Ik ben gewoon wel eens nieuwsgierig waar jullie als studenten tegenaan lopen nu je veel minder op school bent. Deze vragen zijn dan ook nu even puur gericht op studenten, maar misschien heb je vanuit je werk ook wel ideeën aanvullingen.
- Hoeveel les krijg je nu op school en hoeveel thuis?
- Hoe gaat het nu met het maken van huiswerk/opdrachten? Hoe is daarin je motivatie?
- Mis je iets aan het contact met je medestudenten? Waar heb je behoefte aan?
- Mis je iets aan het contact met je docenten? Waar heb je behoefte aan?
- Stel je hebt psychische problematiek, denk aan AD(H)D, ASS, depressieve klachten etc, merk je dat de 'nieuwe' manier van lesgeven daar invloed op heeft? En zo ja, in welke zin?
- Voel je je wel eens eenzaam?
-Wat zou voor jou online kunnen werken? Hoe zou je bovenstaande problemen willen veranderen? Even met het idee dat meer reallife contact niet mogelijk is.
Nu ga ik ook wel enquêtes houden uiteraard, maar ik ben gewoon alvast heel nieuwsgierig en bokt is daar een leuke vraagbaak voor

De reden dat ik deze hoek in sla, is omdat het een nieuwe situatie is, maar ook een situatie die voorlopig nog blijft, maar ook zal de online setting denk ik wel in beeld blijven. Daarom is het interessant om te kijken waar studenten moeite mee hebben en hoe een school dat kan opvangen.