Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Dani schreef:Hé wat tof! Toen wij nog een hond hadden had ik zo'n box best leuk gevonden. Ik vroeg me wel af waarom je website standaard op Engels staat ipv Nederlands (bij mij althans), heb je veel internationale klanten?
Ik ben zelf freelance tekstschrijver, mijn website is min of meer mijn bedrijf. Het is hoe klanten mij vinden (via Google) en mijn eigen webteksten geven ook een indruk van mijn schrijfstijl.
Selina schreef:Wat een super leuke webshop -gaat op handen zitten-
Ik heb toevallig deze week m'n Etsy shop weer afgestoft. Lijkt me leuk om in de toekomst dat wat serieuzer te vullen met m'n dierentekeningen & kaarten. Maar starten is natuurlijk het lastigste, mensen moeten je shop nog zien te vinden en de volgers op m'n Instagram zijn (helaas) niet de doelgroep.
ual_95 schreef:Sky, ik heb Uncle Percy ook al voorbij zien komen op Facebook. Maar je hebt natuurlijk ook Snuffelbox en nog een aantal andere aanbieders. Nu zijn jullie anders omdat je niet vast zit aan een abonnement, wat ik heel aantrekkelijk vind. Maar, hoe weet ik nou dat de inhoud van de boxen ook echt die waarde heeft? Als ik de recensies van bijv. Snuffelbox moet geloven, is het een teleurstelling soms. Ik vind het zo'n gok voor een groot bedrag. Misschien is er een manier om die twijfel weg te nemen?
Sky schreef:Bedankt voor het compliment! Het feit dat je de webshop op Engels staat is een rookie mistake geweest en nu moet ik ergens de tijd vinden om dit om te draaien. Helaas zal ik dit echt handmatig moeten doen, daarom stel ik het steeds uit .
Wat handig dat je goed vindbaar bent via Google. Zelf veel verstand van SEO? Heb je een link naar jouw bedrijf?
Keet schreef:ual_95 schreef:Sky, ik heb Uncle Percy ook al voorbij zien komen op Facebook. Maar je hebt natuurlijk ook Snuffelbox en nog een aantal andere aanbieders. Nu zijn jullie anders omdat je niet vast zit aan een abonnement, wat ik heel aantrekkelijk vind. Maar, hoe weet ik nou dat de inhoud van de boxen ook echt die waarde heeft? Als ik de recensies van bijv. Snuffelbox moet geloven, is het een teleurstelling soms. Ik vind het zo'n gok voor een groot bedrag. Misschien is er een manier om die twijfel weg te nemen?
Heb de site ook even bekeken wat ik mis zijn voorbeelden van wat er in een box zou kunnen zitten of de inhoud van voorgaande edities. Hoeveel producten, welke merken eventueel ect ect
Keet schreef:ual_95 schreef:Sky, ik heb Uncle Percy ook al voorbij zien komen op Facebook. Maar je hebt natuurlijk ook Snuffelbox en nog een aantal andere aanbieders. Nu zijn jullie anders omdat je niet vast zit aan een abonnement, wat ik heel aantrekkelijk vind. Maar, hoe weet ik nou dat de inhoud van de boxen ook echt die waarde heeft? Als ik de recensies van bijv. Snuffelbox moet geloven, is het een teleurstelling soms. Ik vind het zo'n gok voor een groot bedrag. Misschien is er een manier om die twijfel weg te nemen?
Heb de site ook even bekeken wat ik mis zijn voorbeelden van wat er in een box zou kunnen zitten of de inhoud van voorgaande edities. Hoeveel producten, welke merken eventueel ect ect
Ik ga even met jullie meelezen
Limoen: Zie ik nu een heel bekend kittentje op je postersite of heb ik het mis?
Roxxie schreef:@speurneusc dat gevoel heb ik dus ook bij Etsy en ik denk dat ik daar de shop weer sluit. Maar op Facebook volg ik een groep met verkopers van Etsy en die lijken wel veel verkopen via Etsy te doen. Vandaar mijn twijfel en de vraag naar ervaring. Dank je!
@Sky Ja de foto's hebben wij zelf gemaakt. Zoveel mogelijk buiten met een wit scherm als achtergrond en een wit laken over de tafel waar het opstaat. Daarna bewerk ik ze nog na om de achtergrond echt wit te maken.
@Dani Mooie website!