Ik moet zeggen dat mijn vriend en ik dit jaar erg origineel waren qua cadeaus voor mekaar.
Voor mijn vriend had ik een bandana, een pick-up miniatuur met een kerstboom achterop, een girls & cars kalender voor in zijn nieuwe werkplaats
(cadeautje met een knipoog) en de complete collectie van Tom & Jerry op dvd.
Van mijn vriend heb ik een papiersnijder, startkabels, een extra lange wielmoersleutel en een giraffeknuffel van WNF gekregen. Dit laatste is een inside joke tussen ons omdat mij vriend bizar lang is.
Van mijn moeder heb ik hout gesneden kerstballen met Zwolse gebouwen gekregen van Cityshapes en mijn vriend heeft van haar een doucheset gekregen.
De rest van de familie zien we zondag en volgende week dinsdag dus dat is nog een verrassing wat we van hun krijgen.
Voor onze familie hebben we vooral een beroep gedaan op de plaatselijke slijterij en boekhandel, mijn moeder hebben we blij gemaakt met een elektrische deken en voor de rest de cadeautjes aangevuld met thee, en sokken. In deze periode moet je toch een beetje creatief zijn met cadeautjes maar volgens mij zijn we nog niet eerder zo origineel geweest.
Ohja, voor mezelf heb ik als eindejaarscadeautje een lekker grote draaifauteuil gekocht van Woood, die stond al langer op mijn verlanglijstje.
Wat lag er onder jouw boom Carol_Beer?