Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kairos
Berichten: 2719
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 21:03

Lielle schreef:
Qua doos ga ik voor een ikea krat, vind ze zelf ideaal. En dan ingepakt in kerstpapier voor het verrassingseffect.

en heeft iemand tips voor twee jongens van 19, en een volwassen man? (twee verschillende gezinnen).

[ Afbeelding ]

Zelf vind ik het voor jongens leuk veel te combineren met Adidas. Sokken, shampoo, aftershave, deo.. :) Kun je best leuk combineren

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 10:50

ben een heel eind verder qua ideeen. Koop voor de twee jongens en de volwassen man een pocket multitool (wallet ninja). Stoer gadget waar je echt iets aan hebt (heb m zelf ook), en ik kwam een mooie aanbieding tegen. Verder wordt het een ontbijtpakket, O&N borrelpakket en nog wat algemener houdbaar eten, aangepast aan wat ik van de gezinnen weet. Daarnaast voor iedereen een eigen cadeautje (zoals die multitool), de handdoek/theedoek en de krat waar het in zit. Past aardig binnen het budget dat ik gedachten had, mooi verpakt en met een kaart met persoonlijke tekst erbij. Ik zal wat foto's laten zien tzt.

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-20 15:56

Ik ben inmiddels een stapje verder voor de moeders. In de gouden zakjes zit verse thee en aan de theepot zit een theebal (die zit onder de verse thee).
Afbeelding

@Lielle: Dat past er zeker goed bij! Eventueel bij de Xenos hebben ze ook van die bakken, maar dan op rolletjes (en met clips). Die hebben wij zelf ook, en zijn erg fijn. Voor mannen vind ik nog lastiger dan vrouwen qua cadeautjes, maar goed idee m.b.t. de multitool. Wellicht inderdaad ook wat after shave of shampoo idd, zoals Kairos zegt. Ik ben benieuwd te zijner tijd naar de foto’s van je pakket. :D

@frensje: Ik heb inderdaad een oproep geplaatst in de Facebookgroep of iemand nog een kerstpakket had liggen. Ik krijg er waarschijnlijk wel 1 van mijn werk en mijn vriend ook, maar wil alvast gaan voorbereiden en dingen in het pakket gaan doen. Gelukkig heb ik er 1 kunnen ophalen.
Bij de Budgetfood (weet niet of die bij je in de buurt zit) zijn ze als het goed is per stuk te koop.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41659
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 16:56

Leuk :D.

Ik maak als eerste cadeautje een Irish coffee pakket, ik heb Ierse whiskey gehaald, twee Irish coffee glazen en rietsuiker. Ik wacht nog even op uitsluitsel over het koffiezetapparaat en dan komt er een pak koffie bij en op de dag dat we het pakket gaan brengen doe ik er nog een pakje ongeslagen room bij :).

Oh en een Wie is de Mol spel als eerste cadeau :).

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-20 17:59

@_San87_: leuk idee zeg! Maak je er een foto van als het klaar is? Ik ben wel erg benieuwd!

dressagelady

Berichten: 6205
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:03

Mag ik ook een berichtje over welke stichting dit is? :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41659
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:04

_Kellyy schreef:
@_San87_: leuk idee zeg! Maak je er een foto van als het klaar is? Ik ben wel erg benieuwd!

Sure :j.

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:26

Nog een tip, op de beide voedselbanken in de voor mij relevante omgeving staat een ‘boodschappenlijstje’. Geeft ook wat houvast.

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16179
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 21:09

Omdat het gezellige forum Prettige Feestdagen weer geopend is word dit topic daarheen verplaatst.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41659
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:43

Vraagje... Ik zou ook dit jaar graag een Rituals pakketje in het kerstpakket stoppen. De geuren die mijn ontvanger lekker vindt zijn o.a.: vanille, kaneel, cederhout en lavendel.

Welke Rituals of zouden jullie kiezen :o ? Ik neig naar Happy Buddah, daar zit cederhout in, maar ook sinaasappel :+.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41659
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 23:53

Het is Happy Bhudda geworden :D.

En een thee adventskalender, die ga ik eind november vooruit sturen als vervroegd cadeautje.

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-20 13:57

@_San87_: Sorry het topic was ik een beetje uit het oog verloren, waardoor ik het nu pas lees. Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt! Leuk dat je de thee adventskalender als vervroegd cadeautje gaat sturen. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41659
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 21:19

Schop!

Vraagje voor t Irish Coffee pakket, gewone DE aroma rood, of DE intens? Die laatste is donker gebrande koffie. Ik neig naar de laatste omdat Senseo flauw schijnt te zijn :P.

Wat ik inmiddels verzameld heb:

WIDM bordspel
Rituals pakket
Thee adventskalender
Stephen King boek
Twee flessen Robijn wasmiddel
Irish coffee pakket

Wat er nog bij komt:
Bioscooppakketje; Nationale bioscoopbon met een zak popcorn en een zak M&M's
Cadeautjes voor de katten; snoepjes, catnip, e.d..
Borrelplankje; nootjes, harde worsten, verschillende kaasjes, pindarotjes.
Chocoladepakketje; verschillende soorten chocoladerepen.
Zwitsal pakketje; o.a. shampoo, douchegel, handzeep e.d..
Voedselpakket: wat handige dingetjes om in huis te hebben, pastas, sauzen, verse groenten en fruit, maar ook chipsjes, dropjes e.d. van alles wat.

En dan wat ik er eventueel nog bij verzin :'). Klinkt dat als een leuk pakket *\o/*?

sauffi

Berichten: 703
Geregistreerd: 08-05-15
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 21:36

Wauw dat klinkt als een heel goed gevuld pakket! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn.

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 00:00

Goed bezig San! Ik ben net eens gaan kijken wat ik al heb liggen, aardig wat al. Ik zal eens beginnen met eea netjes in te pakken.

Independence
Berichten: 1379
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 00:35

Ik kom zomaar binnenvallen en heb niet alles gelezen. Maar ik vind het een heel leuk initiatief en zou graag ook iets willen doen. Kun je me vertellen hoe je hier bij bent gekomen?

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 04:35

Mag ik ook een berichtje met de stichting? Krijg er helemaal zin in :)

troi
Berichten: 17016
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:06

Wat een leuk topic! Ik zou ook graag weten welke stichting dit is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41659
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:37

sauffi schreef:
Wauw dat klinkt als een heel goed gevuld pakket! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn.

Mooi :D.


Lielle schreef:
Goed bezig San! Ik ben net eens gaan kijken wat ik al heb liggen, aardig wat al. Ik zal eens beginnen met eea netjes in te pakken.

Ja, vind ik ook wel :D.

Jij ook lekker bezig dus! Ik moet om nieuw inpakpapier, ik heb effen zwart, hopelijk vind ik dat nog ergens...

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 16:00

kaasstengels

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 16:27

Ik ben ook wel erg benieuwd naar welke stichting het is.

M'n man en ik doneren elk jaar ook boodschappen aan een lokale stichting waar m'n schoonmoeder vrijwilliger is; die stellen dan ook pakketten samen voor mensen die bv. Net onder de grens zitten om in aanmerking te komen voor de voedselbank en het net zo goed kunnen gebruiken en daar gaan die pakketten dan naartoe.

Maar het lijkt me ook leuk om daarnaast zelf ook nog pakketjes samen te kunnen stellen voor gezinnen, e.d. via dit concept waar TS nu bij aangesloten is. Dus ik zie graag een pb'tje tegemoet komen <3

Nickeltje

Berichten: 28255
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Wat zijn volgens jullie de must-haves in een kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 22:09

Dit topic had ik wel langs zien komen, maar niet eerder goed gelezen, tot ik er net over getipt werd.
Misschien ben ik nog niet te laat om ook aan te haken en in elk geval één pakket samen te stellen... Er komen in elk geval heel veel tips langs.

Nickeltje

Berichten: 28255
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:17

Lielle schreef:
ben een heel eind verder qua ideeen. Koop voor de twee jongens en de volwassen man een pocket multitool (wallet ninja). Stoer gadget waar je echt iets aan hebt (heb m zelf ook), en ik kwam een mooie aanbieding tegen. Verder wordt het een ontbijtpakket, O&N borrelpakket en nog wat algemener houdbaar eten, aangepast aan wat ik van de gezinnen weet. Daarnaast voor iedereen een eigen cadeautje (zoals die multitool), de handdoek/theedoek en de krat waar het in zit. Past aardig binnen het budget dat ik gedachten had, mooi verpakt en met een kaart met persoonlijke tekst erbij. Ik zal wat foto's laten zien tzt.


Je hebt ons ook geinspireerd Lielle!!
Wij hebben ook een gezin toegewezen gekregen, twee kinderen, geen huisdieren en een paar wensen.
Ik denk dat we (onder andere vanwege geuite wens gezin) als thema een uitgebreid borrel pakket samen gaan stellen. Daar wil ik een gezelschap spel bij doen, spulletjes om borrelhapjes in te serveren, veel lekker borrel spul en dan daar nog wat andere algemenere maar wel luxe producten omheen.

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:28

goed bezig Nick, leuk!

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:53

<3 Wat zijn jullie toppers, zeg!
Zou iemand mij een PB willen doen met wat meer info, alsjeblieft?
Ik weet niet bij wie ik mij het beste kan melden.
Hier nog in overweging, wij doen al op ander vlak e.e.a. voor mensen rondom deze dagen, maar wie weet als het lukt :j

Heel veel succes allemaal met dit mooie initiatief _/-\o_ *\o/*