Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Waarom noem je het 'bedreigingen'...?
Dat klinkt niet als het tegenovergestelde van een kans, meer alsof er een aanslag in de lucht hangt.
Blue_Eyes schreef:Azmay schreef:Ik heb er even doorheen gekeken maar voor mij is deze vragenlijst veel te breed omvattend. Ben morgen nog aan het typen als ik al mijn gedachten neer zou zetten
Mee eens. Als Eindhovense weet ik even niet waar ik moet beginnen met typen.
CaptainJS schreef:Heel erg bedankt voor alle feedback. De opdracht stampt af van een DESTEP-analyse. Voor de opdracht moet ik Eindhoven in kaart brengen om te kijken wat voor soort kleding filiaal er het beste bij past om te openen. Daarom moet ik de kansen en bedreigingen noemen van Eindhoven. De opdracht heet ook kansen en bedreigingen. Deze heb ik niet zelf bedacht want, anders zou het niet zo heten.
Montgri schreef:CaptainJS schreef:Heel erg bedankt voor alle feedback. De opdracht stampt af van een DESTEP-analyse. Voor de opdracht moet ik Eindhoven in kaart brengen om te kijken wat voor soort kleding filiaal er het beste bij past om te openen. Daarom moet ik de kansen en bedreigingen noemen van Eindhoven. De opdracht heet ook kansen en bedreigingen. Deze heb ik niet zelf bedacht want, anders zou het niet zo heten.
Moet je echt alle kansen en bedreigingen opnoemen van Eindhoven, of enkel degene die van toepassing zijn op de kleding branche/winkel gebied?
Want als het de tweede is bespaard je dat een mega klus.
Eens navragen bij docent of andere studenten. Misschien de opdracht rondom deze enquête hier plaatsen?
Niet dat ik je niet vertrouw hoor! Maar ik maakte dit soort opdrachten ook altijd mega groot terwijl dat uiteindelijk niet de bedoeling was, maar ik de opdracht gewoon verkeerd interpreteerde. Misschien scheelt dat jou in deze opdracht