Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ketly schreef:Nee hoor, jullie hoeven dit helemaal niet meer aan te passen. Na de 3 dagen bedenktijd kan je alleen nog ontbinden als je een ontbindende voorwaarde hebt opgenomen en anders is de woning al verkocht. Wat ik begrijp is dat er een voorbehoud van financiering is en als ze het op deze manier kunnen financieren dan zitten ze er gewoon aan vast.
Slecht trouwens dat jullie makelaar niet weet wat te doen in deze situatie..
robert45 schreef:Vermoedelijk beginnen ze hem te knijpen omdat ze problemen verwachten met de financiering.
Een andere reden is niet te bedenken. Zou het mooi zo laten en afwachten of ze de financiering rond krijgen. Getekend is getekend.
Prrrr schreef:Je loopt het risico dat ze het erop aan laten komen met de financiering. Kritisch kijken naar hoe dat voorbehoud is geformuleerd en of ze er op die manier niet onder uit kunnen komen als je niet meegaat met het wijzigen van het contract.
Jillz1 schreef:robert45 schreef:Vermoedelijk beginnen ze hem te knijpen omdat ze problemen verwachten met de financiering.
Een andere reden is niet te bedenken. Zou het mooi zo laten en afwachten of ze de financiering rond krijgen. Getekend is getekend.
Nou het gekke is, dat de aankoopmakelaar ermee aankomt maar dat de kopers het zelf in het contract wilde hebben.
Het moet raar lopen willen ze financiering niet rond krijgen. Beiden een hele goede baan
Jillz1 schreef:Even over de makelaar, ze weet dat wel maar ze is ook verbaasd waarom ze aankoopmakelaar dit nu ineens wilt, ze geeft aan dat ze verwacht dat hij geen genoegen neemt met ons standpunt.
Daarom zegt ze " vraag me af wat hij hiermee nu nog mee wilt bereiken".
robert45 schreef:Jillz1 schreef:Even over de makelaar, ze weet dat wel maar ze is ook verbaasd waarom ze aankoopmakelaar dit nu ineens wilt, ze geeft aan dat ze verwacht dat hij geen genoegen neemt met ons standpunt.
Daarom zegt ze " vraag me af wat hij hiermee nu nog mee wilt bereiken".
Waarom vraagt ze niet gewoon naar de reden?
Charaz schreef:Hoe is het afgelopen?