Het leek mij wel leuk om jullie een beetje mee te slepen in onze voorbereidingen voor de bruiloft! Onze datum staat vast, en het is een beetje extra speciaal dat wij natuurlijk trouwen in het prachtige Toscane

9 november 2019 was de dag dat mijn vriend mij ten huwelijk vroeg

Op deze datum hadden wij 3 jaar geleden ook onze eerste Tinder date

Een sjiek restaurantje en aardig wat wijntjes verder( ik had nog wel het BOB arrangement genomen

Althans.... ik rende lallend over het plein en mijn vriend begeleidde mij richting het hotel

En ging hij op 1 knie. Amy was in 1 klap nuchter

Onze droom was altijd om te trouwen in Italië. Was er nog nooit geweest maar de plaatjes leken mij altijd zo mooi

Nadat onze vakantie dit jaar voor de 3de keer werd geannuleerd ivm corona, wilde ik absoluut geen vliegvakantie meer boeken. Op dinsdag werd onze vakantie geannuleerd, woensdagochtend om 6 uur in de auto richting Italië. Dan was dit maar een goed moment voor onze trouwlocatie route!
De locatie ligt op een uur rijden van Pisa. Om hierheen te rijden was al een heel avontuur. De DomDom van onze Volvo stuurde ons over een weg die uiteindelijk ophield met te bestaan

Dit was niet meteen de eerste, maar ook meteen de laatste locatie. Wij hebben de rest afgezegd en wisten meteen dat dit het was! Inderdaad zoals de plaatjes!
Hoog in de bergen ligt Tenuta Mocajo. Een landhuis met zelfs een eigen kerkje bovenop de heuvels. Een speld kan je horen vallen, zoveel rust! Een eigen wijngaard, wijnkelders onder het landgoed en heerlijk eigengemaakte olijfolie. De locatie heeft 17 grote doublerooms. Een zwembad en zelfs een manege onderaan de weg( zal ik te paard aankomen?

De datum is nog ver weg. Maar hierdoor hebben wij alle tijd om voor te bereiden. Wij trouwen van 15 t/m 17 juli 2022
We hebben geen ceremoniemeester of iets, we laten het lekker op zijn beloop gaan en zien wel hoe de dag loopt

Decoratie wil ik graag zelf doen, de stoelen in de kerk decoreren en de tafeldecoratie. Nog best een uitdaging denk ik maar ik heb nog de tijd! En natuurlijk....de jurk uitzoeken!
Hieronder de foto's van onze locatie. Als jullie tips hebben, leuke bruiloft ideeën of decoratie tips, graag!