En ik vind het dus altijd heerlijk om voor anderen cadeautjes te kopen en boxen samen te stellen, en voor de dieren vind ik dat dus net zo leuk. Vond dat er dus ook best een dieren topic mocht komen in het kerst-deel van bokt.
---
Dus hier ben ik al een beetje aan't shoppen geweest voor de dieren van m'n zusje en schoonfamilie maar ook onze eigen hond en kat.
Ik weet dat het net als met dierendag is; ze worden Altijd verwend dus in principe is het niet nodig natuurlijk, maar ik kan me met kerst toch maar moeilijk inhouden hihi. Erg benieuwd wat jullie dieren voor leuke extraatjes krijgen met kerst! En zijn deze dan ook echt kerst gerelateerd vaak als in speciale kerst speeltjes e.d.? Let me know!

Voor de hond heb ik momenteel een 3 tal boxen besteld bij verschillende bedrijven die ik graag steun. Daar zit dan vanalles bij van gedroogde snacks tot speelgoed en andere hebbedingetjes en ik ga er vanuit dat het gros ervan ook gewoon dingen zijn waar we dan ook echt wat aan hebben bv. Verder krijgt de hond nog een nieuw tuigje onder de boom. En voor de kat heb ik onlangs een leuk hengeltje besteld online en een verrassings doos, en kwam er ook nog een heel leuk kerst hengeltje mee naar huis die ik bij de action tegenkwam laatst.
Zullen die 2 hier vast wel blij mee gaan zijn allemaal

(foto is van vorig jaar)