10 jaar samen, ik wil er graag een speciaal moment van maken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nicolailover

10 jaar samen, ik wil er graag een speciaal moment van maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-20 12:31

Hallo,

Bedankt dat je mee wilt denken hoe ik samen met mijn vriend ons 10 jaar samenzijn kunnen vieren in deze tijd.

In januari zijn mijn vriend en ik 10 jaar samen en ik wil er graag een speciaal moment van maken.
Normaal gesproken gaan wij op avontuurlijke reizen samen en vermijden we daarbij het liefste echt toeristische plaatsen. Maar nu dat op dit moment geen optie is, ben ik opzoek naar andere ideeën om in Nederland op een verantwoorde manier er toch een mooi moment van te maken.

Het kan een dag, weekend of midweek zijn. In de kerstvakantie of daarna in januari. Regio maakt niet uit. Wij vinden het niet erg verder te moeten rijden.

Zelf dacht ik misschien aan een speciale slaapgelegenheid met wellness en private dining. (Ik eet vegetarisch dus is wel belangrijk dat hier mogelijkheden in zijn)

Eventueel met een activiteit. Wij zijn sportief en avontuurlijk. Romantisch kan natuurlijk ook.

Of misschien hebben jullie wel een heel ander idee.

Budget is zo rond de €750, indien het meerdere dagen zijn en het is echt speciaal zit er rek in ;)

Ik zou zeggen brand los!

Anoniem

Re: 10 jaar samen, ik wil er graag een speciaal moment van maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:51

Gefeliciteerd! Aangezien restaurants etc ook dicht zijn, zou ik zelf denken aan een soort citytrip langs verschillende steden in NL, waarbij je hotels zoekt die inderdaad een wellness gebeuren erbij hebben. En als je van wandelen houdt is het misschien leuk om de Nederlandse kust mee te pakken en de Veluwe.. Zoiets? Het is echt lastig nu alles dicht is :n

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 12:56

Gefeliciteerd! Ben er zelf nog niet geweest, maar zag dit landgoedhotel in Hellendoorn voorbij komen. Genoeg te doen op sportief gebied, en met een Bib Gourmand restaurant :) https://landgoeddeuitkijk.nl/

Moet zeggen dat ik het idee van Renee ook erg leuk vind, unieke locaties hoppen in NL!

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:04

Gefeliciteerd! Wil je buiten het overnachten ook nog iets specifieks doen? Activiteiten buiten de deur of bijv een gebaar oid?

En bedankt voor het openen van dit topic :Y) wij zijn in januari ook 10 jaar samen dus dan kan ik hier alvast wat inspiratie op doen haha! :D ;)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:08

Kans bestaat dat de horeca in januari weer open is, maar zeker weten doe je het natuurlijk niet.

Je kan bijvoorbeeld het originele Nederlandse Monopoliebord afgaan op steden en de straatnamen. En dan bij elke straat een foto van jullie beiden maken. Heb je meteen een leuk aandenken. Kan je tussen het reizen door in luxe hotels slapen.

Of je probeert in max. een week tijd alle provincies van Nederland aan te doen en neemt uit elke provincie een aandenken mee.

Is allemaal Coronaproof en door de aandenken vergeet je het nooit meer!

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:11

Misschien een lange wandelroute zoals het Pieterpad gaan lopen? Backpacks mee en tussendoor bij verschillende hotels overnachten. Wel hopen op goed weer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:21

In hotels zijn de restaurants wel open, toch?
Ik zou dan zelf kiezen voor 2 nachtjes op een Waddeneiland <3

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 13:48

Alvast gefeliciteerd.

Ik lees ook even mee mee wij zijn volgend jaar augustus 10 jaar samen.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 15:44

Ik ben van de zomer in Hotel Reehorst in Ede geweest, daar hebben ze suites met speciale XXL Jacuzzi. Dat vond ik wel een aanrader. Echt heerlijk, samen de hele avond praten, muziek luisteren en knuffelen in een warme jacuzzi. De regendouche was ook heel fijn. Hier is de site: https://www.hotelreehorst.nl/suites/

Het restaurant vond ik wel goed, maar ik zie dat ze voor vegetarische opties alleen een vega-burger hebben, dat is wel sip. -O-

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 16:04

Wat een goed topic, ik volg ook ( in december 10 jaar getrouwd) hotel de uitkijk die hierboven staat is al vol :(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 16:16

Gefeliciteerd,
Misschien is het wel leuk om een fotoshoot te doen. Om dit mooie moment vast te leggen. *noemt zichzelf als fotograaf*

Misschien een weekendje naar de Veluwe lekker fietsen en wandelen. En dan lekker lokaal wat te eten afhalen.

nicolailover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-20 20:19

Er komen al leuke ideeën voorbij. Leuk dat er ook andere iets aan het topic hebben om op ideeën te komen.

@saintelette: een activiteit zou ik wel heel erg leuk vinden naast het overnachten. Alleen de tijd van het jaar en de maatregelen maken het er niet makkelijker op om iets te bedenken.

@mews: Dat er alleen een vegaburger op de kaart staat, vind ik inderdaad wel minder. Helaas is dit maar al te vaak.

Ik zat er ook aan te denken dat ik 2 jaar geleden met kerst een adventskalender gemaakt had voor onder de kerstboom. In doosjes zaten briefjes met bijzondere herinneringen en dingen die ik leuk aan hem vind etc. Die briefjes liggen hier nog bewaard in een la. Ik dacht om er een fotoboek van te maken van alles wat we meegemaakt hebben samen en die briefjes dan bij een bijpassende foto te plakken. En dan dat fotoboek geven.

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 20:57

Als ik jullie verhaal lees zou Cabiner ook iets voor jullie kunnen zijn! Staat nog heel hoog op mijn verlanglijstje om een meerdaagse tracking te doen. https://cabiner.co/