Ik heb me dus een paar jaar geleden ook ingeschreven in omringende dorpen. Nu sta ik daar redelijk bovenaan bij Vechthorst (Dalfsen, Nieuwleusen) Ik zie nu een huis, als ik daar op reageer dat komt dat al vrij op 23 december. Dat is over 10 dagen! Hoe doen anderen dat, want ik heb hier ook gewoon een opzegtermijn; einde van de maand. Dat zou sowieso 2 dubbele maanden betekenen want ik ben nooit zo snel over?
Ook vind ik het zo lastig omdat je nooit foto's van de binnenkant ziet
en ik me ook regelmatig afvraag hoe het buurtje zal zijn. Ik ken zowel Nieuwleusen als Dalfsen maar een heel klein beetje en ik zou er heen verhuizen met 2 pubers (en 2 teckels
)Ik wil binnen nu en een jaar verhuizen maar heb geen haast in de zin dat ik binnen een maand weg moet zijn. Al zou dat wel het fijnste zijn omdat het een hoop op zou lossen. Klinkt wat tegenstrijdig, maar ik hoop dat jullie me snappen. Hoe krijg ik een indruk van de binnenkant en een indruk van de woonveiligheid/woongenot van de buurt? (behalve er even doorheen rijden, maar dat zegt niet al teveel natuurlijk)
) maar ja, kom daar maar eens achter in een nieuwe huur woning
Ik vind het oprecht lastig.