Wij hebben een dilemma wat betreft de slaapjes overdag.
Onze zoon slaapt al vanaf het begin buiten, onder de veranda. Hij is nu 5,5 maand, hij slaapt daar in de kinderwagen.
Het is voor ons de ideale (en enige) oplossing.
Hij slaapt lekker buiten, wij (mijn dochter en ik) spelen en werken lekker binnen.
Mijn man werkt thuis, die werkt boven. Hij moet altijd veel bellen en vergaderen, dus genoeg lawaai aan z'n kont

Dat is ook de reden dat de baby dus niet boven kan slapen in een bedje. Want daar moet mijn man werken.
We hebben overigens ook nog geen aparte slaapkamer voor hem. We zijn een 3e slaapkamer aan het bouwen. Dat is bijna klaar, maar dat duurt nog wel even. Als dat klaar is zou mijn man bijv. op de nieuwe slaapkamer kunnen werken en de baby op de kamer die er het verst vandaan is. Maar voor nu is dat dus sowieso geen optie.
En.. Jawel, hij past bijna niet meer in de kinderwagen. Dus we hebben een probleem
Hoe en waar moeten wij hem laten slapen
Voor nu is het eigenlijk de enige optie dat hij onder de veranda blijft slapen overdag. Maar hoe doe je dat als hij niet meer in de kinderwagen past? En hoe doe je dat in de winter met warm houden?
Iemand tips, ideeën of ervaringen?
wist niet dat dit echt een ding was.
.