Honden opvang

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 18:21

Ik heb mezelf opgegeven als vrijwilliger voor de opvang van dieren. De dierenambulance zoekt vaak een tijdelijk opvang adres voor honden of katten en soms andere dieren. Je kunt jezelf opgeven om zo'n dier tijdelijk op te vangen. Een voorbeeld is dat ze op het moment opvang zoeken voor zwangere teefjes die puppies moeten krijgen, alle onkosten worden vergoed.
Heb je interesse laat het dan weten dan geef ik het email adres van deze stichting aan je door.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 19:49

ja, het lijkt me idd een perfect idee......een teefje laten bevallen bij mensen die misschien helemaal niets van honden afweten Frusty

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 20:43

Plaats liever alleen zinnige reacties!!!
Ik vind het geweldig wat de dierenambulance doet. Voor een teefje is het toch veel beter om bij mensen thuis jonkies te krijgen dan in bijvoorbeeld een assiel om maar wat te noemen!!
En dat is voor de jonkies ook beter of de mensen nou verstand van honden hebben of niet dat maakt niet zo veel uit.
Ik zou zo zo'n beestje willen helpen maar ik vrees dat mn ouders dit niet goed vinden we hebben al ffies te veel beestjes denk!!

Groetjes Jolanda

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 10:19

Je denkt toch echt niet dat de dierenambulance die honden hier dumpt en zoek het maar lekker zelf uit. Hier gaan gesprekken aan vooraf en heel veel begeleiding, plaats dan gewoon geen reactie als je zo vreemd wilt reageren.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:58

Ik zou best graag een opvang voro honden willen zijn, al zou ik ze daarna niet zo gemakkelijk los kunnen laten aan de verzorging van andere mensen. Maar nu zou ik dat niet kunnne, ik moet de hele dag werken, echt oliebol. ik zou veel liever mijn tijd spenderen me dieren dan met mensen de hele dag.