Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pantykous schreef:Kun je niet beter een HDMI splitter kopen en zo 2 schermen aansluiten?
https://www.bol.com/nl/p/hdmi-splitter- ... dAEALw_wcB
Alvaron schreef:Kan je je laptop aansluiten op een docking station of een port replicator zodat je via DS of PR 2 externe monitoren kan aansluiten?
Ik had mijn werk laptop op een docking station geklikt en daar nog twee 23” monitoren op aangesloten. Zo kon ik met 3 schermen naast elkaar werken.
Moet overigens softwarematig wel mogelijk zijn. Wij moesten daarvoor een stukje extra software installeren. Weet alleen niet meer weke SW dat was en heb die laptop ook niet meer.
Volgens mij kunnen wij bij instellingen ook maar 1 extra scherm aanklikken? Sunrise19 schreef:Totaal geen idee of deze goed is, maar wij hebben een AOC scherm.
https://www.coolblue.nl/product/819337/ ... uXEALw_wcB
Edit: zo te zien te klein, maar dit is wel een mega fijn scherm. Ook qua prijs.
daantjuhhh schreef:Hahaha. Je gooit mij nu met termen om de oren.Volgens mij kunnen wij bij instellingen ook maar 1 extra scherm aanklikken?

Eleionomae schreef:Ik heb ook een kleine laptop van het werk en een groot los scherm er aan. Zonder docking station kun je indd niet super simpel 2 schermen koppelen aan je laptop.
Wat ik nu heb gedaan is mijn laptopscherm op 150% gezet bij de display settings en het losse beeldscherm gewoon op 100% dan zijn de letters ongeveer even groot. Moet zeggen dat dat best oke werkt
Edit: met foto voor de beeldvorming![]()
[ [url=m/QUlFPW.jpg]Afbeelding[/url] ]
The_Cat schreef:
Liselot schreef:34 inch is wel echt gigantisch voor een computerscherm he.
Zag vandaag wel een curved scherm staan bij de mediamarkt, maar geen idee of die aan je eisen voldoet.
ik heb een 35 inch curved
zalig! daantjuhhh schreef:Eleionomae schreef:Ik heb ook een kleine laptop van het werk en een groot los scherm er aan. Zonder docking station kun je indd niet super simpel 2 schermen koppelen aan je laptop.
Wat ik nu heb gedaan is mijn laptopscherm op 150% gezet bij de display settings en het losse beeldscherm gewoon op 100% dan zijn de letters ongeveer even groot. Moet zeggen dat dat best oke werkt
Edit: met foto voor de beeldvorming![]()
[ [url=m/QUlFPW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe groot is dat scherm?