Ik ben echt bang dat dat ongeluk brengt.
Hebben jullie dan ook iets leuks gewonnen? Ik heb nog nooit echt wat bijzonders gewonnen behalve het bedrag van de kaart terug krijgen.Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben echt bang dat dat ongeluk brengt.
Hebben jullie dan ook iets leuks gewonnen? Ik heb nog nooit echt wat bijzonders gewonnen behalve het bedrag van de kaart terug krijgen.
. Ik krijg hem al jaren van sinterklaas
)
prugelpiet schreef:Hier altijd die van €5. Iedereen krijgt er 1 onder de kerstboom. Dat zijn dus 4 stuks. Die gaan meteen open, van de winst kopen we een nieuw lot, of je wint een nieuw lot. Dit doen we net zo lang tot we geen nieuwe loten meer winnen of dat we er voor moeten gaan betalen. Dus het is meer kijken, hoeveel kalenders krijgen we van de kalenders
Maarja, de kick van kijken hoe lang je ermee kunt doen door te investeren in nieuwe als je winst hebt, is toch te verleidelijk
Wij doen het ook altijd met het hele gezin, blijft leuk. Misschien dit jaar maar weer netjes een vakje per dag
Vjestagirl schreef:Ik snap nooit zo goed waarom mensen zo'n lot kopen om het dan in een keer allemaal open te krassen. Wat is de lol daarvan?

shadowstar schreef:Ik koop elke week 1 van € 10,- in December en kras per dag een vakje open, aan het einde van de maand heb ik dus meerdere! Gister op 1tje €10,- bij 5 December, ik dacht dat je nog steeds meer kan krijgen dan?

De 5 euro kalender. Ik kras elke dag een vakje open en moet mijn vriend goed in de gaten houden, want hij krast het liefst gister in één keer die kalender open
Tot nu toe heb ik al 4 sterren en ben ik ook erg nieuwsgierig naar de andere vakjes. Kennen jullie iemand die weleens in de duizenden heeft gewonnen met deze kalender?