Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Niniane schreef:Ik wil van verzekeraar wisselen (zit nu bij CZ) en mijn eigen risico ophogen. Erger me er iedere keer weer aan dat ik de volle pond betaal iedere maand, maar nog niet eens 20 euro verbruik per jaar. De mensen die ik hierover spreek zijn er terughoudend in, want... WAT ALS JE EEN ONGELUK KRIJGT?!
Iemand hier eigen risico opgehoogd die het aan kan raden?
Niniane schreef:Ik wil van verzekeraar wisselen (zit nu bij CZ) en mijn eigen risico ophogen. Erger me er iedere keer weer aan dat ik de volle pond betaal iedere maand, maar nog niet eens 20 euro verbruik per jaar. De mensen die ik hierover spreek zijn er terughoudend in, want... WAT ALS JE EEN ONGELUK KRIJGT?!
Maureen95 schreef:Ik zit al mijn hele leven bij Zilveren Kruis. Ik had voor dit jaar een wat zwaarder pakket genomen. Voor aankomend jaar wil ik eigenlijk een standaard pakket. Misschien wel een tandartsverzekering erbij. Mijn verstandskiezen gaan er namelijk uit volgend jaar. Als ik de moed verzamel Ik ga morgen maar eens uitzoeken waar ik het goedkoopst uit ga komen.
Lynnepinny schreef:Weet iemand hoe het werkt met tandartskosten? Ik zit nu bij Ditzo, maar heb toch 500 euro aan tandartskosten moeten ophoesten dit jaar moet je daarvoor altijd een aanvullende verzekering afsluiten, of zijn er ook verzekeraars waarbij een deel al in het pakket zit?