Die dingen bestaan inderdaad nog volop, zie ik nu. Heeft iemand hier misschien enig idee of je daar ook fatsoenlijk mee kunt fietsen? Of zou er dan bij de eerste de beste windvlaag van alles tussen je spaken wapperen?
Toevallig iemand met ervaring?

Moderators: Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird
Buuk schreef:je bedoeld zo´n lange wax jas..zo´n ehhm coyboy lang ding..
Die heb ik..zit voor geen cent op je fiets. Ik hoef maar 2,5km te fietsen..maar met regen, kansloos.
Ik ben terug gegaan naar de regenbroek..
Ibbel schreef:Is rainlegs niets voor je dan? Geen regenbroek, wel droge benen.
https://www.bol.com/nl/f/rainlegs/9200000010847093/
Aight schreef:Hier slechte ervaringen mee, zowel met paardrijden als fietsen. Alles druipt alsnog je kruis inEn meestal met fietsen wind van voren waardoor je schenen alsnog nat worden
Meliaforever schreef:Ik heb ook zo'n lange regenjas van Happyrainydays. Ik gebruik hem op de scooter en vind het echt ideaal. Zijn wel duur, maar ik vind het het geld echt wel waard. Je hebt dan zo'n tussenstuk bij je benen die je los of vast kan maken.
Sandra_H schreef:Ik vind die jassen van Happyrainydays echt duur!! Zal het gerust waard zijn, maar dat geeft ik maar met moeite voor een gewone winterjas uit(terwijl ik dan weer zonder blikken of blozen het dubbele neerleg voor een waterdichte horseware deken met onderdekens, iets met prioriteiten stellen
)
Gebruikers op dit forum: Appeltje00, DotBot, IASCrawler, puppy1128 en 11 bezoekers