Welke Kerst Cadeautjes hebben jullie in huis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Carol_Beer

Welke Kerst Cadeautjes hebben jullie in huis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-20 11:00

Nog een paar nachtjes slapen en het is eindelijk kerst!
Voor heel veel mensen super leuk, voor sommige wat minder, maar een ding wat natuurlijk centraal staat zijn cadeautjes! Van groot tot klein, tekening tot een vieze kersttrui, of gewoon helemaal niks omdat je die ouwe schoonmoeder nu wel eens zat bent, het kan natuurlijk allemaal!
Wat hebben jullie dit jaar zo allemaal voor elkaar onder de boom gezet? {:) [&]

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 17:53

Ik moet zeggen dat mijn vriend en ik dit jaar erg origineel waren qua cadeaus voor mekaar.
Voor mijn vriend had ik een bandana, een pick-up miniatuur met een kerstboom achterop, een girls & cars kalender voor in zijn nieuwe werkplaats <<) (cadeautje met een knipoog) en de complete collectie van Tom & Jerry op dvd.

Van mijn vriend heb ik een papiersnijder, startkabels, een extra lange wielmoersleutel en een giraffeknuffel van WNF gekregen. Dit laatste is een inside joke tussen ons omdat mij vriend bizar lang is.

Van mijn moeder heb ik hout gesneden kerstballen met Zwolse gebouwen gekregen van Cityshapes en mijn vriend heeft van haar een doucheset gekregen.
De rest van de familie zien we zondag en volgende week dinsdag dus dat is nog een verrassing wat we van hun krijgen.

Voor onze familie hebben we vooral een beroep gedaan op de plaatselijke slijterij en boekhandel, mijn moeder hebben we blij gemaakt met een elektrische deken en voor de rest de cadeautjes aangevuld met thee, en sokken. In deze periode moet je toch een beetje creatief zijn met cadeautjes maar volgens mij zijn we nog niet eerder zo origineel geweest.

Ohja, voor mezelf heb ik als eindejaarscadeautje een lekker grote draaifauteuil gekocht van Woood, die stond al langer op mijn verlanglijstje.

Wat lag er onder jouw boom Carol_Beer?

_San87_

Re: Welke Kerst Cadeautjes hebben jullie in huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 18:34

Vriendje heeft van mij een koffiezetter en een boek van Stephen Hawking gekregen. Ik van hem Chanel nr 5, zaadjes voor een weelderige bloementuin en een aanvulling op mijn Boerenbont servies :D.

Straks gaan we met schoonouders deel 1 gourmetten en cadeaus uitpakken, morgen met schoonouders deel 2 :P.

MissAnnemijn

Re: Welke Kerst Cadeautjes hebben jullie in huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 18:51

Ik heb gegeven een Crockpot slowcooker met receptenboek en Escape Room voor 2 spelletje. Gekregen en vogelhuis op pootjes, mooie nachtlamp voor de baby en een naaitijdschrift <3
Hondjes hadden 4 knuffels onder de boom :D