Ervaring leven naast of dichtbij een Satellietgrondstation?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

northequest1

Ervaring leven naast of dichtbij een Satellietgrondstation?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-20 08:20

Hallo bokkers,

Ik hoop dat dit topic hier goed staat maar ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met het leven/wonen/werken en paarden houden naast een satellietgrondstation.

Wij wonen in Nieuw Zeeland waar maar twee van deze stationnen gelegen zijn, en binnenkort een derde. Pal naast de deur! -O-

Hebben eigenlijk helemaal geen idee van eventuele problemen, complicaties of mischien zelfs wel positieve kanten aan het wonen naast een complex als dit.

Voor de geleerden onder ons, het gaat om 12 satellieten in ronde bescherm huisjes zeg maar. Gaan 5 meter diameter zijn 8 meter hoog.
Vragen stellen aan het bedrijf wat ze gaan plaatsen of aan de gemeente is moeizaam aangezien niemand ze in de buurt wil hebben en op dit moment vragen niet echt beantwoord worden.

Belangrijk voor ons om te weten is:
- Gaat dit negatieve dingen opleveren voor de paarden?
- Kunnen beesten (honden, varkens en paarden) de frequentie horen/voelen of irritant vinden?

Heb natuurlijk al dagen op Google gezeten en websites bekenen en boeken opgezocht maar de bovenstaande vragen krijg ik eigenlijk niet beantwoord.

Alvast harstikke bedankt als je dit allemaal gelezen hebt! _/-\o_

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 08:55

Hoor jij je telefoon als die zendt of ontvangt?

Het punt waar het gedoe om gaat (afgezien van dat het lelijke dingen zijn) is dat mensen bang zijn voor straling. Die angst is niet helemaal onterecht maar pas op dat je je niet mee laat slepen in allerlei complot-theorieën. Er wordt meer onzin dan waarheid verspreid over de invloed en gevolgen van elektromagnetische straling.

Check dus de bronnen van degenen die er vanalles over roepen en merk op dat 98% geen of onbetrouwbare bronnen heeft!