Heet vriendje

Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly

Friesmeisjee

Heet vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-20 16:20

Hooii!
Ja de titel zegt het al, ik heb een heet vriendje haha. Natuurlijk is hij ook knap en lief en leuk, maar zoooooo warm. Als we samen slapen plakken we snachts helemaal aan elkaar. Ik ben echt een koukleum ik heb me fleecedeken al op het bed liggen maar, slaap ik met hem dan schup ik halverwege de nacht me dekens eraf en mijn fleecedeken ligt dan al niet op mijn bed.

Apart slapen of aparte dekens is nog niet leuk we zijn pas 2 maand samen dus gaan nog lekker knuffelend slapen haha :brr:

Iemand tips om hem af te koelen? Is zowel in zijn bed als in mijn bed.

belle_boef

Re: Heet vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:22

Dan slaap je toch niet de hele nacht tegen elkaar.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:24

Geen flauw idee, misschien een elektrische vliegenmepper? Ik volg i.i.g. mee :j

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Nietsmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:24

Ijsblokjes?

Friesmeisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-20 16:24

Ailill schreef:
Geen flauw idee, misschien een elektrische vliegenmepper? Ik volg i.i.g. mee :j

Hmm hem bakken? Hahaha moet je hem halverwege wel ff omdraaien dattie aan 2 kanten gaar is

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:25

Ik zie mogelijkheden *\%/*

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

MarlindeRooz
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:26

Mijn vriend is ook zo warm en die slaapt onder enkel een dekbedovertrek. En ik heb dan wel gewoon het dekbed er nog over. :=

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:28

Hoe groot is de kamer? Hoe groot is het bed? Wat voor beddengoed gebruiken jullie en wat voor dekbedden?

Wij hebben altijd het raam op een kier of op ventileren staan. Wij hebben wel al jaren een eigen dekbed, maar dat zegt niks over intiem zijn. Je kan ze in het midden over elkaar heen gooien.
Ik slaap ook met fleece erop, maar die kan je ook even weggooien zolang het warm is.

Maar 2 lichamen echt tegen elkaar is gewoon warm. Ik heb weleens een waargebeurd verhaal gezien dat iemand een ander redde in ijskoud gebied en ze juist alle warme kleding uit trokken om tegen de onderkoelde persoon te gaan liggen. Wel met slaapzak erover, maar lichaamswarmte was warmer dan alle speciale kleding.

Gewoon goed luchten, tegen elkaar aan in slaap en dan omdraaien en verder slapen. Eventueel ooit nieuwe dekbedden die meer geschikt zijn.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:30

Wat een dubbelzinnige titel, ik was even bang om te klikken, want ik wist niet wat te verwachten (heet paard, "actieve" vriend...).

Als je wilt gaan slapen niet knuffelen.

*pum**pum**pum**pum**pum*

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:35

heidy_wilco schreef:
Wat een dubbelzinnige titel, ik was even bang om te klikken, want ik wist niet wat te verwachten (heet paard, "actieve" vriend...).

Als je wilt gaan slapen niet knuffelen.

Ik dacht ook, zou het een heet paard zijn of een hele knappe vriend :')

Ik zou gewoon voor het slapen gaan knuffelen en daarna ieder apart gaan liggen, ook al is dat niet zo fijn. Dan slaap je beide uiteindelijk het fijnst. Een goede nachtrust voor beide is ook belangrijk :D

Elaya ~ dressuur : B+11 - springen B+7

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:35

Ik had toch een ander idee bij een heet vriendje :')

Voor het slapen gaan hem onder een koude douche zetten :j

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:38

Hier is de truc een dekbedovertrek (zonder dekbed erin) en als je het koud krijgt een fleecedekentje daar bovenop. Vriendin en ik hebben het (vooral in de zomer) ook al gauw te warm en dit werkt over het algemeen prima. :j Oh en kijk even naar je matrasbeschermer, mocht je die hebben. Die schijnen ook invloed te hebben op de warmte, maar hoe dat precies zit weet ik ook niet

ᗪIᖇTY ᗰIᑎᗪ IS ᗩ ᒍOY ᖴOᖇᕮᐯᕮᖇ.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:48

Oh ja hier ook zo 1, net een gloeiende kachel :')

Ik trek altijd de deken van m af, in de hoop dat ie afkoelt :') En verder maar gewoon een stukje opschuiven zodat je niet meer tegen elkaar aan ligt haha

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 17:21

Lekker afstand houden in bed, ik hou niet van dat geplak als ik wil slapen. :o
Nee, ook niet toen ik 16 jaar geleden net verkering had.

Doe wel en zie niet om

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 17:26

Na 17 jaar slapen wij nog altijd knuffelend. Gelukkig geen enorme temperatuurverschillen, dus helaas geen nuttige tips

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 17:27

Heet vriendje. :')
Passend onderschrift van Incroyable. :+

Nou gewoon niet te dicht op elkaar gaan liggen. Lekker groot bed. Hij aan de ene kant en jij aan de andere kant.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 17:30

Tegen elkaar liggen maar een deel van de deken tussen jullie in proppen :')
Zo knuffelen wij ook als we gaan slapen maar dan heb ik geen last van mijn vriend die 1020942398490 graden is.

Wonderfull (Polansky x Uniform)
For Your Eyes Only TH (Chello III VDL x Stravinsky)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 17:55

Mijn vriend is ook een straalkachel en mag me lekker opwarmen als ik koud in bed stap, maar eenmaal warm vertrek ik mooi weer naar mijn eigen helft :')

MarlindeRooz
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 17:59

black_kelpie schreef:
Mijn vriend is ook een straalkachel en mag me lekker opwarmen als ik koud in bed stap, maar eenmaal warm vertrek ik mooi weer naar mijn eigen helft :')

Dat doe je verkeerd! Je moet zorgen dat hij jou samen met jouw helft opwarmt. Anders moet je eenmaal opgewarmd op een koud stuk matras liggen. :))

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:02

We hebben een bedje van 1.40 dus dat valt mee haha :D

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:12

black_kelpie schreef:

+1
We hebben zelfs een grens getrokken, iedere aan hun kant :')

I know you'll be a sun in somebody else's sky

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:17

Brrr een hele nacht knuffelend slapen... moet er niet aan denken :D nu niet en ook niet toen we net samen waren. Waarom niet gewoon lekker knuffelen in bed en wanneer jullie bijna in slaap vallen ieder naar zijn eigen kant als je er zoveel last van hebt?

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 20:26

Oef, had ik maar een heet vriendje :') :=

Your stairway lies on the whispering wind

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 20:42

Mijn vriend is ook heel warm. En het ergste is nog, hoe ver ik ook van hem vandaan ga liggen, hij rolt toch wel weer naar me toe :') Vind het overigens prima dat ie tegen me aan ligt, vind dat wel fijn. Alleen hij is zo warm :+ Nu in de winter is dat wel lekker, maar in de zomer heb ik gewoon de ventilator op mij gericht en ben ik boven de dekens gaan slapen. Heb ook een groter bed gekocht, zodat we niet helemaal op elkaar geplakt zitten. Dat scheelt echt veel!
Nu snachts gewoon het raam open en in een hemdje en korte broek. Dan is het prima te doen met mijn lieve kacheltje in bed <3

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 20:45

Ook met 2 losse dekens kun je knuffelen hoor, ik slaap sinds ik samen met m'n man ben onder 2 losse dekens. Verder als je gaat slapen dan ieder op z'n eigen kant.