Camera en WiFi, stal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Spaansepony

Camera en WiFi, stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-20 00:17

Wellicht is er iemand hier handiger als mijzelf,
Ik heb totaal geen kaas gegeten van draadloos internet, camera’s en instellingen daarvan.

Ik wil/heb dus sinds mei een camera op stal hangen via WiFi. Dit heb ik als volgt aangesloten:

Tp link routertje met een simkaart van budget mobiel erin gestopt. Wordt maandelijks afgeschreven voor onbeperkt internet wat ze aanbieden.

Via het netwerk wat deze uitzend heb ik onze camera op bevestigd de EZVIZ husky model. Deze heeft bereik en kan ik via een app op mijn telefoon terug kijken. Echter mis ik soms hele stukken om terug te kijken en kan hier niet de juiste instelling voor vinden?

Tot vandaag, er moeten voor mooie nog twee camera’s bijgevoegd worden voor het terrein. 1 in stal, camera bijgekocht zelfde merk en toevoegd aan de app, dit ging prima. Maar nu staan beide camera’s steeds in storing, geen verbinden en lopen vast.

Ik kan ze beide openen op de app, heb dan voor 2 seconde bewegend beeld en daarna loopt het beeld vast. Ligt dit aan het internet? Is dit te traag? Of aan het merk van camera’s? Aan de app?
Ik ben in staat om ze uit te gooien en ander merk te halen maar dat zal vast de oorzaak niet zijn -O-

Wie weet zijn jullie technischer aangelegd :')

Hutcherson

Re: Camera en WiFi, stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 00:49

Kun jij in de router zien hoeveel data er per moment gebruikt wordt? Kan zijn dat je router je maximale snelheid van data probeert te overschrijden. Heb je een sterk signaal en voldoende bereik?

Kijk jij live mee op de cameras of zit er een streaming tussen?

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-20 00:55

Hutcherson schreef:
Kun jij in de router zien hoeveel data er per moment gebruikt wordt? Kan zijn dat je router je maximale snelheid van data probeert te overschrijden. Heb je een sterk signaal en voldoende bereik?

Kijk jij live mee op de cameras of zit er een streaming tussen?

Het bovenstaande kijk ik morgen even na als ik ingelogd heb op de router. Deze is op stal en ik ben thuis.

Als ik de app open van de camera’s kan ik live mee kijken normaal gesproken. Nu blijft deze hangen na 2/3 seconde