Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die zich hierin herkennen, of die advies hebben..
Ongeveer een maand geleden ben ik verhuisd (van een studentenhuis naar semi-zelfstandige studio). Alleen het lukt me niet echt om me hier op mijn gemak te voelen/te vestigen.. tot nu toe, voel ik me eigenlijk vaak onprettig in de studio.. niet zoals ik voor me had gezien.
Deels is de studio iets anders dan ik had verwacht; bijvoorbeeld het uitzicht is hier veel minder (je kijkt recht op andere gebouwen en de overburen kunnen naar binnen kijken..). Dit is iets waar ik bij de bezichtiging niet zo op had gelet.. ik had toen eigenlijk alleen naar de studio zelf gekeken (die ik wel mooi vind overigens).
Ik mis eigenlijk erg het mooie uitzicht op de lucht/wolken, ik voel me nu erg 'opgesloten' of zo..
Maar daarnaast is ook het contact met de andere bewoner (waarmee ik de wc + badkamer deel) nog best weinig, diegene is vaak weg of is druk, waardoor we niet zo vaak elkaar spreken of iets samen doen. Misschien had ik hier vooraf ook wel iets anders van verwacht.. (iets meer contact toch).
Ik voel me dus ook best wel vaak alleen nu. In mijn vorige huis was dit gevoel toch wel minder, op de gang of in de keuken sprak je vaak wel mensen etc.
Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik nu moet doen dus.. opnieuw verhuizen is (ten eerste) ontzettend lastig (om überhaupt iets te vinden) en ook vond ik het verhuizen enorm vermoeiend, dus dat zou (nu) ook teveel worden..
Zijn er meer mensen die zoiets soortgelijks hebben meegemaakt, en hoe gingen jullie hiermee om? In ieder geval alvast bedankt voor reacties. Het is iig fijn om het even van me af geschreven te hebben
.