Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
SusanH schreef:Ik lees even mee. Mijn man wordt over een maandje 50. Hij wil alleen geen videomeetingen ook geen Abraham of spandoek in de tuin. Ik wil er wel graag een bijzondere dag van maken. Maar ik vind het heel lastig in deze tijd.
NN44 schreef:SusanH schreef:Ik lees even mee. Mijn man wordt over een maandje 50. Hij wil alleen geen videomeetingen ook geen Abraham of spandoek in de tuin. Ik wil er wel graag een bijzondere dag van maken. Maar ik vind het heel lastig in deze tijd.
Mijn vriend en ik werden dit jaar allebei 30. Om hem te verrassen heb ik alle vrienden en familie gevraagd een kaartje te sturen naar het adres van mijn ouders. Een dag voor zijn verjaardag heb ik ze daar opgehaald en op zijn verjaardag had ik ze s ochtends op de eettafel neergezet. Het waren meer dan 60 kaarten. Hij vond het super leuk. Voor mijn verjaardag heeft mijn vriend vrienden en familie gevraagd om een foto met een letter op a4 formaat te maken. Die hebben ze allemaal naar hem toegestuurd per WhatsApp. Hij heeft ze laten afdrukken op fotopapier en alle foto's als slingers opgehangen. Al die foto's samen vormden dan een tekst. Was ook een geslaagde verrassing! Misschien zoiets doen?
Gebruikers op dit forum: Amber_anne, GrapeshotBot, meniekske, whoopylover, YandexBot en 3 bezoekers