Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
8nnemiek schreef:Toevallig, ik wilde net deze flesjes bestellen: *link* en toen zag ik er bij staan dat je 'extra select korting' kan krijgen..
Dus ik wilde net opzoeken wat het inhoudt toen ik je berichtje voorbij zag komen!
Het geldt dus niet alleen voor verzendkosten, maar je krijgt ook extra korting op bepaalde artikelen als ik het goed begrijp?
Ik kende het nog niet.
chantalboes schreef:Hm, ik spaar meestal de dingen die ik op Bol wil bestellen op, zodat ik boven die 20 euro kom. Maar als je vaak bestelt kan ik me voorstellen dat het voordeliger is.
Nobel01 schreef:Geen select, maar wel een vreemde ervaring met Bol
Ik had 4 hang wasrekken besteld , gewoon 4 keer hetzelfde product, komen er gewoon 4 pakketten![ [url=m/tjOu4c.png]Afbeelding[/url] ]
ook 4 track en trace nummers gekregen.
Hebben meer mensen dit gehad? Als je verschillende producten besteld kan ik mij dat voorstellen, maar 4 keer hetzelfde?
Ik heb geen select, zit altijd wel boven de €20.-, zo niet laat ik het in mijn mandje staan en gaat het met de eerst volgende bestelling mee.
Peerke_ schreef:Nobel01 schreef:Geen select, maar wel een vreemde ervaring met Bol
Ik had 4 hang wasrekken besteld , gewoon 4 keer hetzelfde product, komen er gewoon 4 pakketten![ [url=m/tjOu4c.png]Afbeelding[/url] ]
ook 4 track en trace nummers gekregen.
Hebben meer mensen dit gehad? Als je verschillende producten besteld kan ik mij dat voorstellen, maar 4 keer hetzelfde?
Ik heb geen select, zit altijd wel boven de €20.-, zo niet laat ik het in mijn mandje staan en gaat het met de eerst volgende bestelling mee.
Komt het van Bol zelf of van een partner?
Vaak is het goedkoper om alles apart te versturen dan moeilijk doen om alles in een grote doos te proppen.
Celiien schreef:Ik heb al een tijdje select. je hebt in bol.com een overzicht waarin je ziet hoeveel je bespaard hebt. ik heb in 1,5 jaar tijd zo'n 135,- bespaard, 20,- eraf is dus 110 'winst'.
Maar dan moet ik zeggen, wij bestellen snel iets bij bol.com, zeker als het dezelfde dag nog binnen is.
Celiien schreef:Ik heb al een tijdje select. je hebt in bol.com een overzicht waarin je ziet hoeveel je bespaard hebt. ik heb in 1,5 jaar tijd zo'n 135,- bespaard, 20,- eraf is dus 110 'winst'.
Maar dan moet ik zeggen, wij bestellen snel iets bij bol.com, zeker als het dezelfde dag nog binnen is.
Liselot schreef:Celiien schreef:Ik heb al een tijdje select. je hebt in bol.com een overzicht waarin je ziet hoeveel je bespaard hebt. ik heb in 1,5 jaar tijd zo'n 135,- bespaard, 20,- eraf is dus 110 'winst'.
Oeh, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Waar kan je dat vinden?