Dit jaar willen we kerst vegetarisch doen. Maar wat is nou een een beetje luxe recept voor de kerst.
Het boekje van de supermarkt had vooral vooral veel vlees recepten helaas.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Arabesk schreef:brokjes schreef:Plantbased_dennis heeft een viergangen vegan kerstdiner bedacht. Te vinden via Instagram.
Hmmm vegan is nog een stap verder, maar je moet overal voor openstaan dus ik ga kijken.
Edit.... Instagram is niet te doen zeg. Hoe vind je dat ooit terug? Zie vooral domme bodybuilder foto's

Marije_jiplover schreef:https://www.vpro.nl/programmas/koken-me ... itrus.html
Ik heb deze een keer geserveerd als hoofdgerecht naast een vleesgerecht. Mijn moeder eet vegetarisch en mijn stiefdochter eet lang niet altijd vlees) en in de weken voor kerst kwam dit gerecht voorbij bij Koken met Van Boven en ik vond het wel gaaf om voor mijn moeders hoofdgerecht ook eens echt uit te pakken.
Het was echt waanzinnig lekker (nagenoeg alle vleeseters aan tafel hebben dit ook geproefd.
Ik heb em al een paar keer gemaakt, en elke keer vragen er mensen naar het recept. Er wordt nog net geen ruzie gemaakt om het laatste plakje
Ineke2 schreef:Hebben jullie misschien ook een recept zonder ui, knoflook, prei of paprika?
*iets met een vegetariër die hier last van zijn maag krijgt als hij dit eet*
8nnemiek schreef:Ineke2 schreef:Hebben jullie misschien ook een recept zonder ui, knoflook, prei of paprika?
En gedroogd/poedervorm, kan dat wel?
Ineke2 schreef:Hebben jullie misschien ook een recept zonder ui, knoflook, prei of paprika?