Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
Talietjuh schreef:Lief!
Nou mijn kindje 12 wkn krijgt dus borstvoeding. Helaas kolf de ik erg weinig. Dus mochten ze van mij in nood bijvoeden met kunstvoeding.
Ze zijn super eerlijk en op de app kan ik hem volgen. Maar nou heeft hij wel 210 bij gekregen naast de 90.
Dus ons kindje zit naar mijn idee propvol en nu wil hij ook niet bij mij drinken. En het is al half 8.
Voor mijn voeding ook niet goed lijkt mij.
Edit hij is nu 3x geweest:
Bij aankomst prikte 'n ander kindje in z'n oog.
Die dag had hij rode randjes van 1 maat kleinere luier. Ik op briefje genoemd welke maat hij heeft, heeft hij alsnog die maat luier om. 1 ipv 1-2.vandaag komt hij in slaapzak met daaronder zijn eigen kleren thuis. Helemaal warm. Had ze 'm dus in slaapzak mee gegeven. Had z'n dunne pyamaatje in de slaapzak gestopt, dat kan dus niet mis gaan? . Mijn vriend haalde hem op anders had ik 't gelijk gezegd.
Hij was ook 'n x scheef in z'n pakje geknoopt.
Sokjes die tot knie worden aangetrokken waardoor dat niet lekker zit. Deze moet je even omvouwen. Oja en niet begroeten gelijk in maxi cosi in box weg zetten.
Gebruikers op dit forum: AnneMarijeP, Antgillya, Boheme, EsmeraldaL, Fenn, Flip, Flippertje, fokfanaat, Jara, Lau, Lian, love_juliet, lovemaylo, maralyn, marleen_88, Mo_86, nienke555, noukso, November108, Paoergm718, ravie2013, Selina, TessaxQuincy, Winna, xmirax en 123 bezoekers