan schrijven zodat je in mindere financiële tijden nog een soort klein extraatje hebt. Ik zou het ook wel willen weten als er een alternatief is.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 18:18

Ik heb er ooit nog wel eens een poging tot gedaan, maar nooit mee verder gegaan. Ik ben nu aan het bedenken of ik voor www.medium.com ga schrijven. Werkt met een iets andere insteek, maar je kan nog steeds d.m.v. het schrijven van artikelen geld verdienen.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 22:42

Je kunt ook altijd Textbroker proberen. Betaalt wel slecht zoiets, maargoed.