Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik volg! Hopelijk hoor je wat van hem.
secricible schreef:DHL bellen lijkt me. Die zullen hem kunnen achterhalen. Je telefoonnummer achter laten en hopen dat hij belt?
gr_roos schreef:secricible schreef:DHL bellen lijkt me. Die zullen hem kunnen achterhalen. Je telefoonnummer achter laten en hopen dat hij belt?
Zoiets is mij "geflikt" toen ik nog postbode was en ik kan je zeggen dat ik er niet blij mee was. Alleen waren er geen mobiele telefoons, maar had hij gebeld dat ik allemaal post verkeerd bezorgd had en of ik die op kon halen. Bleek dus een poedersuiker en ik had een officiële klacht achter mijn naam.....
Ik woon in Emmen en ben best benieuwd haha
Ik hoop zo dat je m vindt! Doubtless schreef:Zo te zien ben ik de enige die dit dan toch een beetje een creepy actie vindDeze effort steken in iemand die je 1x voorbij hebt zien lopen & hoi zei. Ik zou gewoon "genieten" van het moment en het daarbij laten denk ik.
Doubtless schreef:Zo te zien ben ik de enige die dit dan toch een beetje een creepy actie vindDeze effort steken in iemand die je 1x voorbij hebt zien lopen & hoi zei. Ik zou gewoon "genieten" van het moment en het daarbij laten denk ik.
Doubtless schreef:Zo te zien ben ik de enige die dit dan toch een beetje een creepy actie vindDeze effort steken in iemand die je 1x voorbij hebt zien lopen & hoi zei. Ik zou gewoon "genieten" van het moment en het daarbij laten denk ik.
gr_roos schreef:secricible schreef:DHL bellen lijkt me. Die zullen hem kunnen achterhalen. Je telefoonnummer achter laten en hopen dat hij belt?
Zoiets is mij "geflikt" toen ik nog postbode was en ik kan je zeggen dat ik er niet blij mee was. Alleen waren er geen mobiele telefoons, maar had hij gebeld dat ik allemaal post verkeerd bezorgd had en of ik die op kon halen. Bleek dus een poedersuiker en ik had een officiële klacht achter mijn naam.....
Al blijft het maar bij een keer koffie drinken ofzo haha. xDenies schreef:Leuk TS! Ik hoop dat, als hij single is, het nog een staartje krijgtAl blijft het maar bij een keer koffie drinken ofzo haha.