Bedankt dat je mee wilt denken hoe ik samen met mijn vriend ons 10 jaar samenzijn kunnen vieren in deze tijd.
In januari zijn mijn vriend en ik 10 jaar samen en ik wil er graag een speciaal moment van maken.
Normaal gesproken gaan wij op avontuurlijke reizen samen en vermijden we daarbij het liefste echt toeristische plaatsen. Maar nu dat op dit moment geen optie is, ben ik opzoek naar andere ideeën om in Nederland op een verantwoorde manier er toch een mooi moment van te maken.
Het kan een dag, weekend of midweek zijn. In de kerstvakantie of daarna in januari. Regio maakt niet uit. Wij vinden het niet erg verder te moeten rijden.
Zelf dacht ik misschien aan een speciale slaapgelegenheid met wellness en private dining. (Ik eet vegetarisch dus is wel belangrijk dat hier mogelijkheden in zijn)
Eventueel met een activiteit. Wij zijn sportief en avontuurlijk. Romantisch kan natuurlijk ook.
Of misschien hebben jullie wel een heel ander idee.
Budget is zo rond de €750, indien het meerdere dagen zijn en het is echt speciaal zit er rek in

Ik zou zeggen brand los!
wij zijn in januari ook 10 jaar samen dus dan kan ik hier alvast wat inspiratie op doen haha!