Het Quest-dating-experiment

Moderators: Mjetterd, Giolli, ynskek, Dani, Sica, Polly, Ladybird, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

astridastrid

Het Quest-dating-experiment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-20 16:38

Hoi,
Zijn er nog meer Bokkers die mee hebben gedaan aan het dating experiment van het tijdschrift Quest?

Ik heb afgelopen zondag mijn date gehad haha en het was nogal... bijzonder! Haha! We hadden niet meer verschillend kunnen zijn :D .

Ben erg benieuwd of er nog meer mensen meegedaan hebben (en vooral hoe het was). Ik heb er eerder een Blog over gemaakt voor de mensen die niet weten waar het over gaat: [knip]
Laatst bijgewerkt door Dani op 02-10-20 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bloglink uit de post gehaald.

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 17:48

En heb je hem ook in real life ontmoet? Of gewoon alleen een 'match' op papier? En ga je met hem chatten of heb je dat gedaan?
Klinkt best apart namelijk.

Een paard zonder ruiter is nog steeds een paard, maar een ruiter zonder paard is gewoon een mens.
Zadeladvies, africhting, instructie dressuur en springen, bitadvies, bitloos advies. Gediplomeerd instructeur.

astridastrid

Re: Het Quest-dating-experiment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-20 18:02

Jaa, we hebben elkaar zondag ontmoet!

Woensdag kreeg ik een mail van Quest. Dat ze een match hadden en op welk mail-adres ik hem kon bereiken. Hij kreeg dezelfde mail. Dus even heen en weer gemaild (haha lekker 1998) en afgesproken. We bleken in hetzelfde dorp te wonen!

Maar jeutje, ik ben nog flabbergasted hahaha! We hadden echt beide zoiets van “how on earth...”.

Daarom ben ik nog steeds onder de indruk. Had zelfs Quest een berichtje gestuurd of ze een tipje konden oplichten. We krijgen namelijk ook nog een vragenlijst maar ik wilde het nu weten haha!

De reactie:
Aan het einde van het onderzoek komt er een nabespreking waarin we de onderzoekers jouw bevindingen ook meenemen. Wat we wel alvast kunnen zeggen is dat iedereen gematcht wordt op basis van een gelijke persoonlijkheid/aantrekkelijkheid, of juist het tegenovergestelde.

Daarom benieuwd of er meer meegedaan hebben!

Bij het afscheid hadden we echt zoiets van “nou, uhh, tot nooit meer ziens”. En niets ten nadele van de jongen, hoor! Want hij was hartstikke leuk en zag er niet verkeerd uit. Maar we hadden gewoon echt niks te bespreken, behalve het weer (en dat was uitstekend).

Was wel echt leuk! Het experiment, dan!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 18:41

Wat jammer dat het onderzoek al klaar is, had mij best interessant geleken! Heb jij gehoord in welke groep je bent geplaatst?

When nothing goes right,

go left.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 19:47

Jammer dat het zo snel 'over' is. Ik zou het ook wel willen proberen. Ik ben denk ik best kritisch in een relatie.

Een paard zonder ruiter is nog steeds een paard, maar een ruiter zonder paard is gewoon een mens.
Zadeladvies, africhting, instructie dressuur en springen, bitadvies, bitloos advies. Gediplomeerd instructeur.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie