Dat komt erop neer dat ik en mijn vriend het alleen zullen vieren, want we willen/kunnen niet kiezen wie die ene persoon zou zijn.
Nu wil ik toch graag een beetje een feestdagen gevoel hebben, en wil ik dus een planning opmaken hoe we deze dagen (kerstavond, kerstmis,oudejaar) zouden invullen.
Vb kort zoom/online gesprek met de ouders tijdens het aperitieven, kerstwandeling maken (en daar stoppen mijn ideeën
) Wie heeft nog tips hoe we de dagen kunnen invullen en die misschien zelfs een traditie voor de volgende jaren zullen kunnen worden?
(We mogen ons verplaatsen en wandelen enz, maar we moeten wel thuis zijn tegen 12 u want nachtklok. Buiten mogen we max met 4 personen zijn op afstand, maar dat is ook niet echt een optie voor ons aangezien de meeste familie te ver weg zit daarvoor. Dus dat gaat in ieder geval niet vlak voor het kerstdiner enz)
mijn vriend wint met scrabble en ik met schaak, dus we kunnen misschien afwisselen
Ik ga dit jaar ook alleen naar mijn ouders, we zijn dan met 3. De andere dagen vul ik in met voor mezelf lekkere dingen koken en bakken. kerstfilms kijken en voor de rest zie ik wel ^_^