. Weet dat er in 2011 een fanatiek clubje op Bokt was, wie heeft er ook goede herinneringen aan Infonu? En zijn er eigenlijk nog alternatieven of is het vergane glorie
? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Weet dat er in 2011 een fanatiek clubje op Bokt was, wie heeft er ook goede herinneringen aan Infonu? En zijn er eigenlijk nog alternatieven of is het vergane glorie
?
moonsparkle schreef:Ik was al even niet zo actief meer, ik had meer dan 500 artikelen. In goede tijden was dit goed voor rond de 100 per maand, nu was het al gedaald naar zo'n 20 per maand, maar ik deed er ook niet zoveel meer voor. Het leukste vond ik dat een artikel onderwerp voorbij kwam op tv en ik zo opeens iets van 8000 bezoekers had op een artikel. Ik was nog benieuwd naar reacties op de site, maar het forum zie ik ook niet meer.
Ik had altijd het idee dat wanneer ik naar het buitenland zou verhuizen (wat ook echt het plan is) ik dan ook weer actiever zou gaan schrijven zodat je in mindere financiële tijden nog een soort klein extraatje hebt. Ik zou het ook wel willen weten als er een alternatief is.