Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Kimmie25501 schreef:Ik mag van de school het gesprek eigenlijk niet opnemen. Ik heb er ook geen contact over gehad met de ouders, omdat dat het heel groot maakt, terwijl het eigenlijk een simpel begeleidingsgesprek is voor het vak Nederlands. Ik ben zeker van plan het aan het begin te vragen aan de leerling.
Ik heb geen idee Doubtless, maar dat was wat ik hoorde van mijn stageschool
Kimmie25501 schreef:Opdracht komt vanuit mijn opleiding, verbod op opnemen komt van stageschool.
Ik denk dat ik het als het vervormen niet lukt anders maar ga uitschrijven. Hopelijk keuren ze dat goed, maar ik vrees ervoor
Doubtless, ik weet het ook niet eerlijk gezegd. Ik heb me nooit supergoed in de wetgeving ingelezen. Ik luisterde eigenlijk altijd naar wat mij werd voorgeschreven. Alleen nu zijn dat twee verschillende dingen, dus dat is lastig.
Kimmie25501 schreef:Ik mag van de school het gesprek eigenlijk niet opnemen. Ik heb er ook geen contact over gehad met de ouders, omdat dat het heel groot maakt, terwijl het eigenlijk een simpel begeleidingsgesprek is voor het vak Nederlands. Ik ben zeker van plan het aan het begin te vragen aan de leerling.
Ik heb geen idee Doubtless, maar dat was wat ik hoorde van mijn stageschool
Dat zou ik overigens nu alsnog even doen als ik jou was. Hoe eerder hoe beter. Zeker niet achteraf pas toestemming vragen. Kimmie25501 schreef:Officieel mag het echt alleen een opname zijn helaas.
Bedankt voor de tips van apps over het uitschrijven en opnemen!
Kak zeg. Dit is heel erg lastig. Ik moet het gesprek namelijk echt morgen voeren, omdat mijn begeleider volgende week niet aanwezig is en de deadline van mijn toets op 11 juni valt. Zou met terugwerkende kracht ook kunnen denken jullie? In theorie had ik dit zeker eerder moeten doen, in praktijk was dat lastig met lockdown, alles online, helft op school en helft thuis en daarna weer opstarten. Eigenlijk is nu ook niet praktisch, maar ik heb geen keus meer