Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kwita schreef:de laptop is te oud...en we gaan op zoek naar een nieuwe maar is dan een tablet of laptop gemakkelijker?
zelf ben ik geen digitale hoogvlieger, mijn man is ook niet zo maar voor we echt crashen is het tijd om onze wereld te vergroten!( Dino kan het niet meer aan en staat op het punt om uit te sterven).
Ik zoek een apparaat wat tegen een stootje kan want er zijn ook kinderen in huis 4 en 6....die hem nu dus hard nodig hebben voor thuis onderwijs.de ene voor een simpele zoom voorlees sessie met de klas ,maar de andere met serieuze programma's voor extra begeleiding.
mijn man verkiest een laptop ik zelf heb liever een tablet...
*Allen vinden we het fijn om een ipad vast te houden ipv een grote laptop
*de kinderen willen er spelletjes op kunnen doen,
zelf vind ik grafische dingen erg leuk om te doen maar is hobby , maar kan wel groeien tot iets voor het bedrijf dus de potentie moet er ook inzitten
*manlief moet er ook op kunnen werken en boekhouden( dat is echt een voorwaarde)
Voor de tablet viel vooral mijn oog op de i pad pro met zo een magisch toetsenbord, heeft bokt hier ervaring mee en hoe bevalt jullie dat en wat zijn de minpunten?
Zou de i pad air ook iets kunnen zijn voor ons?
Het gaat niet om het nieuwste snufje maar meer om praktische gebruiksvriendelijkheid.
zijn er nog andere gebruiksvriendelijke merken?
We horen graag jullie advies!
) evita2 schreef:Hier nog iemand die niet zoveel ervan afweet... Maar ik zie steeds vaker een Chrome ook voorbij komen in reclames. Volgens mij is dat een soort laptop en tablet in 1. Misschien is dat iets? Hopelijk is er iemand die hier wat meer over kan vertellen.
Esther_ schreef:evita2 schreef:Hier nog iemand die niet zoveel ervan afweet... Maar ik zie steeds vaker een Chrome ook voorbij komen in reclames. Volgens mij is dat een soort laptop en tablet in 1. Misschien is dat iets? Hopelijk is er iemand die hier wat meer over kan vertellen.
Bij chrom heb je volgens mij geen mogelijkheid om dingen lokaal te installeren of op te slaan. Alles werkt met apps en opslag in de cloud.
kwita schreef:Lieve mede bokkers wat fijn dat jullie meehelpen denken, want even om advies in een winkel is lastig op het moment. Een budget hadden we nog niet echt bepaald, daar gaan we ons vandaag eens op richten. Maar ik denk dat het een refurbished i pad word en een goede laptop. want op kwaliteit en gebruiksgemak moet je niet willen bezuinigen omdat het steeds terug komt en ook belangrijk is.
De tip om beiden te nemen eerst dacht ik van niet maar idd met een gezin is het handig van wel, zeker als de een bezig is en er een klant reserveert. Dan is het wel handig dat je niet op dat moment ook moet op een en het zelfde apparaat!
we gaan eens rustig vergelijken, alle verdere tips, adviezen zijn welkom!