Moderators: Firelight, Mjetterd, Ladybird, Muiz, ynskek, Polly, NadjaNadja, Essie73
Art_Ificious schreef:Hey, toevallig heb ik morgen een vrije dag.
Als je wil kan ik wel rijden voor een kleine vergoeding IVM benzine en ik van Limburg kom
Ir111 schreef:Als je op de pagina van DHL kijkt zie je dat er zelfs een DHL punt in Etterbeek zit!
https://www.dhlparcel.be/nl/particulier ... vicepoints
Ik zou even contact opnemen met DHL als ik jou was, vrij bizar dit!
Peerke_ schreef:DHL
Bij DPD was de regel dat ze maximaal 8 km vanaf het huis adres mogen afgeven bij een punt.
Nou waren sommige chauffeurs wat flexibel in die 8 km, maar in jouw geval is het wel heel ver weg..
Ik zou DHL contacteren en vragen of het naar een afhaalpunt dichterbij kan worden gebracht
DinkyOmie schreef:ik heb bij DHL al een paar x hetzelfde aan de hand gehad! En ze gaven aan dat ze mij gemist hadden... het werd op mijn werk geleverd dus dat kan niet!
Ik heb al 3x gehad dat ze het 4 dorpen verder hebben afgeleverd.... Ik heb dan meteen gebeld maar ze kunnen daar niks meer aan doen, belachelijk!
Ik heb hiervoor ook al 2 x een klacht ingediend, maar daar doen ze volgens mij niet veel mee
Matheno schreef:Mijn zus had het laatst ook. DHL punt zit op 100 meter van haar huis, maar het werd bij een DHL punt 35 kilometer verderop bezorgd.
pillow schreef:Als jou pakket 19 km verderop is geleverd, is het niet geleverd toch. Slaat nergens op ze moeten het gewoon opnieuw bezorgen.
Mloui schreef:Ik zou toch bellen met dat punt of je pakketje daar wel echt is. Ik heb ook eens een bericht gehad dat mijn pakket op te halen was in Bodegraven, terwijl ik in oost overijssel woon. Zo’n 150 km hier vandaan dus. Bij nabellen bleek het pakketje daar helemaal niet te zijn en gewoon bij DHL punt in het dorp waar ik woon te liggen. Foutje in de melding dus!
zonnebloem18 schreef:Bij mij staat in de mail altijd een linkje waarin ik aan kan geven waar het afgeleverd kan worden als ik hem niet zelf kan aannemen. Is dat bij jullie niet?
Joy_Mennings schreef:Ik heb dus helemaal geen mail van DHL gekregen. Alleen een mail van het bedrijf met de verzendbevestiging. Vanuit die mail kon ik doorklikken naar de trackingpagina. Maar dus geen mail van DHL zelf.
huricane schreef:Joy_Mennings schreef:Ik heb dus helemaal geen mail van DHL gekregen. Alleen een mail van het bedrijf met de verzendbevestiging. Vanuit die mail kon ik doorklikken naar de trackingpagina. Maar dus geen mail van DHL zelf.
Oke, dan is het lastig inderdaad.
Ik krijg altijd een mail van zooplus als het meegegeven is en dan van DHL dat er een pakketje is. Bezorgtijden is altijd heel ruim 8.00-18.00 vandaar dat ik het maar meteen naar een afhaalpunt laat gaan.
Gebruikers op dit forum: -Namiro-, Annika__, Annuuuhh, Anoukjuuuhh, ashley1, Avelienvd, Bloemetje75, brennie85, Cemlys, Condor, drenthie, Earth, Felixity, Frieke31, JeRekers, Jodym, JoukjeV, KarinW86, Lau, Lynn_Nikita, maitestar23, Majestic-12, Michelle_96, mystery3434, Nanu, paardje2013, Pasje03, Polarize, Ponytante, Priscilla27, scrabbel, Shinedown, Ubermetrics, x_Elise en 105 bezoekers