"OJEE! Toffe bezorger is missing!"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

"OJEE! Toffe bezorger is missing!"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-20 23:35

Neem dit bericht niet heel serieus haha, ik toon alleen nieuwsgierigheid en ben benieuwd!

Vandaag liep ik voor een goed doel in Emmen (Drenthe)
Tussen 6-7 uur had ik samen met een collega even pauze buiten en kwam er een DHL bezorger langs.
Ik vond hem wel interessant eigenlijk en ben best wel benieuwd wie deze gast is (dat heb ik niet snel).
Natuurlijk heb ik niet het lef om iets te zeggen in die richting van 'hey wat is je naam' en riep hij hoi, en ik hoi terug.
Nu ben ik toch wel benieuwd een beetje maar ik verwacht niet veel.
Heeft iemand tips wat ik kan doen?
Ik weet verder zo'n ongeveer op welke adres hij bezorgd heeft.

Ik heb vaker hier dit soort topics gelezen met veel plezier. 'verliefd op de pakket bezorger. Leuke jongen in metro/trein'
En ben toch benieuwd of iemand wat goede tips heeft voor mij, al verwacht ik niet veel hoor!
Laatst bijgewerkt door FennyPower op 17-11-20 23:44, in het totaal 2 keer bewerkt

secricible

Re: "OJEE! Toffe bezorger is missing!"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 23:39

DHL bellen lijkt me. Die zullen hem kunnen achterhalen. Je telefoonnummer achter laten en hopen dat hij belt?

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-20 23:42

secricible schreef:
DHL bellen lijkt me. Die zullen hem kunnen achterhalen. Je telefoonnummer achter laten en hopen dat hij belt?

Heb DHL inderdaad al een berichtje gedaan. Zelfs een Facebook groep voor DHL medewerkers bericht die gaan een oproepje plaatsen wie weet dat het wat opleverd haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 23:55

Ohhh spannend!! Ik volg!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 00:01

Altijd leuk dit ! :D Ik volg! Hopelijk hoor je wat van hem.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 00:02

Ik zou het een en ander kopen via marktplaats en door DHL laten bezorgen. Misschien komt hij dan wel bij je aan de deur. Wij hebben ook een erg leuke bezorger van DHL.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 00:10

Paardenfann4 schreef:
Ik zou het een en ander kopen via marktplaats en door DHL laten bezorgen. Misschien komt hij dan wel bij je aan de deur. Wij hebben ook een erg leuke bezorger van DHL.

Hahah ik denk het niet!
Ik woon in Groningen en dit was in drenthe

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 08:58

Jullie mogen zeker volgen.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:04

Wat leuk en ik volg ook. :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:12

Dat oproepje is prima natuurlijk, maar hoop persoonlijk dat DHL zijn privacy waarborgt. Ik ben zelf vaak benaderd via mijn klantgegevens bij bedrijven en gegevens als werknemer waar ik werkte met dit soort doeleinden en dat vond ik zelf niet zo prettig. Desalniettemin hoop ik voor je dat de oproep wat oplevert :D

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 09:21

Dhl via hun chat gesproken, gegevens zoals ik verwacht had mogen ze niet geven!
Wel heb ik mijn gegevens achtergelaten. En ze gaan het onderzoeken. Ik vroeg of ze me eventueel een mailtje konden sturen als ze wat meer wisten.

Hun reactie 'Voor dit soort gevallen zijn normaal geen richtlijnen bij ons hahaha, ik kan je dus niks beloven'

Ik moest stiekem best lachen :')

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:28

secricible schreef:

Zoiets is mij "geflikt" toen ik nog postbode was en ik kan je zeggen dat ik er niet blij mee was. Alleen waren er geen mobiele telefoons, maar had hij gebeld dat ik allemaal post verkeerd bezorgd had en of ik die op kon halen. Bleek dus een poedersuiker en ik had een officiële klacht achter mijn naam.....

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 09:33

gr_roos schreef:
secricible schreef:

Zoiets is mij "geflikt" toen ik nog postbode was en ik kan je zeggen dat ik er niet blij mee was. Alleen waren er geen mobiele telefoons, maar had hij gebeld dat ik allemaal post verkeerd bezorgd had en of ik die op kon halen. Bleek dus een poedersuiker en ik had een officiële klacht achter mijn naam.....

Oh dat is erg!

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:58

Ik ga volgen :) Ik woon in Emmen en ben best benieuwd haha :j Ik hoop zo dat je m vindt!

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 10:04

Spannend! Ik volg ook

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 10:36

nadine_yvana schreef:
Ik ga volgen :) Ik woon in Emmen en ben best benieuwd haha :j Ik hoop zo dat je m vindt!

Hahah bestel je wel eens een pakketje? Weet jij of de bezorgers van Emmen een vaste wijk hebben om te bezorgen? :o

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 11:11

Normaal hebben bezorgers een vaste ronde.
Echter is het nu heel druk overal, waardoor er veel bijspringen.

Je kan een dagje wachten op de plek waar je hem eerst ook zag, maar dat is geen garantie helaas :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 11:12

Zo te zien ben ik de enige die dit dan toch een beetje een creepy actie vind := Deze effort steken in iemand die je 1x voorbij hebt zien lopen & hoi zei. Ik zou gewoon "genieten" van het moment en het daarbij laten denk ik.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:46

Doubtless schreef:
Zo te zien ben ik de enige die dit dan toch een beetje een creepy actie vind := Deze effort steken in iemand die je 1x voorbij hebt zien lopen & hoi zei. Ik zou gewoon "genieten" van het moment en het daarbij laten denk ik.

Nee hoor, ik denk er ook zo over, mede omdat ik ook aan de "andere kant" gestaan heb.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:48

Doubtless schreef:

Nee, ben je niet. Ik zou dit absoluut niet grappig vinden als ik de bezorger was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:48

Doubtless schreef:

Wel eens. Grote kans ook dat deze jongen er echt niet op zit te wachten of gewoon al bezet is.
Is Happn of Tinder niks voor je?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:53

gr_roos schreef:
secricible schreef:

Maar dat is toch helemaal niet het zelfde? Als zij haar telefoonnummer achterlaat kan de persoon in kwestie toch zelf bepalen of hij wel of niet belt? Dat is iets heel anders dan zomaar een nummer geven van jou. (of van de bezorger in kwestie)

Uiteraard is het een rot actie maar niet hetzelfde (in mijn ogen) als waar dit topic over gaat.

Leuk TS! Ik hoop dat, als hij single is, het nog een staartje krijgt :D Al blijft het maar bij een keer koffie drinken ofzo haha.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:57

gr_roos, jouw verhaal vind ik ook wel erger. Jij kwam effectief in de problemen door een leugen. Dat is niet hetzelfde als TS die gewoon haar nummer achterlaat bij het bedrijf.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:59

Telefoonnummer landt dan aan de pinwand met vermerk: single w die dringend een partner zoekt. En alle creepy single DHL mannen zien hun kans en grijpen naar de telefoon om te daten.
(Heb ik al eens gezegd dat ik wat teveel fantasie heb? O:)

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 13:02

xDenies schreef:
Leuk TS! Ik hoop dat, als hij single is, het nog een staartje krijgt :D Al blijft het maar bij een keer koffie drinken ofzo haha.

Nou daarom, nieuwsgierig zijn mag toch!
Daarbij snap ik DHL volledig! Ik zelf zal ook niet blij worden als mijn werkgever mijn nummer door geeft aan iemand van buitenaf zonder toestemming, ik heb mijn nummer en mail achter gelaten en ik zie het wel. :)

Kopje koffie drinken lekker toch haha!
Het is zeker mijn bedoeling niet dat deze kerel problemen krijgt en ik snap heust wat ik doe!
Daarbij kon het contact centrum ook wel lachen om mijn vraag, wat anders dan de standaard vragen denk ik.